ספורט 5: הפועל ירושלים נגד הפועל גליל עליון שידור חי ישיר לצפייה ישירה (23.4.2023)

  • פותח הנושא משחק מעניין ממש
  • פורסם בתאריך
מ

משחק מעניין ממש

Guest
לצפייה בשידור משחק הכדורסל לחצו כאן!

ליגת העל בכדורסל: הפועל ירושלים נגד הפועל גליל עליון לצפייה ישירה, הפועל ירושלים נגד הפועל גליל עליון שידור חי, הפועל ירושלים נגד הפועל גליל עליון שידור ישיר, הפועל ירושלים נגד גליל עליון שידור ישיר חי לצפייה ישירה - תקציר המשחק: הפועל ירושלים תארח היום (ראשון, 18:00) את הפועל גליל עליון במסגרת המחזור השלישי של הבית העליון בליגת העל. מחזיקת גביע המדינה מגיעה למפגש לאחר שהביסה את אא"ק אתונה 51:91 בדרך לפיינל פור ליגת האלופות של פיב”א והערב כאמור, היא תפגוש בזירה המקומית את קבוצתו של ברק פלג שניצחה בשבוע שעבר את מכבי תל אביב של עודד קטש.

הקבוצה מכפר בלום כבר ניצחה את הפועל ירושלים העונה בליגה, והערב החבורה של אלכסנדר דז'יקיץ' תבקש להמשיך את המומנטום הנהדר בו היא נמצאת. במפגש הקודם בין הקבוצות שנערך בארנה, היו אלו הירושלמים שהביסו את הקבוצה הצפונית ללא כל תנאי. מבחינה סטטיסטית ההתקפה של ברק פלג קולעת בממוצע 85.7 נקודות לערב בהשוואה ל-80 של הירושלמים, רק שכזכור האדומים מהבירה כבר מזמן מיצבו את עצמם בתור קבוצת הגנה נהדרת.

חמשת הזרים שדז'יקיץ' בחר לרשום למשחק הם קאדין קרינגטון, ליוואי רנדולף, ברנדון בראון, סים סאנדר ונה וזאק הנקינס. השניים שכאמור לא נרשמו הם הרכז הפותח של הקבוצה ספידי סמית' ומארקס מייריס. מבחינת לוח המשחקים של הירושלמים עד הטיסה הצפויה למלאגה לפיינל פור של ליגת האלופות של פיב"א, היא תפגוש את הפועל תל אביב, עירוני נס ציונה ובמחזור הסיום של הבית העליון את מכבי תל אביב.
 
למעלה