סלקום/נוקיה

seesan

New member
סלקום/נוקיה../images/Emo123.gif

לחברי הפורום שלום. מקרה שהיה כך היה:לפני כ5 חודשים הגיע אלי נציג של חברתיורוקום ישראל ומסר לי על אפשרות שידרוג המכשיר הסלולרי שלי במסגארת חברת סלקום לדגם מתקדם ועם הטבות נילוות בינהן שאין צורך לבטח את המכשיר בגלל תקלות היות ומכשיר החדש הינו בעל אחריות למשך שנה כעבור 5 חודשים החלו מגעי הטלפון לזייף ניגשתי לחברת יורקום בחיפה לשם קבלת שרות לאחר בדיקה נימסר לי כי המכשיר קיבל קורוזיה וכי תקלה זו אינה נכללת במסגרת האחריות היות והתקלה נובעת ממגע עם כמות גדולה של נוזל לא עזרו הסברי כי מעבר לשימוש רגיל לא השתמשתי בטלפון לא להכין קפה ולא להרתיח מרק ואין לי מושג מהיכן נובעת מסקנתם ונימסר לי כי ינסו לתקן את המכשיר אולם עלי לשלם את עלות התיקון. סרבתי והלבתי השתמשתי במכשיר ככל שניתן עד אשר הפסיקו המגעים להגיב בכלל ניגשתי שוב לשרות ושם נימסר לי כיהמכשיר אינו בר תיקון ו מכוון שלא רכשתי חבילת שרות עלי לקנות מכשיר חדש מה שגם אם היתה לי חבילת שירות היה עלי לשלם דמי השתתפות עצמית בגין תקלה זו. כמוצא אחרון לפני זריקת המכשיר החלטתי לנסות לתקנו בעצמי לקחתי ספריי מנקה אבק של טכנאי אלקטרוניקה ריססתי מעט נ ו......................... המכשיר עובד כמו חדש אז למי שיש בעיה דומה מוזמן לכתוב ליe ושלא תגידו שלא סיפרתי לכם
 
למעלה