סערה ברדיו

U2 Helicon

New member
סערה ברדיו ../images/Emo2.gif

שלום חברים! ביום חמישי קרה דבר מדהים - U2 נכנסו עם Electrical Storm למצעד של גלגל"צ היישר למקום ה- 6 - הכניסה הגבוהה היותר למצעד השבוע !
בואו נביא את U2 למקום הראשון !!! טלמסר המצעד של גלגל"צ - 88-22-33-1212 ורק שתדעו: השיר ממכב ברשימות הפלייליסט של גלגל"צ, רדיו ת"א, רדיוס, רדיו BU ותחנות נוספות בישראל !
 

Fish in the sea

New member
ל-U2 תמיד הלך קלף בגלגל"צ ../images/Emo79.gif

אירועים בולטים בהיסטוריה הגלגל"צית: שני שירים בעשירייה הראשונה(מקומות 8 ו-9) במצעד העשור של האייטיז. one שיר העשור של הנייטיז. להקת העשור של הניינטיז. וניצחונות חוזרים ונשנים בדו קרב בבחירות. (כשהבולט בינהם,ניצחון בתכנית ספיישל בתחילת העשור הנוכחי על הביטלס,מדונה וג´ורג´ מייקל.דבר שהקנה להם חמישה שירים,ולא שלושה כמקובל). מממ ואני בכלל לא כ"כ אוהב את U2.ועוד פחות את גלגל"צ. אז למה אני כותב פה בפורום הודעה? א.כי יש לי שעה להרוג. ב.כי בימים האחרונים האחרונים אני שומע קצת יותר U2 מבד"כ. לפי הסדר הזה. שיהיה לילה טוב.
 

Tabasco

New member
בואנה סחטיין! ../images/Emo108.gif../images/Emo165.gif

יש עליהם!!!
דרך אגב- אני קצת לא בעניינים, השיר כבר מושמע קבוע באמ.טי.וי?
 
אוי, באמת.... אל תתרגשו

גלגל"צ היא תחנה שהפלייליסט שלה מוכתב אך ורק תוך התבססות על נתונים מסחריים וכלכליים גרידא. או בקיצור- אם זה יביא עוד מאזינים, אנחנו נשים את זה, ולא משנה שזה זבל או שזה מה שחברות התקליטים רוצות ואין לנו בכלל השפעה בעניין. אז אל תתרגשו יותר מדיי. זה שיר בינוני פלוס.
 
למעלה