ססנה הכניסו מד זווית התקפה כציוד סטאנדרטי

ססנה הכניסו מד זווית התקפה כציוד סטאנדרטי

בכל מטוסי ה- C-172 החדשים.
כבר הדגשתי בעבר את חשיבות המכשיר והשימוש בו ונראה כי לאט לאט חודרת ההכרה ליותר גורמי תעופה כי מכשיר זה חיוני הן לבטיחות הטיסה והן לשיפור הנחיתות.
למאמר:
https://www.ainonline.com/aviation-...flight-aoa-indicator-now-standard-cessna-172s
אריאל אריאלי
 

טל ר

New member
הופתעתי שלא כתבת כאן על Dynon

EAA יחד עם Dynon קיבלו שילשום הרשאה מה-FAA להציע את ה-EFIS D10A כ-STC למטוסי ססנה (150, 152, 172) ופייפר (PA-28, PA-38), במסגרתו המכשיר יותקן במקום ה-Attitude Indicator.
קישור

 
נו... אפשר לחשוב שאני "סוכן" של דיינון....

אני משתדל להעביר לידיעת העוסקים בתעופה, בארץ, חומר שאני מקבל ממקורותי במקומות שונים בעולם. מאחר ואינני "עיתונאי", אני שומר לעצמי את הזכות להביע גם דיעה אישית על חומר שאני מביא.
ואתה בהחלט צודק לגבי דיינון D10a שקיבל לאחרונה אישור STC של ה-FAA.
ואני חושב כי מגיע להם.
זהו מוצר אמין ונוח לשימוש ובהתחשב במחירו הזול, יחסית, הוא מאד אטרקטיבי.
אגב, במטוס שלי ישנו הדגם הראשון של דיינון, ה- D10 (ללא a), שהיה המכשיר היחידי שהמשיך לפעול בטיסה הראשונה של Spaceship 1 של רוטאן, כאשר כל המכשירים האחרים "התבלבלו" לגמרי כשהחללית התחילה להסתחרר.
אריאל אריאלי
 

ANX

New member
גם הדיינון "מתבלבל"

במטוס שלי מותקן Dynon D10 והוא "מתבלבל" בקלות יחסית... לא צריך ממש להסתחרר בשביל "שיתבלבל"...
 
למעלה