סקירה על Stormy Atmosphere- Colorblind

RamiSun

New member
סקירה על Stormy Atmosphere- Colorblind

http://www.ravenheartmusic.com/products-group-52.html STORMY ATMOSPHERE..'COLOR BLIND' (Self Release) Reviewed 19th February 2010 This is my second excursion into Israeli prog after the wonderful Slaves for Life by Amaseffer, which saw singer Mats Levin going from the paganism of Therion to a story based on Moses! Color Blind is the debut from this melodic prog outfit formed back in 2002. The intertwining dual vocals are truly stunning, with the sumptuous Dina Shulman, the lovechild of Marcela Bovio and Simone Simons, and the powerful lungs of Teddy Svets, the result of a liaison between Tony Kakko and Michael Ball. My weather report starts with ‘Awaken’, a period of Stream of Passion gothic prog, with sudden squalls of prog metal, and a blistering guitar solo by Artiom Lichtstein. The sun comes out briefly for the bright folky ‘The Earthworker’ before the black clouds gather for the cyclonic Dream Theatre/Epica/Ayreon prog metal of ‘Circle’. The conditions calm for two delightful Mostly Autumn/Marillion melodic prog songs, ‘Bridge’, with its gorgeous instrumentation, including an exquisite flute solo from Teddy, and the more blustery ‘Fifth Season’, both with occasional thundery spells, and a fantastic flurry of keys by Eduard Krakov. Then we are into the lovely misty first part of ‘Conspiracy’ before the swirling metal and melodic tempest of the second half. The freshening wind of the powerful melodic prog ‘Hand Coloured’ is followed by the brief atmospheric breeze of ‘Last…’ which segues into the symphonic prog metal maelstrom of the last track, ‘…Chance’. The music is as changeable and unpredictable as the climate, which makes every gust and lull so enjoyable and fascinating. In summery, the outlook is that fans of Stream of Passion, Ayreon, Mostly Autumn, Epica, Sonata Arctica and Dream Theatre will storm down to CD Baby and order this shining CD. 9.5/10 (Reviewed by Phil Wooldridge) איזה כייף לקרא
 

Rudess

New member
בהחלט כיף לקרוא - יישר כוח

כל הכבוד חבר'ה
 

חודדהה

New member
רודס אולי מספיק

ללקק עוד מעט תגיד גם שקנית את ה CD הזה ואתה שומע אותו.
 

עמית ע

New member
לא הבנתי

כל מה שאני רואה כאן זה פרגון של חבר. מה את/אתה רוצה ממנו?
 
תאכלס מותר לפרגן

לומרות שאין כל כך על מה(לדעתי) בכל מקרה ציון 9.5 לאלבום כזה זו ממש שערוריה(אפילו אתה טל נתת להם הרבה פחות.) אם ממש מתאמצים(דנים לקו זכות מקשיבים בשביל להנות בלי לחפש מקוריות יתרה ומתיחסים באמפתיה ללהקה שעושה פרוג בארצנו) אז 5. 7. בלי קשר לתוכן המוזיקלי(טוב אולי קצת) רק על הסאונד תופים ותפקידי התופים באלבום ההיתי מוריד לפחות נקודה.
 

עמית ע

New member
ציונים

כשהייתי ילד ביסודי, אי אז בשנות ה-80 המוקדמות, ארגן אחד האבות חוג כדורגל בחצר בית הספר בשעות אחר הצהריים. היינו באים, משלמים לו כמה שקלים על ההשתתפות, והוא היה מחלק אותנו לקבוצות ושופט את המשחקים. בסוף כל מפגש כזה היה טקס קבוע שכולנו ציפינו לו בהתרגשות - לפני שהיינו מתפזרים הוא היה מכנס את כולנו ונותן לכל אחד ציון, כמו במוספי הספורט של העיתונות הכתובה. לא משנה כמה קרעתי את עצמי על המגרש, תמיד קיבלתי 5. למי שלא מכיר את סולם הציונים הנהוג במוספי הספורט בישראל, 5 זה ציון שנותנים לאחד שעשה את העבודה שלו ולא מעבר לזה. ציון לא מעליב, אבל גם לא ממש מחמיא. משהו שאני זוכר עד היום, זה שאחרי אחד הטקסים האלה, ניגש אלי אחד השחקנים הטובים בקבוצה ואמר לי שלדעתו הגיע לי ציון טוב יותר, ושלדעתו הייתי ממש מצויין. פרגון לא עולה כסף, אבל איזה הרגשה טובה הוא נותן...
 

RamiSun

New member
העניין פה זה לא הפרגון

אלא זה שה"שונא המקצועי" חושב שלו מותר להיות טרול ורק לו.... די לחודדות יחי אלירז!!!!!!!!!!!!!!!!
 
על מי לעזאזל אתה מדבר?

מי זה הנושא המקצועי? ומי הטרול? יש לך הוכחות או שאתה שוב הוזה? אתה מוכן לדבר בצורה קונקרטית? אני לא טרול, להיפך - אני כותב בשמי המלא, תמיד.
 
מביך

קודם כל, זה לא אתר פרוג. שנית, רוב הביקורות הם של הרכבים אלמוניים לחלוטין, רובם דמאואים או ריליסים עצמאיים. שלישית, ציון 9.5 לאלבום כזה זאת בדיחה מאוד לא מצחיקה. העיקר שאתם ממשיכים לחיות בסרט...אבל בסוף יוצאים החוצה.
 

עמית ע

New member
אתה כל כך צפוי וזה עוד הרבה יותר מביך

זה באמת אתה אורי, או שיש איזה BOT שכותב את ההודעות האלה על פי אלגוריתם דטרמיניסטי פשוט?
 
זה UriBot

ה"בוט" שאתה מדבר עליו לא מפרגן ללהקות ישראליות גרועות שעושות מוסיקה גרועה. אבל כן מפרגן ללהקות ישראליות טובות שעושות מוסיקה טובה. איזה בוט מוזר! למה לא לפרגן לגרועים ולהתעלם מהטובים? הרי זה מה שנהוג כאן...
 
אם מדברים על פירגון...TREE

לפני שבוע הייתי בהופעה אדירה של TREE באוזן לא בדיוק פורג - הרבה השפעות של הדורז, ג'פרסון אירפליין ופינק פלויד המוקדמים אבל - הופעה לפנים! הרכב מגובש מאוד,נגנים ברמה גבוהה מאוד, סאונד שלא שמעתי כמותו, מתופף מטורף וגישה חיובית. הרגשתי קצת וודסטוק... מקווה שאורי לא ינזוף בי שזה לא פרוג
 

עמית ע

New member
שמעתי קטעים שלהם ברדיו

נשמעים אחלה בחלה אם אתה רוצה קשר פרוגרסיבי - בלהקה חבר הקלידן יאיר ורמוט שהיה בעבר בלהקת "בורדל", שהופיעה באחד המופעים הראשונים בסדרת "תחיית הפרוגרסיב הציוני" בתחילת העשור, יחד עם הלהקות "קוואדרה" ו"טרספאס". האמת היא שהם לא עשו ממש פרוג, אבל היה להם אבל קטע אחד די נחמד שנשמע כמו וריאציה על RED של קינג קרימזון.
 
לא בדיוק פרוג...

אם זה לא פרוג, אז בשביל מה בכלל להתחיל? אז יופי, הם הופיעו באוזן. סבבה. נהדר. כאילו שבפורום הזה חסרות הודעות לא-רלוונטיות.... ואגב, אתה לא שמן.
 

עמית ע

New member
נראה לך שמה שמפריע לי זה חוסר הפרגון?

אם רצונך להתבטא, זו זכותך הטבעית. אבוי לחברה שסותמת פיות כי היא לא אוהבת את מה שהם אומרים. אבל למיטב זכרוני כבר ביטאת בפורום את דעתך המאד שלילית על המוזיקה של סטורמי, ולא פעם אחת. ואם אני לא מתבלבל עם מישהו אחר, גם ניהלת קמפיין להחלפת רמי בניהול הפורום. נראה שאתה פשוט נהנה לרדת על אנשים, והקורבן בשנה האחרונה הוא רמי. מין סטיה שכזו שאתה מודע לה אבל לא מנסה לרסן. בעיני זה יותר מביך מזה שחבר להקה מתגאה בביקורת שמפרגנת באופן לא כל כך פרופורציונלי.
 
כל אחד עם המבוכה שלו

אתה כבר מכיר אותי ממש טוב - אתה יודע שאני לא נבוך מכלום. הביקורת שרמי הביא היא ממקור בלתי-אמין, ומספיק לגלוש שם 2 דקות בשביל להבין שהחבר'ה משחקים בנדמה-לי. אני לא נהנה לרדת על אנשים. אני בהחלט נהנה להגיד מה אני חושב, ולצערי מה שאני חושב לא תמיד מסתדר עם הנסיונות של להקת סטורמי אטמוספיר להכחשת המציאות. אם תעיין מדי פעם ב'מתקדם', תראה שאני הרבה יותר נהנה להגיד דברים מצוינים על הרכבים כמו קואנג'י, שהמוסיקה שלהם נמצאת בליגה אחרת לגמרי מזו של סטורמי. להם אני מפרגן, שרק ימשיכו ליצור מוסיקה, ואני קונה את המוסיקה שלהם כמו אחרון הטמבלים.
 

עמית ע

New member
אותי לא שכנעת

אבל יכול להיות שטעיתי בהקשר האישי לריב עם רמי פרי. אני חושב שאני מזהה דפוס אחר בהתנהלות האינטרנטית שלך בפורומים של הפרוג. עובדה היא שיש כמה להקות ישראליות שלמרות שהן לא משהו, בלשון המעטה, שעזבת אותם בשקט וחסכת מהן את שבטך. אפילו כאלו שרשמת עליהן כמה מילים נייטרליות באתר "מתקדם". אני לא רוצה לתת דוגמאות כי אני לא רוצה לפגוע באף אחד. אבל כשהיו להקות שלא אהבת שהעיזו לעסוק בפורום בסלף פרומושן, שמטבעו הוא דבר סובייקטי וכל אחד מבין את זה, אז אתה קפצת, ביזית אותם וחיבלת להם במאמץ. עשית אותו דבר עם אשקלון קוילט ומיסטר טואד בימים של נענע, ועם זינגלה לפני שנה בפורום הזה, ואם אני אנבור בארכיונים אני אמצא עוד דוגמאות. זה טרוריזם וירטואלי, בריונות לשמה. וזה שאתה כל כך משוכנע בצדקת דרכך ולא רואה איך זה נראה מהצד - זה מביך.
 
בוא נתייחס מקרה-מקרה

אשקלון קווילט - אלבום חביב, חמוד, בלי יומרות. הלהקה היתה אוסף של ירושלמים נאיבים שעשו מוסיקה בשביל הכיף. לא ירדתי עליהם. מיסטר טואד - לא פרוג, ואמרתי את זה מההתחלה. אולי זה פולק, אולי משהו אחר, אבל זה לא פרוג. חזרתי וטענתי שהם לא יודעים מה זה רוק, אם הם קוראים לעצמם פרוג. אמרתי את זה גם למידד, שכמובן כעס. זינגלה - ביזוי של השם, נשיאת שם הלהקה לשווא, באלבום שמוטב היה שלא היה יוצא כלל. כעסתי בטירוף על הנאיביות והניתוק מן המציאות של שני המעורבים. ועדיין - האלבום הראשון הוא פייבוריט. אתה יכול לקרוא לזה טרוריזם ולקרוא לי אוסאמה של הפרוג, אבל זה דמגוגיה ואין לזה קשר אמיתי למציאות. אני מסכים איתך שזה נראה מביך מהצד, אבל זה לא מה שמעניין אותי בהכרח. השורה התחתונה היא שמוסיקאים צריכים להיות מחוברים למציאות. להקות צריכות להבין את הז'אנר שבו הן פועלות. להקות צריכות להבין מה הקהל מצפה מהן. להקות לא יכולות לחיות בלה-לה-לנד לגבי היכולת שלהן ולגבי הפוטנציאל שלהן. אינטראקציה בין אמן ובין קהל, כמו כל אינטראקציה בין אנשים, היא מורכבת ובלתי-צפויה. אמן יכול להיות בטוח שהוא גאון, והקהל יחשוב שהוא מטורף. אמן יכול להיות בינוני לגמרי, והקהל יחשוב שהוא אור לגויים. כל אמן צריך להבין שלא ניתן לצפות מראש את התגובה של הקהל, אבל הקהל הוא הקהל (כנ"ל גם המבקרים - הם לא ישנו את דרכם בגלל שהאמן כועס עליהם). במקרה של סטורמי, כתבתי עליהם ביקורת הוגנת וגם התוודיתי שקשה לי מאוד לכתוב ביקורות שליליות על ישראלים. אני לא חושב שמישהו יכול להאשים אותי בטרור, כאשר כל מה שעשיתי זה להביע את דעתי בקשר לאלבום פרוג-מטאל. אם לתמצת הודעה ארוכה מאוד, אז זה כך: אני מבקר מוסיקה, לטוב ולרע. אני כותב דברים שליליים ודברים חיוביים. כאשר אני כותב דברים חיוביים, המוסיקאים מרוצים ושותקים. כאשר אני כותב דברים שליליים, מאשימים אותי בחבלנות, טרור, תיסכול, איבר מין קטן ותמיכה באויבי המדינה. אני מוכן לזה, מבין את זה, חי עם זה ומת עם זה.
 
למעלה