יש מעט מאוד עותקים מודפסים.
יחידות בודדות מכל ספר (אם בכלל), כאקט סימלי בין חברת המיתוג ללקוח. משרדי הפרסום והספקים מקבלים קוד גישה לאתרי מדיה בהם מרוכזים ספרי המותג והקבצים (לוגואים, ויז'ואלים, תבניות של ניירת משרדית וכו...) שמתעדכנים בהתאם לקמפיינים וארועים מיוחדים. יכול לספר על ספר המותג של חברת "נטפים", מחולק ל-2 כרכים בתוך אוגדן יוקרתי, בחלק מהדפים יש שטאנץ' חיתוך שמאפשר הפרדה שלהם מהספר לצורך מסגור או העברה בין אנשי השיווק ("אני מאמין" של החברה).