ספרים, רבותיי, ספרים!

Arana

Active member
מנהל
ספרים, רבותיי, ספרים!

בעקבות ההודעה של פלאת על חיסול "צומת ספרים" בראשל"צ, שמתי פעמיי לשם. המון זמן לא קניתי ספרים - מאז יום חמישי באייקון וב"תגא". הכל שם בהנחה, הרגשתי כמו ילדה בחנות ממתקים לפני שמספרים לה שזה משמין ועושה חורים בשיניים. ולהלן הרכישות:
ספר הבדיחה והחידוד (3 כרכים) / דרויאנוב - מזמן רציתי לשים יד על הספר הזה. ספרי בדיחות הם השקעה לטווח ארוך (למשל לשבור את הקרח עם החותנת).
סין - המהות, המודעות, הספרות והמיסטיקה של סין / בעריכת א. הר זהב - אני אוהבת את הפולקלור הסיני, והספר נראה לי כהשלמה ראויה ל"המיתולוגיה הסינית" שכבר יש לי.
שלושה מלכים / אה צ'אנג - סיפורים סיניים מודרניים. יש לי משהו עם סין, כמו שראיתם. היסטוריה כל כך ארוכה ומפוארת אמורה להשתקף גם בהווה, לא? הסופר מכונה על הכריכה האחורית "צ'כוב הסיני". גיליתי אותו בין ערימות הפגומים (גם כן פגם - כמה פסים כתומים בשולי הדפים. טוב, כל עוד זה מוריד במחיר, למי אכפת?)
נשים במקרא / עדין שטיינזלץ - ריפרפתי ב"קוראות מבראשית" וקיבלתי תיאבון לעוד.
פולחני כשף + אחיות הגורל / טרי פראצ'ט - אני אוהבת את סדרת "עולם הדיסק" של פראצ'ט, אבל כל ניסיון לאסוף את הסדרה הזו נדון לכישלון לאחר שיצאו כבר כל כך הרבה ספרים. אז אם כבר יש שניים ב"פגומים" (ע"ע "שלושה מלכים") וגם 30% הנחה - מה, לא ניקח?!
סיפורי ערש פוליטיקלי קורקט (חלק ב') / ג'יימס פין גארנר - יש לי את החלק הראשון, והוא כל כך מצחיק, שאפילו לא ריפרפתי בספר לפני שלקחתי אותו מהמדף.
העי"ג / רואלד דאל - אם ריוונדל המליצה, מי אנחנו שנדבר...
הנסיכה הקסומה / וויליאם גולדמן - אחד הסרטים האהובים עליי. חלפתי ליד הספר חזור וחלוף בסטימצקי ובכל פעם אמרתי "ניקח בהזדמנות מהסיפרייה". והנה ההזדמנות.
סיפורים מן האייל הלבן / ארתור ס' קלארק - זממתי על הספר הזה כבר לפני זמן מה, אבל לא קניתי. נראה פשוט מקסים.
ספר יום הדין / קוני ויליס - המלצות חמות בפורום. ניסיון טוב עם "המשכוכית". אפס התלבטות. משם שירכתי את דרכי לסיפרייה. לאחר מסע הרכישות האחרון ומשלוח הספרים בדואר עשיתי קצת סדר במדפים העמוסים והצלחתי להוריד מהם ערימה נאה. אני נוהגת להעביר את הספרים הישנים שלי לסיפרייה, ובאותה הזדמנות לא יכולתי לוותר על כמה דברים:
מעשה שפחה / מרגרט אטווד - אחרי המלצה חמה כזו של Ayelet S איך אפשר לא לקרוא?!
סולאריס / סטניסלב לם - אולי הגיע הזמן לסגור כמה חורים שחורים בהשכלה.
הגמד / פר לאגרקויסט - מסוג הספרים שראיתי על המדף ובכל פעם אמרתי "בסדר, לא עכשיו". אבל אורי אשד המליץ, ו-een ogenblik ו-passiflora תמכו. אז הגיע הזמן.
על אהבה ושדים אחרים / גבריאל גארסיה מארקס - כולם כאן מדברים על מארקס, ואני לא קראתי אפילו שורה אחת שלו. לא בושה? אז זהו, אנשים יקרים. אם יהיה ח"ו מצור על עירי, אני מסודרת לחצי השנה הראשונה לפחות.
 

Rivendell

New member
יוווווו זה לא הוגןןןןןןןןןןןןן

אני רודפת אחרי "ספר יום הדין" כבר חודש וחצי
עכשיו אני מרימה טלפון נזעם לחנות. עכשיו! הבטיחו לי לפני חודש שזה יגיע תוך כמה ימים (זו לא חנות של סטימצקי, אז אין להם שום תירוץ). אבל חוץ מזה אני ממש מאושרת בשבילך
לגבי מה שלקחת מהספרייה - כולם חוץ מ"הגמד" שלא קראתי פשוט נ-פ-ל-א-י-ם. "מעשה השפחה" הוא האטווד האהוב עלי, "על אהבה ושדים אחרים" הוא המארקס האהוב עלי, "סולאריס" פשוט ספר מצויין ועמוק, וזהו. יהיה לך נורא כייף
 

Boojie

New member
אני אמסור את ברכתך לגיא חסון

ולניל גיימן. את האימייל של סטניסלב לם אני לא יודעת...
 

suki da yo

New member
אף פעם לא:)

אני תמיד בטוחה שאו שלא ידעו י אני, ואני ארגיש טיפשה, או שאני אעשה מעצמי צחוק כל כך נוראי, שאפילו בנט אני לא אוכל לחשוף שוב את פני:) אבל עכשיו יש לי יתרון עליך, כי אני יודעת איך את נראית ואני עדיין סוד:)
 

Rivendell

New member
גמני כבר הושפעתי לרעה ורצתי לצומת

ספרים... יצאתי בזול, כי לא הרשיתי לעצמי לטייל יותר מדי ובאתי עם מעט מאוד כסף עלי (היה לי ברור שזה ייגמר רע אחרת). אז רק "ספר יום הדין", בשעה טובה, ו"רסיסים של כבוד" של לואיס מקמסטר בוזוולד, כי סיו המליצה, וכי עלה 30 ש"ח
 

Arana

Active member
מנהל
ראיתי את "רסיסים" שם!

התלבטתי ובסוף ולא קניתי...
מצד שני, גם קודם זה היה במדפי המוזלים, כך שאפשר להשיג את זה ב"צומת" בחולון. אני אחכה להמלצה.
 

suki da yo

New member
זה ספר נוראי לטעמי

כמה פעמים ראיתי בצומת, ולא קניתי. אז לקחתי מהספריה, לראות אם עשיתי נכון. ועשיתי מאוד נכון. לא עברתי יותר משני פרקים, וגם הם היו בדם יזע ודמעות. ואני אדם שיכול לספור על אצבעות יד אחת את מספר הספרים שלא סיימתי לקרוא, לא משנה כמה הם רעים. פשוט לא יכולתי לצלוח את הספר המזעזע והלא אמין הזה.
 

siv30

New member
טוב, מיליוני מאמינים בעולם לא טועים

אז גם אם את לא אהבת אני בטוחה שהיא לא הרגישה את זה. דרך אגב הסידרה הולכת ומתפתלת (19 או יותר המשכים) ולא מזמן יצא בתרגום לעיברית הספר "משחקי אצולה" על הילד. מבחינתי קורדיליה נייסמית "הכי אישה שבעולם" ומגלמת בדמות את השאיפות הסודיות שלי
שלא לדבר ש"בבריאר" היא פשוט מתעלה לדרגת אלוהות פשוט ככה. העולם שהיא בונה, הפוליטיקה, התככים פשוט מבריק והשוס האמיתי הסוף המפתיע והמרענן של הספר. מבחינתי היא וקוני לנצח נצחים (למרות שהמעבר קצת הוריד לי מקוני).
 

Rivendell

New member
ואל תשכחי את אן ../images/Emo99.gif

אני קוראת עכשיו לאיטי את Acorna, ומה אני אגיד? מלכה נשארת מלכה
. פשוט תענוג.
 

siv30

New member
אחרי "שירת הגבישים" ו"קלישנדרה"

אין לי אלא להסכים איתך
 
למעלה