<ספו' אמריקאי> ההפתעה הישראלית

אור2221

New member
<ספו' אמריקאי> ההפתעה הישראלית

טוב, אז הפרופסור אדריאן קורבל (כן, קורבל זה שם יהודי, נדיר - אבל שם יהודי בהחלט), שמשחק אותו אייל פודל Eyal Podell שהוא ישראלי לשעבר (נולד בארץ, בכל מקרה). טוב, הספוילר האחרון מבשר שהבחור סוכן מודיעין ישראלי שיציל את קולין שבוע הבא. התסריטאית החדשה של הסדרה לא יודעת שאנחנו לא פוליטיקלי קורקט בימים אלו? לא יודעת כבר מה לחשוב, אבל בהחלט מצליחים לעצב לו אופי "ישראלי" חוצפן, מה שמאוד משמח אותי.
 
../images/Emo47.gif פרופ' קורבל ../images/Emo58.gif

סוכן מוסד?? חחחחח משעשע. אגב כשג'ייטי חקר עליו הוא גילה שהוא במקור מת"א, אז למה לא קישרו את זה למוצא שלו? גם כן חוקר פרטי
השחקן עצמו לא ממש ישראלי, אמנם נולד בארץ אבל בגיל 3 עזב להונג קונג וגדל שם רוב חייו... אבל אכן יש לו אופי ישראלי טמפרמט חם כזה, זה התחיל כבר מהפרק הראשון כשהוא "חטף" את הקפה של קולין
אגב, נובמבר לא אמור להיות חודש הסוויפס? כי החודש הזה די מאכזב משום מה. חוץ מגלוריה-ג'ק, לעיתים ניק-פיליס והקייס של כרמן, אין הרבה עניין... אולי עכשיו שאשלי עוזבת נגלה שהיא רצחה אותה כדי להגן על ג'ק? האבוטס ממש נכחדים... ג'ק יישאר היחיד מהמשפחה (בהנחה שלא ילהקו אשלי חדשה). אני מאוד מקווה שגלוריה לא תעזוב, כי יש שמועות שהחוזה שלה נגמר בתחילת שנה הבאה והיא לא רוצה לחדש... אסור שזה יקרה. היא פשוט נכס לתוכנית.
 

אמילי24

New member
מידע מפתיע

אני עוקבת אחר הסדרה (בארה"ב) מדי יום ומופתעת מהמידע שפרופסור אדריאן קורבל הוא סוכן מודיעין ישראלי. האם יש ברשותך מידע נוסף על העשוי להתרחש בסדרה? בינתיים פרופסור קורבל וקולין מגלים חיבה גלויה אחד לשני. האם את יודעת משהו בנוגע לרצח כרמן?
 
למעלה