ספר של גוסיפ גירל בסטימצקי

Robin Sparkles

New member
ספר של גוסיפ גירל בסטימצקי

יותר נכון סדרה של 12 (באנגלית). מאחורה כתוב שזו סדרה של 12...אבל לא ממש הבנתי על מה
ככה הם נראים: http://images2.fanpop.com/images/ph...Cover-fans-of-gossip-girl-6732741-521-769.jpg http://images2.fanpop.com/images/ph...Cover-fans-of-gossip-girl-6732565-521-774.jpg מישהו יודע על מה הם? דפדפתי קצת וזה נראה לי מעניין אבל לא התעמקתי....
 

RayoDeLuz

New member
קראתי את הספרים..

יכול להיות שהחליפו את העטיפות מאז שקראתי... הם בעיקרון על הדמויות בלייר צ'אק נייט וונסה דן סרינה וכל השאר.. אהבתי אותם.. אבל אם את קוראת אותם, אל תנסי להשוות את העלילה למה שקרה בסדרה כי זה לגמרי שונה..
 

Robin Sparkles

New member
סבבה תודה../images/Emo140.gif

אבל לא נורא לי שאני אקרא....אני לא אוהבת שמשנים עלילות
 

RayoDeLuz

New member
אממ לא משנים עלילות..

בעיקרון הסדרה מבוססת על הספרים.. אבל מה שבאמת משותף זה רק הדמויות.. העלילות שונות לחלוטין.. אז בגלל זה אני מציעה לך לא לנסות להשוות בינהם כי מראש אני אומרת לך שהן שונות..
 

Robin Sparkles

New member
כן אני הבנתי....

התכוונתי שאני לא אוהבת לראות עלילות שונות של אותו דבר..
 

GossipKid

New member
../images/Emo58.gif=>פירוט.

הינה המידע על הספרים בויקיפדיה (לא הסדרה ): http://en.wikipedia.org/wiki/Gossip_girl הייתה סדרת ספרים מקורית יחסית לא חדשה, ועכשיו עשו להם כריכה חדשה (כמו שעשו לספר הראשון שגם תרגמו. השאר עדיין לא תורגמו. חוצמזה לא ידעתי שיש את כל ה-12 כאן בסטימצקי... אני חיפשתי ונניח בבאר שבע אין !!!! מעצבנים ) והינה ההסבר על הספר ה-13 שמסביר הכול ומגלה את כל הפרטים, כנראה גם על אחת שיודעת וזה: http://en.wikipedia.org/wiki/It_Had_to_Be_You_(Gossip_Girl) ויש גם את האתר שאריק (המלאך האינטרנטי וזה שיודע הכול) הביא לי: הכריכות: http://gossipgirl.net/series.vm (אתם שמים לב שהכותבת מפרסמת את האתר בספר ?!) חח. אמנם העלילה לא אותה עלילה בדיוק, אך הדמויות אותן דמויות והעלילה היא דומה ויש ביסוס יחסית גדול. מה שמבדיל זה שבסדרה מתעלמים מהמון דברים, כמו שבלייר היא בולמית, והולכים בקו שונה וזורמים במצבים אחרים, באהבות אחרות... אבל סה"כ יש הרבה משותף. וזה מה שצריך, סדרת ספרים אחת וסדרה טיפונת אחרת .
 

GossipKid

New member
אה ושכחתי.

יש יותר מ-12, ה-13 זה הסופר שחושף הכל בעצם. ויש עוד 2 עם עלילה שונה. משמע יש 15.
 
למעלה