אם המכשיר נקנה אצל המפעילה...
לגשת למפעילה, ולבקש שהמכשיר ייבדק ע"י טכנאי. (אם המכשיר ברשותך זמן קצר לדוגמה עד שבוע ימים - תבקשי להחליפו בחדש, המפעילה לא מחוייבת להסכים, היא כן מחוייבת לתקן את התקלה ) כנ"ל למען האמת לגבי חנות חיצונית. בתור התחלה את צריכה לנסות להבין איזה מכשיר הוא זה שיש בו את התקלה(שלך או של זה שאליו את מתקשרת), לנסות לבודד את התקלה, כלומר לשים לב שבלוטות' לא מופעל במכשיר, לכבות WIFI , וGPS ולראות אם הרעש נמשך. אח"כ , לנסות פשוט לכבות את המכשיר, להוציא את הבטרייה וכרטיס הסים, לתת למכשיר דקה שתיים של מנוחה, ולהחזיר את הבטרייה והסים וליזום שיחה אלת חברך שמחזיק במכשיר הגלקסי(כמובן לעשות את הבדיקה שוב בחוץ - כמו שתיארת שזה התנאי היחיד בו נשמעת ה"שריקה" ). לא עובד, אז בוודאות את צריכה טכנאי.