ספרים רבותי ספרים

S r 35

New member
ספרים רבותי ספרים ../images/Emo88.gif

למי שבעניין וגם למי שלא וסתם בא לו להנות מ
מתוק ומקסים ... "יונה ונער" של מאיר שליו - סיימתי אותו אתמול והוא פשוט נפלא! חגיגה של שפה, של דמויות ססגוניות ושל ארץ ישראל של פעם, בקיצור שליו במיטבו.
חוץ מזה: כדאי שתדעו שיש עכשיו מבצעים מעולים ב"צומת ספרים" - ראיתי אצל חברה היום שלושה ספרים שהיא קנתה לילדודס שלה: "האטלס הראשון שלי", "אטלס גוף האדם לילדים" ו"אטלס החלל הראשון שלי" - שלושה ספרים מקסימים ב 100 ש"ח אני רצה לקנות (אגב המבצעים תקפים לכל הספרים - לא רק ספרי ילדים) ושלא תגידו שלא אמרתי ... לילה טוב
 

dafgol

New member
תודה אחותי

כמה זמן שלא קראתי ספר טוב......אפשר להשאיל ממך ספר ? נדבר מחרישן
 
אני קוראת עכשיו ספר מקסים

שנקרא "סיפור במניפה" של ליסה סי ובו מספרת סינית זקנה על המאה ה - 19 שקשרו את רגלי הבנות על מנת למצוא שידוך הולם. תארו לעצמכם....אם זה היה קורה היום...יש לי צמרמורת רק מלחשוב על זה, אבל הספר כתוב בצורא נורא מעניינת. גם "צופן דה וינצ'י" הוא ספר מרתק.
 

dafgol

New member
לא אהבתי את צופן דה וינצ'י

אולי אקח ממך ספר מתישהו..... איך את מרגישה ?
 
הי דפנה

אני מרגישה יותר טוב, הרבה יותר טוב, יש לי ניקוי אבן היום ותיכף אנחנו חוזרות הבייתה, בתקווה שאבא שלי יחזור מסידוריו במהרה בימינו.. מחר אנחנו נוסעים לכפר מעיליה? שמעת עליו? ליד מעלות, לירון ראה בתוכנית של סיגל שחמון ואמר שזה כפר שבנוי בתוך מצודה וזה מקום יפה כמו באירופה, אז ניסע לטייל קצת ואחר כך ניסע לארוחת צהרים לקריות להורים שלו, לא הייתי שם יותר מחודש. אנחנו מתראות ביום ראשון נכון? לא להבריז, עד אז אני כבר אהיה אחרי כל הבלאגן החודשי ואני מתכננת ארוחת ערב שתכלול פשטידת פטריות ופשטידת תירס, חביתה עם פטריות וגבינה צהובה וסלט ירקות וגבינות, אם יש לך עוד רעיונות או משהו שהילדים אוהבים במיוחד (גם הילד הגדול, גולן) אשמח.
 

S r 35

New member
גם אני לא אהבתי את צופן דה וינצ'י

מופרך לחלוטין. ספרי מתח טובים הם הספרים של הרלן קובן. וגם ספר שנקרא "פארנויה" - רכשתי אותו בזמנו, אבל אחרי הקריאה מכרתי אותו חזרה לחנות.
 
למעלה