ה Final Gather ולהשתמש באמבינט אוקלוז'ן פאס בשביל להפיק מראה מדויק וחזק יותר. אם אין לך כוח לקמפז בסוף פאסים אז תוותר על האוקלוז'ן אבל זה מחייב אותך לדייק ברדיוס של המינימום\מקסימום ב Final Gather.
כי בסקאנליין הוא פועל גם בלי GI בכלל. הצל פחות חשוב לי כרגע, הרינדור שאני עושה יכול להיות די פרימיטיבי, אבל עם הסקיילייט הוא נראה קצת יותר טוב מאשר עם סתם ambient.
ליין. יש הפרדה בין שני המנועים הם לא עובדים על אותם אלגוריתמים במיוחד בכל מה שקשור ל GI. הסקילייט נכנס למן קטגורייה משונה של תאורת GI בלי האלגוריתם היותר מורכב של GI. עדיין הוא עושה חישובים דומים אבל רק במנוע של הסקאן ליין. מנטל ריי לא יודע איך לאכול אותו כל כך. הפיינל גזר (אוי עברית שפה קשה) הוא החלופה (בעייני) הכי נכונה לאפקט של הסקיי לייט. אגב אם תמצא משהו טוב יותר ומהיר יותר אני יותר מאשמח לשמוע, אני מחפש פתרון דומה ועד עכשיו מצאתי רק פתרונות תכנותיים.
הסקיילייט מאוד שימושי, כי הוא מספק תאורת DOME LIGHT. גם אם אין צל של GI, לסצינות חוץ הוא יותר טוב בתור אור נוסף על SPOT או DIRECT מאשר סתם להגדיל את ה-AMBIENT.
הדום. גם בלי האמבינט אולוז'ן. ה AO נותן לך רק שליטה יותר מדויקת. יש גם פתרונות של תאורת web שנותנים אפקט של דום ועובדים עם מנטל ריי אבל זמן הרינדור בשילוב של שניהם הוא לא תעשייתי. בכלל תאורת web זה דבר מגניב.