ספורט 5: מכבי תל אביב נגד מכבי חיפה שידור חי ישיר לצפייה ישירה - 4.4.2023

  • פותח הנושא ליגת העל הישראלית בכדורגל
  • פורסם בתאריך
ל

ליגת העל הישראלית בכדורגל

Guest
לצפייה בשידור משחק העונה בליגת העל לחצו כאן!

ליגת העל, פלייאוף עליון, מחזור 29: מכבי תל אביב נגד מכבי חיפה לצפייה ישירה, מכבי תל אביב נגד מכבי חיפה שידור חי, מכבי תל אביב נגד מכבי חיפה שידור ישיר, מכבי ת”א נגד מכבי חיפה שידור חי ישיר לצפייה ישירה, מכבי חיפה נגד מכבי תל אביב לצפייה ישירה, מכבי חיפה נגד מכבי תל אביב שידור חי, מכבי חיפה נגד מכבי תל אביב שידור ישיר - תקציר המשחק: רגע לפני שמכבי חיפה מתארחת הערב (שלישי, 20:30) בבלומפילד למשחק הגדול ביותר של הכדורגל הישראלי מול מכבי תל אביב, מגן מכבי חיפה, פייר קורנו, חימם את האווירה.

המגן הצרפתי פרסם סטורי באינסטגרם סטורי ובו ספק עקץ את היריבה הגדולה מתל אביב כשכתב: “מכבי ירוקה לנצח”. אז האם הירוקים יצליחו להשיג ניצחון חוץ מול היריבה המרה לאחר שנים ארוכות ו-16 משחקים רצופים בהם הם לא עשו זאת? את זה נדע בהמשך.

לאחר הניצחון הגדול על הפועל באר שבע, במכבי חיפה מנסים להשלים הערב (שלישי) שבוע חלומי ולעשות צעד נוסף אל עבר הבטחת אליפות שלישית ברציפות. הירוקים יתארחו אצל מכבי תל אביב, בחיפושים אחר ניצחון חוץ ראשון על מכבי תל אביב מאז אוקטובר 2016, וניצחון ראשון על הצהובים בבלומפילד מאז מאי 2011.

ברק בכר הפתיע כשהחליט לפתוח עם רמי גרשון כמגן שמאלי ולהשאיר את דולב חזיזה ושון גולדברג על הספסל. פייר קורנו ומוחמד אבו פאני המוצהבים לא בסגל. מנגד, במכבי תל אביב מקווים לצמק את הפער מהירוקים לשבע נקודות, לאחר שהביסו את חיפה 0:3 במפגש הקודם בין הקבוצות. דן גלזר הועדף על פני אייל גולסה, בעוד דן ביטון וגבי קניקובסקי שמרו על מקומם ב-11.
 
למעלה