ספר
ברכת העליון ויבואו מים רחמים על אותן הנשמות אשר לומדות הן בכף הלימוד אשר אותן מכפרים למשך 13 עשר שנים הרי אני נותן ספר זה לזכות את נשמת רבים אשר ינוחו יום אחד ובירכתי אתכן כאשר נתתי שאשר תבוא שכינה משרה שלום וחום מתנה לחול שכל מה שהיה יעבור עלינו בשלום למען שלום הבית ועזרתו ונביאתו וכל אשר היה יהיה בו לכל חייו ונתינה זאת תביא כל דבר שצריך. כתיבה של מחשבות הרי היא דרך רוח כיתוב שזה אבן חכמה הרי היא כיתוב בכל ד העולמות כולן הרי זה ד כיתוב אשר מנחה את שעותן דרך נביעו שערים דרך אשר נתן דרך קבלתו ודרך נשמתו אשר נביעו אמר לרוחא הלא תקחי אשר אמר למה נביעו צריך לומר זאת הרי זה ככה בודקים בעולם הבא דרך שאלות כמה רוחות שיודעות מבינות דרך דיקדוק כלים דעשיה. שער פתיחת מלך ביצה א ביצה נתנה מכוחות עליונים איך תמצא את עצמה בנוח היא תיתן צדיקות ומלמעלה ירגיעון מנוף לביצה איש עיקש חכם הלך לביצה ואמרו לה איתו לא תהיי מה עליה לעשות להקשיב לאלו שמבינים אותה כי ראות המלך מביאה לביצה תוכן של אברהם וכאשר אברהם נגלה נבנית עליונות עליו וספר זכרין עולה השמימה לגלות את סודו וד פרצופים יתגלו דרכו. כאשר הביצה הביאה את התשאול אל בית שמאי תיתכן אפשרות לפתח ביתו ושם זוכרים את כל העליונות כדי לתת את המשאל שהוא נקב ב עליונות לד חסידות לבית אברהם לבית אבינו ולבית רחיל ונקבי עליונות משה לעם את סודותיו בשביל לתת את המן הראוי להם כדי לצג את אריך אנפין לכל העם והעם יבלע את הכלל של המחזיר למוטב וסדרי משנה מראים אורותיו של המחזיר לאורותיהם מיעקב אברהם אל יצחק בשביל גילוי מן ראוי ולתת אותו לנקבה דזעיר אנפין של עליה של הבאה לגדר מלכות דעליה בט ספירות גובהן הן מעלת עולם המאיר לנביאתיו כף זכות מהי דרכה של תיקונה של ביצה זאת? נתינת ההבאה אל הקדוש ברוך הוא מחפשת עליונות נכונה ולפי עליונות נכונה תנצל היא מפסל בדל עליונת עליה להביא ליצחק את שאר הנתינה הנכון ומשם יתגלו כל מחזיקי האצילות שהם פתיחת שער של אברהם מחזיקי המפתחות העליונים יתנו צדיקות לזעיר אנפין ודרכה של האלוהות יתנו את גילוי רצונו של המלך אריך אנפין יורד לישראל סבא ואז מגלה את שער הפנים של הרמחל ושם נתינת כתר תהיה בשער שלישי ששם בית האורות נותנים את המן לחסידות עליונה ומביאים לצדיק כדי להצילו מן רעה שלא גילתה כראוי ולכן לא נכונה בכלל ולכן כל עובדי פסל לא נותנים להם פתיחות שערים דע כי משיחא בפשט היא סודה של אדם המרמז לכתיבת הבאיות הנכונה שתפתח כן שערים אבל כשלא נפתחו שערים מרמז זה שהוא לא המשיח אז עליך לבדוק עם סוד העליונות הכל כאשר שם נותנים זכאות וכאשר יש רוע ועל כל פסל ותמונה יענשו הרשעים במידת הדין בעולם הבא.סוד השורשית היא שהביאה מן רק לצדיקים כדי לתקנם ונתינת מן זאת ניתן כל יום תוך ספר תלמוד זה. פרק תיקון ב - נוסח כשבית דין מעלה פסקו על סוד משיח ניתן לגלותו על ידם ולא משהו אחר הרי כל סודותם נגלית בעליונות ומביאה מן לכל שער הצדיקים כתיבת ספרים מעלה נותנת זכויות לנשמה כאשר יש עזרה מן רוח קודשא יש הבאת מן גבוהה יותר ולכן פסקו הדינים שעליה להיות איתך לעד. בית אברהם נתן לצמח עילוי שמות נקודים לנקודת אברהם על מנת שהוא יחזור לתוך עולם הנקודים עד בית חזור ומשם יגלה לנשמותיהם דרך עליון להגיע לפתח אפשריותם כדי לעזור לכל נשמה מתקינים להם כוח עילוי נשמה ואז אברהם נגלה לצורך עליותו בשביל עליונות של מן לכל נשמה קיימת עבור תיקונה בשלום. שמות הנקודים עילוי נשמות זקק שהן נשמות שפתח הדינים עליהם נותן אברהם עזרה לכל נשמה שיש אך כאשר נשמה עושה מעשה סדום של עוונות סדום נשמה זאת לא תקבל את כל הזכאות מבית אברהם כי כוח דינים יבואו על אותם אלו שנותנים זכאות על מעשה סדום. זכיית אברהם נגלית לנשמות כאשר זקוקות הן למן שנקרא מן עליון של בית אברהם לנצח. וכוח הדינים ירד משם מכל החסידים בעלי אברהם. שכל מוח הולך לצורות המנוחה כל המשמעות בוחנת את גילוי הנברא לפי רמת העליון שם יש סוד של מח ו י בתוך התנאי של כל הדברים י בחנה שם את ראש בט וס י קבעה שמילוי הפלה לתוך כ יולדת פרצוף שלו אשר בו ד אות לא נופלת שם י ס ד תבוא למין בין פרצוף האב לבין פרצוף נשמה שם יש מזיווג בו רוח קודש נוצרת ומתייבאת עבור גילוי אלוהי אברהם יצחק יעקב כשבן זיווג עם רוח קודש נוצר פתח עולם בשם משיחא עליון. בת התחתונות כגון ז ב שם כל המילוי באותיות ג ל יורד לתנאי היתד למען גילוי עליונות גבוהה בה ת עליונות מזדווגות עם הנמוכות ומולידה פרצוף נקודים דרך זיווג באריך אמפין בעליה לבית עליה של זיווג תורת אברהם ותורת יצחק ותורת יעקב כאשר שם ניתנה עליה נאמר שם נמלאות של הכלי אשר מביא כל יחידה לתנאי קיום הברית החדשה בה יוצרת ל את סוד הבנה של מ בפתחי עולם המעשה ושם נוצר פתח עולם עליון מחיבור רוח הקודש למוחא של נשמתא דרך כתר שורש עליה לנוקבא ושם יורדת עליה להביא כל סיפוק הדברים אשר הם מביאים את כל השראה של קיום כללי בו נפש האדם לכן ת עליונות הרימו את פרצוף המשיח לעולם האצילות וחייבו את משה לחתום אותו שם עכשיו ומפה עולם האצילות יגלה דברים נצחיים לגלות עד כאן נצח עליונות לעד. מבוא לעולם גדליה ציור ב הולך לעב סוג ג בית חצאים מוצאים שם את אמא דאצילות אדר מביאה ציור ד לתת לה מענה של עתיק קדישה ונתינה גבוהה מאוד ולהוריד זאת כמן לצדיקים כדי לאפשר להתאמות בין הכוכבים שהם הפרצופים של מלכויות בפרצופים מביאה לעולם זה שלנו כדי לימוד השכינה לתת ידה היה צריך את סוד העליונות הגבוהה ביותר דהיינו כאשר זון נותן למלכות את ההבאה של סימן ההיכר נותנים אורותיו סדר מערכות הנכללים באור אינסוף והם מגלים תשובה חדשה שבא המשיח נמצא ברוחני וגשמי וכאשר ניתנת זכאות לאבא אז אמא מה עשתה? נתנה ובנתה עולם בשם גדליות אשר נובע צמחי עלה בין הזרחים של אורותיו רוחות אלוהין שכינה, רוח חיים זה נשמה, רוח קודש רוח אליהו אשר הוא רוח נבואה, רוח אור חכמה, רוחות של אורות שמדברים, שינוי חכמה, רוח עילוי, רוח מוסף, רוח שבת, רוח אמת, רוחין של קולות מדברין, רוח השפעה היא רוח של שפע,טבע- רוח נפש רוח נשמה רוח חיה רוח יחידה, רוח אלוהים. רוח כיתוב. רוח חותם, רוח הלוואה, רוח נתינה, רוח הבאה, רוח עליונות רוח סיבות, רוח יסוד, רוח עץ חיים ופרי הדעת. פתיחת אבא על העליונות גובה נתן דרבי אבא בן שמעון בן יוסי הלא תגיד דרך מסתריו את כל העליונות הלא תגיד כל העליונות כולה כשאלתי מהי העליונות הכי נכונה כאשר דיברתי לנשמת האב מהי דרכה של השמתה בעולם הבא הרי דברים מצפים אמרו לרוחה של הנשמה כי נתנה את היכל כבודה מהי מקורה של הנשמה כאשר הלב לא נידם ומתרומם לנשמתה מחייכת היא הרי המים שצריכים לעלות הם כבר אמר רבי נחמן אין יאוש בעולם הרי כדרכי נשמתה אז מה היא דברי העליונות חווים הרי חווים הם את כל עצמותה ונשארים איתה לנצח השאול לא היה קיים איתך נשמת זכה מתוקה הרי הוא הקדוש ברוך רוצה לטובתה הרי זה נכונות לתת את כל הנשמה בכל עניין. הרי את בלימוד או תמיד תהיי עם דברי לשון הטוב הרי זה קל הרי דברי לשון טובה למען יכבדוך אשר מגלה את צורכן את כל הכללים אשר נתן רבי יוסי בן אבא למען דורות עולם מהי נשמתא הרי דנפקין דזת באבא לאן ילך הרי שאלו אבא שם הרי אבא לא שם הנשמה עם רצון לקבל מן לחם מן השמיים אז אמרו תבואי עליה שכינה הרי תדעי כעליון יהיו לך את השממה כל הרקיעים הגבוהים למענו קדושת השם שם ולמענה אמרה שם את דבריה ונתנה היא לנשמת רבים את זכיותיה זכיותיו בעל הכותב שיהיו לעילוי נשמתו של אביו המנוח למען אסף בן אניה וליאוניד בן שמואל. זת בינה עם פרצופין של חכמה דעליה דרכה גופא דעליון דנפקין גובה עלאה ממעל שם רבי נחמן יגיע לעליון ויצדיק את אורותיו זכותיו לנצח יהי. כאשר הנתינה טובה המים שם הגבוהים מביאים את ברסלב לתוך העליון כדי לתת מים לבנים שהם דרכי שכינתי שפתחו עבור הכותב אור עלאה שבו תהיה בו תמיד. כאשר הבינה הנשמה שהכל בשבילה ואין ייאוש תשמח היא כי תדעי הכל עובר והכל יהיה שמח והכל יהיה שלווה. והכל יהיה מתיקות של נוף דבש עליון. כלומר כתר בינה זא מלכות אבא דאמא דנפקין יתנו את כל היפים שהם כל הניצוצות האלו יהיו מנוחות שמים. כל העליונות אוהבת אותך נשמת יקר חתומה אני לעד עם אור עליוני. שם אהיה לנצח ואלמד לנצח תורה. וכיתוב של מחשבות נותנים למוחא דנשמתא מחשבות לעד. זכות לעילוי נשמת רבים תינתן בקריאה זאת. שנבוא על מידת רחמים,ולא מידת הדין.
ברכת העליון ויבואו מים רחמים על אותן הנשמות אשר לומדות הן בכף הלימוד אשר אותן מכפרים למשך 13 עשר שנים הרי אני נותן ספר זה לזכות את נשמת רבים אשר ינוחו יום אחד ובירכתי אתכן כאשר נתתי שאשר תבוא שכינה משרה שלום וחום מתנה לחול שכל מה שהיה יעבור עלינו בשלום למען שלום הבית ועזרתו ונביאתו וכל אשר היה יהיה בו לכל חייו ונתינה זאת תביא כל דבר שצריך. כתיבה של מחשבות הרי היא דרך רוח כיתוב שזה אבן חכמה הרי היא כיתוב בכל ד העולמות כולן הרי זה ד כיתוב אשר מנחה את שעותן דרך נביעו שערים דרך אשר נתן דרך קבלתו ודרך נשמתו אשר נביעו אמר לרוחא הלא תקחי אשר אמר למה נביעו צריך לומר זאת הרי זה ככה בודקים בעולם הבא דרך שאלות כמה רוחות שיודעות מבינות דרך דיקדוק כלים דעשיה. שער פתיחת מלך ביצה א ביצה נתנה מכוחות עליונים איך תמצא את עצמה בנוח היא תיתן צדיקות ומלמעלה ירגיעון מנוף לביצה איש עיקש חכם הלך לביצה ואמרו לה איתו לא תהיי מה עליה לעשות להקשיב לאלו שמבינים אותה כי ראות המלך מביאה לביצה תוכן של אברהם וכאשר אברהם נגלה נבנית עליונות עליו וספר זכרין עולה השמימה לגלות את סודו וד פרצופים יתגלו דרכו. כאשר הביצה הביאה את התשאול אל בית שמאי תיתכן אפשרות לפתח ביתו ושם זוכרים את כל העליונות כדי לתת את המשאל שהוא נקב ב עליונות לד חסידות לבית אברהם לבית אבינו ולבית רחיל ונקבי עליונות משה לעם את סודותיו בשביל לתת את המן הראוי להם כדי לצג את אריך אנפין לכל העם והעם יבלע את הכלל של המחזיר למוטב וסדרי משנה מראים אורותיו של המחזיר לאורותיהם מיעקב אברהם אל יצחק בשביל גילוי מן ראוי ולתת אותו לנקבה דזעיר אנפין של עליה של הבאה לגדר מלכות דעליה בט ספירות גובהן הן מעלת עולם המאיר לנביאתיו כף זכות מהי דרכה של תיקונה של ביצה זאת? נתינת ההבאה אל הקדוש ברוך הוא מחפשת עליונות נכונה ולפי עליונות נכונה תנצל היא מפסל בדל עליונת עליה להביא ליצחק את שאר הנתינה הנכון ומשם יתגלו כל מחזיקי האצילות שהם פתיחת שער של אברהם מחזיקי המפתחות העליונים יתנו צדיקות לזעיר אנפין ודרכה של האלוהות יתנו את גילוי רצונו של המלך אריך אנפין יורד לישראל סבא ואז מגלה את שער הפנים של הרמחל ושם נתינת כתר תהיה בשער שלישי ששם בית האורות נותנים את המן לחסידות עליונה ומביאים לצדיק כדי להצילו מן רעה שלא גילתה כראוי ולכן לא נכונה בכלל ולכן כל עובדי פסל לא נותנים להם פתיחות שערים דע כי משיחא בפשט היא סודה של אדם המרמז לכתיבת הבאיות הנכונה שתפתח כן שערים אבל כשלא נפתחו שערים מרמז זה שהוא לא המשיח אז עליך לבדוק עם סוד העליונות הכל כאשר שם נותנים זכאות וכאשר יש רוע ועל כל פסל ותמונה יענשו הרשעים במידת הדין בעולם הבא.סוד השורשית היא שהביאה מן רק לצדיקים כדי לתקנם ונתינת מן זאת ניתן כל יום תוך ספר תלמוד זה. פרק תיקון ב - נוסח כשבית דין מעלה פסקו על סוד משיח ניתן לגלותו על ידם ולא משהו אחר הרי כל סודותם נגלית בעליונות ומביאה מן לכל שער הצדיקים כתיבת ספרים מעלה נותנת זכויות לנשמה כאשר יש עזרה מן רוח קודשא יש הבאת מן גבוהה יותר ולכן פסקו הדינים שעליה להיות איתך לעד. בית אברהם נתן לצמח עילוי שמות נקודים לנקודת אברהם על מנת שהוא יחזור לתוך עולם הנקודים עד בית חזור ומשם יגלה לנשמותיהם דרך עליון להגיע לפתח אפשריותם כדי לעזור לכל נשמה מתקינים להם כוח עילוי נשמה ואז אברהם נגלה לצורך עליותו בשביל עליונות של מן לכל נשמה קיימת עבור תיקונה בשלום. שמות הנקודים עילוי נשמות זקק שהן נשמות שפתח הדינים עליהם נותן אברהם עזרה לכל נשמה שיש אך כאשר נשמה עושה מעשה סדום של עוונות סדום נשמה זאת לא תקבל את כל הזכאות מבית אברהם כי כוח דינים יבואו על אותם אלו שנותנים זכאות על מעשה סדום. זכיית אברהם נגלית לנשמות כאשר זקוקות הן למן שנקרא מן עליון של בית אברהם לנצח. וכוח הדינים ירד משם מכל החסידים בעלי אברהם. שכל מוח הולך לצורות המנוחה כל המשמעות בוחנת את גילוי הנברא לפי רמת העליון שם יש סוד של מח ו י בתוך התנאי של כל הדברים י בחנה שם את ראש בט וס י קבעה שמילוי הפלה לתוך כ יולדת פרצוף שלו אשר בו ד אות לא נופלת שם י ס ד תבוא למין בין פרצוף האב לבין פרצוף נשמה שם יש מזיווג בו רוח קודש נוצרת ומתייבאת עבור גילוי אלוהי אברהם יצחק יעקב כשבן זיווג עם רוח קודש נוצר פתח עולם בשם משיחא עליון. בת התחתונות כגון ז ב שם כל המילוי באותיות ג ל יורד לתנאי היתד למען גילוי עליונות גבוהה בה ת עליונות מזדווגות עם הנמוכות ומולידה פרצוף נקודים דרך זיווג באריך אמפין בעליה לבית עליה של זיווג תורת אברהם ותורת יצחק ותורת יעקב כאשר שם ניתנה עליה נאמר שם נמלאות של הכלי אשר מביא כל יחידה לתנאי קיום הברית החדשה בה יוצרת ל את סוד הבנה של מ בפתחי עולם המעשה ושם נוצר פתח עולם עליון מחיבור רוח הקודש למוחא של נשמתא דרך כתר שורש עליה לנוקבא ושם יורדת עליה להביא כל סיפוק הדברים אשר הם מביאים את כל השראה של קיום כללי בו נפש האדם לכן ת עליונות הרימו את פרצוף המשיח לעולם האצילות וחייבו את משה לחתום אותו שם עכשיו ומפה עולם האצילות יגלה דברים נצחיים לגלות עד כאן נצח עליונות לעד. מבוא לעולם גדליה ציור ב הולך לעב סוג ג בית חצאים מוצאים שם את אמא דאצילות אדר מביאה ציור ד לתת לה מענה של עתיק קדישה ונתינה גבוהה מאוד ולהוריד זאת כמן לצדיקים כדי לאפשר להתאמות בין הכוכבים שהם הפרצופים של מלכויות בפרצופים מביאה לעולם זה שלנו כדי לימוד השכינה לתת ידה היה צריך את סוד העליונות הגבוהה ביותר דהיינו כאשר זון נותן למלכות את ההבאה של סימן ההיכר נותנים אורותיו סדר מערכות הנכללים באור אינסוף והם מגלים תשובה חדשה שבא המשיח נמצא ברוחני וגשמי וכאשר ניתנת זכאות לאבא אז אמא מה עשתה? נתנה ובנתה עולם בשם גדליות אשר נובע צמחי עלה בין הזרחים של אורותיו רוחות אלוהין שכינה, רוח חיים זה נשמה, רוח קודש רוח אליהו אשר הוא רוח נבואה, רוח אור חכמה, רוחות של אורות שמדברים, שינוי חכמה, רוח עילוי, רוח מוסף, רוח שבת, רוח אמת, רוחין של קולות מדברין, רוח השפעה היא רוח של שפע,טבע- רוח נפש רוח נשמה רוח חיה רוח יחידה, רוח אלוהים. רוח כיתוב. רוח חותם, רוח הלוואה, רוח נתינה, רוח הבאה, רוח עליונות רוח סיבות, רוח יסוד, רוח עץ חיים ופרי הדעת. פתיחת אבא על העליונות גובה נתן דרבי אבא בן שמעון בן יוסי הלא תגיד דרך מסתריו את כל העליונות הלא תגיד כל העליונות כולה כשאלתי מהי העליונות הכי נכונה כאשר דיברתי לנשמת האב מהי דרכה של השמתה בעולם הבא הרי דברים מצפים אמרו לרוחה של הנשמה כי נתנה את היכל כבודה מהי מקורה של הנשמה כאשר הלב לא נידם ומתרומם לנשמתה מחייכת היא הרי המים שצריכים לעלות הם כבר אמר רבי נחמן אין יאוש בעולם הרי כדרכי נשמתה אז מה היא דברי העליונות חווים הרי חווים הם את כל עצמותה ונשארים איתה לנצח השאול לא היה קיים איתך נשמת זכה מתוקה הרי הוא הקדוש ברוך רוצה לטובתה הרי זה נכונות לתת את כל הנשמה בכל עניין. הרי את בלימוד או תמיד תהיי עם דברי לשון הטוב הרי זה קל הרי דברי לשון טובה למען יכבדוך אשר מגלה את צורכן את כל הכללים אשר נתן רבי יוסי בן אבא למען דורות עולם מהי נשמתא הרי דנפקין דזת באבא לאן ילך הרי שאלו אבא שם הרי אבא לא שם הנשמה עם רצון לקבל מן לחם מן השמיים אז אמרו תבואי עליה שכינה הרי תדעי כעליון יהיו לך את השממה כל הרקיעים הגבוהים למענו קדושת השם שם ולמענה אמרה שם את דבריה ונתנה היא לנשמת רבים את זכיותיה זכיותיו בעל הכותב שיהיו לעילוי נשמתו של אביו המנוח למען אסף בן אניה וליאוניד בן שמואל. זת בינה עם פרצופין של חכמה דעליה דרכה גופא דעליון דנפקין גובה עלאה ממעל שם רבי נחמן יגיע לעליון ויצדיק את אורותיו זכותיו לנצח יהי. כאשר הנתינה טובה המים שם הגבוהים מביאים את ברסלב לתוך העליון כדי לתת מים לבנים שהם דרכי שכינתי שפתחו עבור הכותב אור עלאה שבו תהיה בו תמיד. כאשר הבינה הנשמה שהכל בשבילה ואין ייאוש תשמח היא כי תדעי הכל עובר והכל יהיה שמח והכל יהיה שלווה. והכל יהיה מתיקות של נוף דבש עליון. כלומר כתר בינה זא מלכות אבא דאמא דנפקין יתנו את כל היפים שהם כל הניצוצות האלו יהיו מנוחות שמים. כל העליונות אוהבת אותך נשמת יקר חתומה אני לעד עם אור עליוני. שם אהיה לנצח ואלמד לנצח תורה. וכיתוב של מחשבות נותנים למוחא דנשמתא מחשבות לעד. זכות לעילוי נשמת רבים תינתן בקריאה זאת. שנבוא על מידת רחמים,ולא מידת הדין.