ספר לחתן
לעיל שאלתי, אם יש ספר לחתן, שדן בגמרא עירובין י"ג, נמנו וגמרו נוח לו לאדם שלא נברא יותר משנברא, ועכשיו שנברא יפשפש במעשיו ואמרי לה ימשמש במעשיו, ולא הבהרתי מספיק את השאלה. באור השאלה , בסליחות ותחנונים אומרים נוח לו לאדם שלא נברא יותר משנברא, ואילו לחתן לא מזכירים מזה דבר? ואפשר לומר, מדוע חתן לא יברך לעצמו שבע ברכות ורק מכבדים אחרים חוץ מהחתן לברך שבע ברכות? ואפשר לומר, אם נוח לאדם שנברא יותר משלא נברא, היה מקום שחתן יברך לעצמו, ועכשיו שנוח לו לאדם שלא נברא יותר משנברא אין ראוי לחתן לברך לעצמו שבע ברכות , וצריך עיון.
לעיל שאלתי, אם יש ספר לחתן, שדן בגמרא עירובין י"ג, נמנו וגמרו נוח לו לאדם שלא נברא יותר משנברא, ועכשיו שנברא יפשפש במעשיו ואמרי לה ימשמש במעשיו, ולא הבהרתי מספיק את השאלה. באור השאלה , בסליחות ותחנונים אומרים נוח לו לאדם שלא נברא יותר משנברא, ואילו לחתן לא מזכירים מזה דבר? ואפשר לומר, מדוע חתן לא יברך לעצמו שבע ברכות ורק מכבדים אחרים חוץ מהחתן לברך שבע ברכות? ואפשר לומר, אם נוח לאדם שנברא יותר משלא נברא, היה מקום שחתן יברך לעצמו, ועכשיו שנוח לו לאדם שלא נברא יותר משנברא אין ראוי לחתן לברך לעצמו שבע ברכות , וצריך עיון.