ספקי אינטרנט מה איהיה ?

jeblesh

New member
ספקי אינטרנט מה איהיה ?

אני צריך את האינטרנט בשביל לתמוך בלקוחות בחול חלק בצרפת חלק באיטליה חלק בארצות הברית וחלק כתן יותר בארץ מיותר לציין שpingtime לחול חשוב לי בזמן האחרון ספקי האינטרנט מגמגמים באופן בילטי נסבל לצורך העניין יש לי חשבונות בשלושת ספקי האינטרנט 012 נטויז'ן ובזק בינלאומי בארץ הכול טוב ויפה בכול זמן שהוא גם במוצאי שבת ברוב המקרים ולחול לעומת זאת כל ספקי האינטרנט כולם בלי יוצא מנהכלל מעבירים אותי דרך ניטובים פסיכים איטליה לUK טוקיו\רומניה לארצות הברית למה שלא יעבירו אותי דרך אוקראינה במודם 14400 וזהוא ? נועשתי כבר מלדבר עם נציגי תמיכה שלא מבינים על מה אני מדבר , וברור כשמש שהבעיה היא עם החיבורים הזולים שחברות האינטרנט התחילו לרקוש לאחר שלושת המיזוגים המגעילים שהיו , השאילה היא עם יש מישהוא שמצא איזשהוא ספק אינטרנט שמרים לינקים נורמלים לאירופה במיוחד וגם לארצות הברית ניטוב לארצות הברית דרך צרפת לא נורעי ביכלל אבל ניטוב לארצות הברית דרך איטליה וטורקיה כמו שיש ל012 ואינטרנט זהב , שאלוהים ישמור כסף זאת לא הבעיה פה יממנו לי כול חיבור שאני ארצה כמו שקרגה ממנים לי 3 ספקים שונים אבל איפה , איפה יש ספק נורמלי בארץ ?
 

eryador

New member
לא קשור לספק נורמלי

זה קשור לסטנדרטיזציה. הספקיות לא רוצות שכ-ו-ל-ם יגלשו מהר כי א. זה יאכל להם את רוחב הפס שעולה להם הרבה כסף, ב. בצורה כזו הם יכולים לתמחר איכות תעבורה לפי רמות - פלטינה, זהב, כסף, ברונזה, ברזל, חלודה, חומצה. אתה מקבל ברזל כדי שתרגיש יותר טוב מחומצה חלודה. אבל אין באמת חומצה וחלודה. זה רק עבודה בעיניים. אם תשלם יותר כסף, תקבל פחות latency לחו"ל. תגיד את זה למנהל משמרת במכירות, ותראה שהוא יסכים. אל תדבר עם שירות לקוחות!
 

jeblesh

New member
במקרה אתה מדבר עם עובד ספק אינטרנט לשעבר

וחבל שאתה מתאה אנשים ככה , תיעדוף ללקוחות רבחיים יש בעיקר ברקזות של השרות והתמיכה לפי מספר הטלפון שהתקשרתה מימנו , אני מכיר בחירים בשלושת ספקי האינטרנט ואין שום דבר שנותן איזשהוא תיעדוף ללקוח לפי רבחיות מה שכן יש זה חבילות גיימרים למינייהם שלפחות בחברה אחת מדובר על רדיוס שונה לגמרה עם חיבורים משלו , למעשה ספק אינטרנט אחר אז נכון שמשתמשים באותם הגייטוואייז , אבל הלינקים לחול שונים ועם הם לא למקום שאילב אתם מנסים להיתחבר אז הלייטנסי איהיה זהה , פעם היה דבר קזה באינטרנט זהב , היום באינטרנט זהב יש 012 :) אינטרנט זהב כולכח הרסו את המוטג שלהם שמצאו את עצמם במצב שיותר זול לקנות חברה שלמה בשביל המוטג שלה (וזה רק עניין של זמן עד שהחכמולוגים יהרסו גם אותו)
 
למעלה