ספירולינה - מזון על בעל הצפיפות התזונתית הגדולה בעולם

rotemg778

New member
ספירולינה - מזון על בעל הצפיפות התזונתית הגדולה בעולם

היי חברים, אם מישהו מכם עדיין לא מכיר את הספירולינה אני רוצה להכיר לכם את הסופר פוד הזה.
הוא משנה חיים בשבילי ומבחינתי שכמה שיותר אנשים יכירו וידעו מה זה. זה 100% טבעי ומדהים! כדאי מאוד מאוד להבין על מה מדובר .
ספירולינה היא אצה כחולה-ירוקה הידועה בכך שיש לה את הצפיפות התזונתית הגדולה ביותר מכל המזונות המוכרים לנו היום.. אני גם רוצה להדגיש כי ספירולינה חיה שבאה בהקפאה היא הדרך הכי טובה לצרוך אותה! פשוט מערבבים בשייק עם פירות או עם מיץ.
** תוכלו לפנות אלי למתכונים ודרכי שימוש. או להגיב ולשאול שאלות אשמח לענות.
אז ככה - יש בה ריכוז גבוהה של חלבון, ברזל, חומרים נוגדי חמצון, חומרים מחזקי מערכת חיסון, וויטמינים מקבוצת בי ועוד הרבה מאוד דברים. מה גם שהיא סופחת רעלים ומתכות כבדות ומנקה את הגוף!!
אני צורכת באופן דיי קבוע ספירולינה וממליצה לכל החברים והמשפחה. נתתי לאמא שלי כשסבלה מאלרגיות וממיגרנה, לאבא שלי שסבל מכאבי פרקים ושרירים, לאחותי שסבלה מלחץ, חרדות ונשירת שיער ואני פתרתי את בעית חוסר הברזל והאנמיה שלי.
האחיין הקטן והחמוד שלי מלא באנרגיות ובבית הספר אמרו לו שהוא צריך לקחת ריטלין!! כמובן שהתנגדתי בתוקף להכניס כימיכלים לגופו של הקטקטן! הוריו הסכימו לאפשר לי לנסות לטפל בעניין בספירולינה וזה עבד!!!! הוא השתפר בכל דרך אפשרית שניתן להעלות על הדעת! אפילו רכש יותר חברים כי הוא היה מסוגל להחזיק משחק שלם איתם ולתת להם תשומת לב.
ואם זה לא מספיק אז בגלל הריכוז הגבוהה של חלבון ושלל חומרים טובים ספירולינה מאוד טובה למתאמנים מחד ולאלה הסובלים מבעיות של עייפות כרונית מגיסא.
אז מי שקרא עד פה יש בידי קופון של 20 ש״ח הנחה מחוות לייבספירולינה על כל המוצרים בחנות. מבחינתי הם המקור הכי אמין, בטוח וטוב לספירולינה היום וזה נחמד כי זה פיתוח של חבר׳ה ישראלים סופר חמודים עם שליחות מאוד יפה! אז יש לי אינטרס אישי לתמוך בהם כי מבחינתי זאת עבודת קודש ממש מה שהם עושים

קוד קופון: 72356E0JO

והנה לינק לאתר שלהם:
[URL]http://www.livespirulina.co.il/[/URL]
תודה על תשומת הלב ומקווה שהעשרתי לכמה מכם את הידע ❤️ שיהיה רק בריאות לכולם

 

אבי519

New member
היא לא מנקה את הגוף !!! כל היתר נכון, אבל גם בפטרוזיליה

ברוקולי, תרד...יש אותו דבר.
לא חייבים לאכול את מזון החייזרים הירוק הזה דווקא, יותר טעים סלט עם פטרוזיליה או ברוקולי מאודה.
ואין שום מזון שמנקה את הגוף, או את הכבד ...
מה שמנקה את הגוף זה רק מה שלא אוכלים בכלל , כי הגוף מתנקה מעצמו כל הזמן.
&nbsp
 

trilliane

Well-known member
מנהל
מי שלא מכניס לגופו כימיקלים (בעיקר DHMO) – מת

 
למעלה