סקאל?! אחרי התשלום - זה ממש לא קל!

no2much

New member
סקאל?! אחרי התשלום - זה ממש לא קל!

שלום לכולם, הקניה בסקאל עברה בשלום: מבצעים, הנחות, שירות למופת עד ש.... נתגלה פגם! מצ"ב תוכנו של מכתב שנשלח באמצעות פקס בתאריך 30/10/2002 לשירות הלקוחות של סקאל ובו תלונה לגבי מקרר (פגום בדיעבד) שרכשתי. לאחר שיחה טלפונית עם הנמענים ודאתי כי הפקס אכן הגיע אל יעדו. אנא, עיינו בתוכן המכתב המצורף, בו למעשה גוללתי את כל סיפור המעשה. בפרק הזמן שעבר מאז משלוח המכתב לא זכיתי לכל תגובה שהיא מהמכותב. שיעור קטן בצרכנות מאחד שנכווה - אל "תוסיפו עוד קיסם למדורה"... ========================================= לכבוד מנהל מחלקת שירות לקוחות סקאל א.ג.נ., הנדון: תלונה אודות שרות לקוי (מקרר ווסטינגהאוס) שנרכש בחברתכם שלום רב, בתאריך 9/9/2002 ערכתי רכישת מוצרי חשמל מרוכזת בסניף סקאל חוצות המפרץ (חיפה). הרכישה התבצעה מול עובדת החנות, גב´ ריקי אוחיון, שכאן המקום לציין את יחסה האדיב והטיפול המסור בעת המכירה. התשלום עבור המוצרים שרכשתי - כיריים, תנור מובנה ומקרר, בוצע בו במקום ובתשלום אחד. הבעיה אותה ברצוני להדגיש בתלונתי הינה בנוגע למקרר שהובל אל ביתי, שלושה ימים לאחר ביצוע העסקה. יממה אחת לאחר הפעלת המקרר ע"י הטכנאי (אפרים משירות "גל-אור") הבחנתי במים שהצטברו בחלקו הפנימי של המקרר. התקשרתי אל חברת השירות והטכנאי טען ש"הבעיה ידועה במקררים החדשים" והוסיף שאצור עימו קשר לאחר שבוע – אם התופעה תישנה. מקץ שבוע התקשרתי שוב והזמנתי את הטכנאי שנית כאשר באמתחתי בעיה נוספת: חלודה בקצה הפנימי של דלת המקפיא. הטכנאי אמור היה להגיע ביום 10/10/2002 בין השעות 8-12 בבוקר (שעות תמוהות למדי שאילצו אותי בלית-ברירה להפסיד יום עבודה), אך זה האחרון החליט להקדים מעט את מועד הגעתו לשעה 7:58 (עדות לכך מוקלטת בהודעה שהשאיר במשיבון) ולפיכך לא מצא אותי בדירה. עם הגיעי לדירה בשעה הייעודית הבחנתי במדבקת הטכנאי על דלתי וכשהתקשרתי לטלפון הנייד שברשותו הוא כבר היה בדרכו ללקוח הבא וטען ש"פספסתי" את הזמנת השירות ושעלי להזמין שירות ביום אחר. לאחר חילופי דברים לא הכי אדיבים מצד הטכנאי נעתר מר אפרים לתחנוני והגיע אלי כעבור שעה. את בעיית המים בחלל המקרר פתר אפרים בדרך מקורית ע"י שפשוף גומי האטימה של דלת המקרר באמצעות מגבת מטבח שהורטבה במים חמים. לגבי החלודה טען אפרים ש"אין מדובר בחלודה כי אם בחומר מגן מיוחד" – אבחנת טכנאי מעניינת למדי. עקב אי שביעות רצון מאבחנת הטכנאי ניגשתי חזרה לסניף סקאל חוצות המפרץ וסיפרתי את ארועי "יום החופש המאולץ" לגב´ ריקי. בדקנו יחדיו מקרר המופיע בתצוגת החנות וראינו ש"החומר המיוחד" אותו איבחן מר אפרים כחומר הגנה אינו קיים כאן. גב´ ריקי הציעה את עזרתה בפתירת הבעיה ואמרה כי תיצור עימי קשר בתחילת השבוע הבא. לאחר שלא זכיתי לכל יצירת קשר מטעם סניף סקאל, התקשרתי בעצמי ומכיוון שהיא לא היתה בנמצא מספר פעמים, נאלצתי להגיע יותר מפעם אחת לחנות. בבואי לחנות לפני כשבוע וחצי מתאריך מכתב זה, שוחחתי עם מנהל החנות, מר קובי, שקיבל את אותי בסבר פנים יפות ואמר ש"אין מה לדאוג – העניין ייפתר במהרה". לאחר ששוחח מנהל החנות עם מר אפרים, טכנאי השירות, יצרתי שוב קשר עם הטכנאי בבקשה שיחליף את דלת המקפיא. אפרים טען שאין צורך בהחלפה כי אם בצבע מקורי שיסווה את הפגם, אך גם כעת, דחה את ביקורו יותר מפעמיים מכיוון שלא היה ברשותו הצבע עליו דיבר. לאחר שיחה טלפונית נוספת עם מנהל סניף סקאל חוצות המפרץ, שנערכה ביום 28/10/2002, בה הודעתי שברצוני להתחיל במסכת תכתובות לתקשורת, התקשר לאפרים בקו הנוסף והפציר בו לפתור את הבעיה אך מאז – שוב ניתקו אנשי הסניף והשירות את הקשר איתי. אני מפנה אצבע מאשימה כלפי השירות הקלוקל לו זכיתי וכלפי טכנאי השירות בפרט וכן מביע את אכזבתי הרבה מעובדי סניף סקאל שביצעו את המכירה במיומנות אך לא נחלצו לעזרתי במלוא מרצם ברגעים הקריטיים. פנייתי זו למנהל שירות הלקוחות של סקאל בבקשה אחת ויחידה והיא: תמורה נאותה לכספי! אודה אם תיאותו לטפל בעניין ביתר רצינות ולהחליף את דלת המקפיא בטווח השבוע הקרוב (עד 6/11/2002). אין ברצוני להפסיד עוד יום עבודה ולפיכך אבקש מנותני השירות להגיע בתיאום מראש ובמועד שיתאים לי (הכוונה לשעות אחר הצהריים). הנני תקוה שתצרו עמי קשר בהקדם האפשרי ושמקרה בלתי-מכובד זה ייפתר במהרה. בכבוד רב. ================================================== כאמור מאז שליחת המכתב - לא קבלתי כל תגובה מנציגי רשת סקאל: מאכזב בלשון המעטה. אשמח להגיב לכל שאלה שתועלה במסגרת הפורום בנושא הנדון. שלכם, בני.
 

gildmor

New member
יש רק אפשרות אחת

לפי החוק אם ניסו לתקן וכשלו שלושה פעמים ו\או מסרבים לתקן זכותך לתבוע ביטול עסקה בתביעות קטנות, שיתקעו הם עם המקרר ואתה תקנה אחר. גם אני תובע אותם על ענין אחר וכן ירבו... עמיר
 

odedg

New member
gildmor ! אין כזה חוק!

אבל יש מבחן הסבירות. ניתן להלחם על אלה בבית משפט לתביעות קטנות !
 
למעלה