ספקיות אינטנט

גיא 29

New member
ספקיות אינטנט

אני מקווה שפורום זה הוא המקום המתאים . מקרה שהיה כך היה אדון נכבד, ברצוני להשב תשומת ליבך לבעיית התנתקות עם ספקי גלישה להלן מקרה שנתקלתי בו בתאריך13/10/02 התחברתי לספקית האינטרנט "אקוונט" ,מאחר ואינה סיפקה את אשר הבטיחה מבחינת מהירות ביקשתי להתנתק לאחר שהם סיימו להטל בי בטלפונים קיבלתי הבטחה לניתוק אבל לאחר 30 ימי עבודה!!! מדוע אני אמור לשלם על שרות שאיני רוצה בו? אימייל זה קיבלתי משרות הלקחות "בהמשך לשיחתנו הטלפונית מהיום הריני לאשר כי נקלטה הודעה שלך לניתוק מאתמול 28.10.02 תנותק 31.11.02 בהתאם לתקנון החברה המופיע באתר אקוונט, סעיף 19 לתקנון המשך גלישה נעימה" כמובן שבשעת ההתחברות לא יידעו אותי על סעיף זה מה גם שבתאריך29/10/02 חיפשתי את התקנון באתרם אך ללא הועיל,אין תקנון! האם דבר כזה חוקי ומותר? האם יש מה לעשות בנדון?
 

odedg

New member
שלום גיא 29 !

שלום גיא 29 ! אם הסכם ההתקשרות קבע מועדי יציאה מההסכם לקבלת שירותים בתשלום, הרי צריכים שני הצדדים שהסכימו בזמנו להסכם זה, לכבדו. אם צד כלשהו הפר ההסכם, יכול הצד השני לתבוע אותו. בדרך כלל עדיף להודיע במכתב רשום את ההודעות על הניתוק.
 
למעלה