ספורט 5 פלוס: נאפולי נגד מילאן שידור חי ישיר לצפייה ישירה - רבע גמר ליגת האלופות (18.4.2023)

  • פותח הנושא זה אוטוטו נגמר הא
  • פורסם בתאריך
ז

זה אוטוטו נגמר הא

Guest
למעבר לצפייה במשחק לחצו כאן!

ליגת האלופות לעונת 2022-2023, רבע גמר, משחק הגומלין: נאפולי נגד מילאן לצפייה ישירה, נאפולי נגד מילאן שידור חי, נאפולי נגד מילאן שידור ישיר, נפולי נגד מילאן שידור ישיר חי לצפייה ישירה, מילאן נגד נאפולי שידור חי ישיר לצפייה ישירה - תקציר המשחק: הדרבי הכל-איטלקי בין נאפולי למילאן יגיע לנקודת רתיחה הערב (22:00) עם גומלין רבע גמר ליגת האלופות באצטדיון ע"ש דייגו ארמנדו מראדונה שבעיר הדרומית באיטליה. עם יתרון 0:1 מהמשחק הראשון בסן סירו, הרוסונרי יחפשו לשמור על התוצאה ולהגיע לחצי גמר ראשון במפעל מאז 2007, אז המשיכו כל הדרך לזכייה שביעית בגביע עם האוזניים הגדולות. לתכולים זאת תוכל להיות העפלה ראשונה אי פעם לשלב הזה במפעל.

לוצ'אנו ספאלטי יאלץ להסתדר ללא אנדרה-פרנק זמבו אנגיסה המורחק וקים מין-ג'ה המוצהב, כאשר במקומם טאנגי אנדומבלה וחואן ז'סוס קיבלו את חולצת ההרכב. זריקת העידוד הרצינית מבחינת אלופת איטליה שבדרך היא חזרתו של ויקטור אוסימן ל-11, כשלצדו יחזור לשתף פעולה עמו חביצ'ה קברצחליה.

מנגד, האלופה שבדרך לאבד את התואר המקומי, עלתה עם אותם 11 שניצחו את נאפולי בשבוע שעבר. לאחר שכל 10 שחקני השדה קיבלו מנוחה בתיקו מול בולוניה, סטפנו פיולי שולח את כל הכלים שלו על מנת להשיג את הכרטיס לחצי הגמר. איסמעיל בנאסר שכבש בסן סירו שוב בהרכב, כאשר ברהים דיאס ורפאל לאאו לצד אוליבייה ז'ירו.
 
למעלה