ספורט 4: הפועל ירושלים נגד מכבי חיפה שידור חי ישיר לצפייה ישירה - 15.04.2023

  • פותח הנושא זה אוטוטו נגמר
  • פורסם בתאריך
ז

זה אוטוטו נגמר

Guest
לצפייה בשידור המשחק לחצו כאן!

ליגת העל, פלייאוף עליון, מחזור 31: הפועל ירושלים נגד מכבי חיפה לצפייה ישירה, הפועל ירושלים נגד מכבי חיפה שידור חי, הפועל ירושלים נגד מכבי חיפה שידור ישיר, הפועל קטמון ירושלים נגד מכבי חיפה שידור חי ישיר לצפייה ישירה, מכבי חיפה נגד הפועל ירושלים שידור ישיר חי לצפייה ישירה - תקציר המשחק: בדיוק כמו הערב (שבת), גם בפעם הקודמת שהפועל ירושלים אירחה את מכבי חיפה העונה, היא עמדה על רצף של שני ניצחונות - והאריכה אותו עם 0:3 על האלופה. כעת רוצה החבורה באדום-שחור לשחזר את מה שלא קרה מאז מרץ 1976 ולגבור על הירוקים בפעם השנייה ברציפות בבית, במפגש באצטדיון טדי במסגרת המחזור ה-31.

אלא שמי שאמורה באמת להרגיש בבית הערב היא בכלל מכבי חיפה, שנהנית מדחיפה של כ-18,000 אוהדים שהגיעו לירושלים בתקווה לחגוג ניצחון נוסף בדרך לאליפות שלישית רצופה. לצערה, הבלם המצטיין עבדולאי סק לא יכול לסייע במשימה כי הוא סוחב חמישה כרטיסים צהובים, לכן רמי גרשון פתח לצד דילן בטובינסיקה במרכז ההגנה. עלי מוחמד חזר להרכב ובחוד החליט המאמן ברק בכר להציב את דיא סבע, כך שפרנזי פיירו ודין דוד ממתינים על הספסל, כשניקיטה רוקאביציה לא בסגל אחרי שסובב את הקרסול באימון.

הפועל ירושלים ניצחה רק עוד פעם אחת בבית מאז השלישייה ההיא על החיפאים, אך כאמור השיגה שש נקודות בשני המחזורים האחרונים. אונדז'יי באצ'ו ונדב נידם פתחו בסופו של דבר למרות שהיו בספק, בעוד אופק ביטון לא התאושש מפציעה בזמן ונותר על הספסל. איינאו פרדה קיבל את המקום מזיו אריה ב-11 של הירושלמים.
 
למעלה