סנכרון פאלם 505

סנכרון פאלם 505

עדיין איני מצליח בסנכרון הפאלם למחשב. אני מקבל בפאלם הודעה: בדוק את ה SETUP ונסה שנית. מה לבדוק ואיך ? ברשותי מכשיר נוסף שהסנכרון מתבצע בו כראוי. בתודה מראש ישי טל' 052-5563835, אימייל [email protected]
 

Ariyeh1

New member
קצת יותר פרטים

איזו גרסת Palm Desktop יש לך? איזה Palm נוסף? האם Local USB מסומן?.. אל תחסוך בפרטים
 

ishay החדש

New member
סנכרון פאלם 505

הגירסה שיש לי היא 4.0.1. המכשיר השני הוא גם פאלם 505. LOCAL USB מסומן . בשניהם ה USER הוא ishay, אולי זו הבעיה? אם כן כיצד לשנות זאת? המכשיר השני הוא חליפי לעת בעיה כי בלי הפאלם אני אבוד. נ.ב. אינני מומחה בנושא מחשבים וזאת בהמעטה. תודה! ישי
 
למעלה