ספורט 2: מכבי תל אביב נגד מ.ס. אשדוד שידור חי ישיר לצפייה ישירה - 15.4.2023

  • פותח הנושא זה אוטוטו נגמר
  • פורסם בתאריך
ז

זה אוטוטו נגמר

Guest
לצפייה בשידור משחק ליגת העל לחצו כאן!

ליגת העל, פלייאוף עליון, מחזור 31: מכבי תל אביב נגד מ.ס. אשדוד לצפייה ישירה, מכבי תל אביב נגד מ.ס. אשדוד שידור חי, מכבי תל אביב נגד מ.ס. אשדוד שידור ישיר, מכבי ת”א נגד מ.ס. אשדוד שידור חי ישיר לצפייה ישירה - תקציר המשחק: אחרי ניצחון דרמטי במיוחד בטרנר על הפועל באר שבע, מכבי תל אביב ממשיכה במרדף ואם תנצח הערב (שבת, 20:00, ספורט2) בבלומפילד את מ.ס. אשדוד, היא תחלוף זמנית על פני האדומים מבירת הנגב בדרך למקום השני. מנגד, הקבוצה של רן בן שמעון רוצה לצבור נקודות ראשונות בפלייאוף העליון, כדי שהמקום הרביעי אליו היא שואפת לא יברח לה.

אייטור קראנקה החליט לבצע שני שינויים לעומת ה-11 שפתחו בטרנר והעלה במקום דור פרץ את פארפה גיאגון, שסחט עמוק בתוספת הזמן את הפנדל שהוביל לניצחון. מבקיע שער הניצחון ערן זהבי שוב בחוד לצד ג'ורג'ה יובאנוביץ', כאשר גם דן גלזר ודן ביטון בהרכב של הספרדי. אנריק סבוריט שב מצהובים למרכז ההגנה.

אצל האורחת חזר מוחמד כנעאן שפספס את ההפסד להפועל ירושלים עקב צבירת כרטיסים צהובים, בן שמעון הציב לצידו בחלק הקדמי את ז'ורדן סבן וזקאריה מוגיס, שבביקור הקודם שלו בבלומפילד חגג מול הפועל תל אביב עם אחד מהמועמדים לשער העונה.
 
למעלה