ספורט 4: ביתר ירושלים נגד הפועל חדרה שידור ישיר חי לצפייה ישירה (23.4.2023)

  • פותח הנושא משחק מעניין ממש
  • פורסם בתאריך
מ

משחק מעניין ממש

Guest
לצפייה בשידור משחק הפלייאוף התחתון לחצו כאן!

כדורגל – ליגת העל, פלייאוף תחתון, מחזור 30: בית”ר ירושלים נגד הפועל חדרה לצפייה ישירה, בית”ר ירושלים נגד הפועל חדרה שידור חי, בית”ר ירושלים נגד הפועל חדרה שידור ישיר, ביתר ירושלים נגד הפועל חדרה לצפייה ישירה, ביתר ירושלים נגד הפועל חדרה שידור חי, ביתר ירושלים נגד הפועל חדרה שידור ישיר - תקציר המשחק:

בית"ר ירושלים​

אחרי המשחק הסוער נגד בני סכנין והעונש הקשה שספגה, בית"ר ירושלים חוזרת לאיצטדיון "שלמה ביטוח" בפתח תקוה, הפעם כקבוצה המארחת, נגד הפועל חדרה שרוצה להבטיח הישארות בליגה. אוראל דגני, תמיר עדי ואורי דהן לא ייכלל בסגל היות וכרטיס צהוב יגרום להיעדרותם מחצי גמר גביע המדינה. אור זהבי צפוי לפתוח לצד סרגיי בורודין, יון ניקולאסקו ופרד פריידיי יפתחו כצמד חלוצים בהרכב התקפי במיוחד, עם ירדן שועה ודנילו אספריה בכנפיים. דן עזריה צפוי לפתוח בקישור לצד אופיר קריאף, לראשונה מאז הפציעה.

הפועל חדרה​

האורחת תנסה לסגור סופית את סיפור ההישארות בליגה. המאמן מנחם קורצקי יחסר את השוער רובי לבקוביץ' ואת המגן דיא לבאבידי המורחקים, כאשר שוער המשנה גיא הרמן יפתח בשער ורון אונגר ישחק בעמדת המגן הימני. "מיותר לדבר על חשיבות המשחק", אמר המאמן "יש רצון גדול לנצח ולהבטיח סופית את ההישארות אבל אנחנו פוגשים קבוצה מצוינת שיש לה את המטרות שלה. אני מאוד מקווה שהשחקנים שלי יידעו להישאר מרוכזים עד שריקת הסיום ולא יעשו טעויות מיותרות".

סמי בוראר הוסיף: "כל שבוע מחדש אנחנו אומרים שננצח ונגמור את הסיפור, אבל זה לא קורה. מחר יש לנו עוד הזדמנות. אומנם בית"ר לא משחקת בטדי אבל הולך להיות לנו משחק קשה מאוד כי הם רוצים להגיע בכושר טוב לחצי גמר הגביע. אנחנו צריכים להסתכל עם עצמנו, לשחק את המשחק שלנו ולקוות לקחת נקודות".
 
למעלה