סלסה ביום ג

amir_e

New member
סלסה ביום ג

שלום לאיפה הכיכדאי ללכת בשביל ללמוד סלסה ברמה של מתחילים ביום ג´? תודה
 

Lechko

New member
בימי שלישי:

בימי שלישי פתוח מועדון הפוקוס ליד אוניברסיטת ת"א ברחוב אינשטיין נפתח בשעה 8 וחצי ללימוד שורות, וסלסה ב9 וחצי עד 10 וחצי ואז הרקדה. - פתוח באוניברסיטה באולם הספורט, ערב סלסה וגם שם מלמדים. - מועדון הזירה - רח יצחק שדה 45... ליד הסינרמה. וגם שם יש לימוד. אלה המקומות הבולטים והמומלצים... כל מה שנשאר זה לבחור. אני ממליץ להגיע כמה פעמים לכל מקום ולהחליט... ובכלל שווה ללמוד ולהגיע לכמה שיותר מקומות כי לכל מועדון יש את המדריכים שלו עם סגנונות הלימוד שלהם. אלכס
 
זה תלוי דווקא.

יש מקומות שמלמדים סוגי ריקוד שונים והרוב מלמדים מהצעד הראשון. אם אתה מעוניין בקובני אז יש לך את הזירה והפוקוס בימי ג´. אם אתה מעוניין באל איי שזה הסיגנון ריקוד שרווח בארץ עכשיו והוא נחשב לרמה הגבוהה יותר אז יש לך את הקאמל קומדי קלאב (קיבוץ גלויות 26 ת"א-יפו). אני לא מנסה לומר שאל איי יותר טוב מקובני, זה תלוי מאוד בהעדפה האישית של כל אדם ואדם. בכל אופן, אם תרצה עוד פרטים על הקאמל אז יש פה קישור.
 

mhava

New member
בימים שלישי

בימי שלישי אני מלמדת סלסה ברמת מתחילים במתנס ביבנה מקום חמוד לאלה מומלץ
 
עוד מועדון:

ה "לה פינייטה" ממוקם באזור תעשיה רעננה. המקום מופעל בכל יום שלישי, גם למי שמעוניין ללמוד (משעה 21:30) וגם למי שמעוניין לבוא רק להרקדה (משעה 22:45). במקום מלמדים סלסה ורואדה בכל הרמות (לרואדה יש להירשם מראש!). במקום יש אבטחה. מחיר הכניסה - 25 שקלים בלבד! הסבר הגעה: צומת רעננה צפון (תחנת דלק גל), הכניסה לבאים מצפון היא ימינה, לבאים מדרום שמאלה. נוסעים עד הצומת המרומזרת הגדולה השנייה, ופונים ימינה (מצד ימין חנות פינתית לאביזרי תאורה וצמוד לה קיוסק). נוסעים ישר עד הרמזור (תיראו מולכם את קניון רננים), פונים בו שמאלה, ובפנייה הבאה שמאלה. זהו רחוב הסדנא. נוסעים בו עד שרואים מצד שמאל את הסדנא 7-בית מישורים (בצמוד למוסך מרכזי של פולקסווגן-אודי).
 
למעלה