סקירה מקיפה של כביש 531 + תמונות והדמיות

עומר247

New member
סקירה מקיפה של כביש 531 + תמונות והדמיות

מתוך הפורום השכן "תחבורה ציבורית" - כאן

וגם סרט הדמיה חדש של מחלף רעננה דרום - קישור
 

3718

Member
רעננה מנותקת מתחנת הרכבת במחלף רעננה דרום.

בהדמיה של מחלף רעננה דרום לא מראים את תחנת רכבת.

אם אכן התחנה תהיה עם כניסה מאמדוקס, אפשר לראות בבירור איך רעננה העיר תהיה מנותקת מהתחנה, למרות המרחק הפיזי הקצר.
 

32103210

New member
גם אם תהיה כניסה להולכי רגל מכיוון רעננה

כמות הולכי הרגל שתגיע לשם (ברגל,,,, ) תהיה אפסית מכלל תושבי רעננה ,
הפתרון לדעתי אמור להיות בצורת תחנה נוספת המרכז כביש 531 הגובל ברעננה ,במפגש של כביש531 עם בן גוריון ,שיכסה חלק נכבד מכלל אוכלוסיית רעננה .
בדיוק כמו שבכפר סבא הוד השרון ישנם שתי תחנות רכבת במרחק של כקילומטר אחד מהשנייה,זאת בנוסף לתחנת "רעננה דרום " שתשרת את תושבי כפר סבא לא פחות מאשר את תושבי רעננה .
כמובן שכל זה לא יעזור ל3718 שהתמזל מזלו לגור במרחק הליכה מתחנת רעננה דרום ,אבל חוסר הכניסה מרעננה (בהנחה שזה נכון,,,, ) יהיה בדיוק מה שחסר כדי לעשות את זה מושלם מבחינתו.
 

3718

Member
רדיוס של 1-1.5 ק"מ יכסה רבים מתושבי רעננה

רדיוס של 1 ק"מ ברגל יכסה רבים מתושבי רעננה, כולל כאלה שיכולים להגיע באופניים, ביחוד בבקרים כאשר יש פקקים, ואז רק הנסיעה לתחנת רכבת יכולה לקחת 20 דקות.

הרי ברור לך שהפתרון שאתה מציע לא הולך לקרות, אז למה אתה תוקף אותי אישית ואת הפתרון החלקי והזול יחסית (מודה. זה רק לחלק מהתושבים) שאני מציע? הליכה ברגל, למרות שהיא בזויה בעיני אנשים מסוימים, היא גם צורה לגיטימית ובריאה של התניידות, עם זמן הגעה ידוע מראש לתחנה גם כאשר זה בוקר עמוס פקקים. אחרת, תצטרך להכפיל את זמן הנסיעה בבוקר כי תצטרך לעבור את צומת רעננה באוטובוס או ברכב, וזה יקח עוד 20 דקות, כאשר הנסיעה ברכבת לת"א או הרצליה תיקח 20 דקות.
 
למעלה