ספר מומלץ לסיפור לפני שינה

ספר מומלץ לסיפור לפני שינה

הספר תפילילה מאוד מומלץ לקריאה לפני שינה אני מקריאה לבנות המתוקונות שלי כל ערב לפני השינה את הספר והן כל פעם ומחדש מתפעלות ממנו הספר עשיר בציורים מדהימים וקוסמים אפילו אני אוהבת את הציורים שלו הן מצידן שכל לילה אני אקריא להן אותו למרות שאני כבר יודעת את רובו בעל פה אבל מה שחשוב הוא שתמיד לפני השינה אני מוצאת כוחות מחודשים כל פעם מחדש לשבת עימן בנחת לשבת עימן בנחת ולהקריא להן את הסיפור ואחרי הסיפור מגיעה שעת הנעימות והן קוראות ספר שהן בוחרות לעצמן מומלץ מאוד מכל הלב בחום תפילילה - אחלה ספר מתוק ונעים
 

S r 35

New member
מאוד לא אהבתי את תפילילה ../images/Emo31.gif

ספר יומרני, פלצני, ארוך מדי ובקיצור
הדבר היחיד היפה בספר הזה הוא האיורים המ-ד-ה-י-מ-י-ם שלו. כשניר היה קצת יותר קטן התארחנו אצל חברים. בגלל שהם גרים בקרבה אלינו, אנחנו נוהגים לעשות לילדים ארוחת ערב ואמבטיה משותפת. לאחר מכן הם שומעים סיפור ומתפזרים לבתים. באותה פעם שהתארחנו אצלם חברה שלי הוציאה את "תפילילה" כלאחר כבוד והתחילה לקרוא להם את הסיפור: ניר ירד מהספה והלך לשחק ואיתי - החבר, רץ לחדר שלו והביא את "מיץ פטל" - בכך הסתכם העניין. דווקא הספרים ה"פשוטים" יותר - במרכאות כפולות ומכופלות- עדיפים בעיני.
 

לולי72

New member
שרה - תראי נכון שזה ספר ארוך

וחלק מהמילים לא תמיד מובנות לילדים קטנים כל כך, אבל הוא נחמד יחסית. אני לא קוראת אותו כל לילה כי יש גבול, אבל זה ספר שקיבלתי במתנה. לעומת זאת, ממליצה על "חנן הגנן" שיובל קיבלה ליום ההולדת, ספר מתוק מאוד, ולדעתי תופס את הילדים כי הוא בחרוזים וקצר....
 

S r 35

New member
מצטערת אבל אותי לא תשכנעי

למי שאוהב את הספר, אני מאחלת הנאה שלמה. בעיני זה ספר גרוע. ציורים יפים - מדהימים ככל שיהיו (והציורים בספר באמת יפים ומיוחדים) לא מספיקים - חשוב שיהיה גם תוכן ואותו אני לא מוצאת ב"תפילילה". יש ספרים רבים טובים ממנו בהרבה.
 

S r 35

New member
"חנן הגנן באמת ספר חמוד"

עוד ספרים מקסימים לילדים"
הספרים של לוין קיפניס.
הספרים של פאול קור (כספיון, המטפס הקטן, הפיל שרצה הכי וכו')
אגדות בחרוזים (המקסים) של אפרים סידון
"טרמפ על מטטא" - סיפור מקסים על התמודדות עם מכשפות והפחד מהן.
"מרק דלעת" וההמשך שלו "קמצוץ של פלפל" - ספרים מקסימים (גם הם עם איורים מדהימים) בתרגום הנהדר של סמדר שיר
"משהו אחר" - ספר מ ד ה י ם ! עם מסר יפה של קבלת השונה.
"אבא עושה בושות" של מאיר שליו - אחד הספרים המצחיקים ביותר שאני מכירה.
אליוט פוחד מהחושך - ספר שמתמודד עם פחדים של ילדים קטנים מהלילה והחושך בחן ובהומור.
לקטנים יותר" "דירה להשכיר" הנהדר ; "איילת מטיילת"; "מיץ פטל" - שאנחנו אוהבים להמחיז אותו והבן שלי יודע אותו בע"פ... והרשימה עוד ארוכה ארוכה ... בתור בית שוחר ספרים, יש לנו ספריה עשירה מאוד גם לילדים = אלה הספרים האהובים עלינו ביותר.
 
למעלה