סלקום אין גבול לחוצפה

talbh

New member
סלקום אין גבול לחוצפה

לפני כשנה רכשתי מכשיר סלקום בעלות של 49 ש"ח לחודש התחייבות ל3 שנים היום שאיני צריך את הטלפון לא ניתן לבטל את הקו וגם לא להחזירו חייבים להמשיך לשלם לחינם. ומה קורה עם הלקוח רוצה לבטל את הקו ולהחזיר את המכשיר לחברה. ממש חוצפה שרות כזה לא ראיתי בשום מקום ועד שהם בכלל עונים לטלפון מה עושים?
 

odedg

New member
על מה חתמת?

בדרך כלל ההתקשרות עם סלקום (כמו עם ספקים אחרים) היא באמצעות חוזה המחייב את הצדדים ומתוך כוונה לקיימו. אם יש סעיף מקפח בחוזה אחיד, ניתן לפנות לבית המשפט . תוכל לפנות לבירור מעמדך ליעוץ משפטי/צרכני לעורך דין, משרד התקשורת או אחד מארגוני הצרכנות בארץ בהצלחה!
 

erandb

New member
.. סוף מעשה במחשבה תחילה

לשאול לפני שקונים משהו, מה קורה אם ? ום לקרוא לפני שאתה חותם.
 

erandb

New member
.. סוף מעשה במחשבה תחילה

לשאול לפני שקונים משהו, מה קורה אם ? ום לקרוא לפני שאתה חותם.
 

מול

New member
תתפלא כמה הם יתגמשו ברגע שתתנתק

כן, גם אני הייתי מחויב ל 49 ש"ח לחודש +ביטוח+ שיחה מזוהה בקיצור לפני שהוצאתי מילה חוייבתי בסביבות ה 90 ש"ח לחודש ! התקשרתי לנציגי השירות מפה ועד הודעה חדשה ,עשיתי סקר שוק ועמדתי לעבור רשת,ברגע שבאתי להתנתק במרכז שירות ,פתאום הם הצליחו להגיע בדיוק לתנאים שאני רוצה כולל החלפת מכשיר! כיום אני משלם 30 ש"ח כולל דמי מנוי,שיחה מזוהה,ומכשיר ! ואני משלם 49 אג"ח לדקה בשיחה מסלקום לסלקום , מכיוון שהיה מכשיר אורנג´ נוסף לשיחות משפחה ( רוב המשפחה שלי באורנג´ ) בעלות של 10 ש"ח לחודש אז כל השיחות לבזק פלאפון ואורנג´ אני עושה דרכם בעלות סבירה לחלוטין. בסה"כ סלקום הפסידה בגלל הרעיון המטופש שלה לעלות שיחות לרשתות אחרות את המחיר גש למרכז שירות תודיע על התנקתות (כולל דמי יציאה במידה וצריך ) ומעבר לרשת אחרת ,תתפלא עד כמה הם מוכנים להתגמש (אגב על תיקח את העיסקה הראשונה שמציעים לך,אפשר להתמקח! )
 
למעלה