סקירת מיני-אלבום Memorial address

ayumi3000

New member
סקירת מיני-אלבום Memorial address

ayumi hamasaki - Memorial address מידע בסיסי על איומי: מקום לידה: פוקואוקה, יפן גיל: 27 [תאריך לידה: 02.10.1978] סינגל בכורה: poker face ב – 18.04.1998 אלבומים: אלבומי סטודיו שיצאו עד היום: 01. A Song for XX 02. LOVEppears 03. Duty 04. ...I am 05. RAINBOW 06. MY STORY 07. miss)understood) אלבומי אוספים: 01. A BEST 02. A BALLADS מיני-אלבום: Memorial address ----------- על הסינגלים של האלבום: & ---- שוחרר בתאריך: 9.7.2003 מספר העותקים שנמכרו: 591,481 רשימת טראקים: 01. ourselves 02. Greatful days 03. ~HANABI ~episode II 04. theme of a-nation' 03 - השיר הזה הוא B-SIDE ולכן לא נכנס לשום אלבום. 05. (ourselves (Instrumental 06. (Greatful days (Instrumetanl 07. (HANABI ~episode ~ (Instrumental forgiveness --------------- שוחרר בתאריך: 20.08.2003 מספר העותקים שנמכרו: 222,194 רשימת טראקים: 01. forgiveness 02. (ourselves (Kentaro Takizawa Remix 03. (HANABI ~episode II~ (HAL'S MIX 2003 04. (forgiveness (Instrumental No way to say ------------------ שוחרר בתאריך: 06.11.2003 מספר העותקים שנמכרו: 371,171 רשימת טראקים: 01. No way to say 02. (No way to say (Acoustic Version 03. (SEASONS (Acoustic Version 04. (Dearest (Acoustic Orchestra Version 05. (Voyage (Acoustic Orchestra Version 06. (No way to say (Vandalize/Realize mix 07. (No way to say (Instrumental על המיני-אלבום: ------------------ תאריך שחרור: 17.12.2003 Memorial address הוא אחד מהמיני-אלבומים הכי מצליחים שיש, הוא גם המיני-אלבום שמכר הכי הרבה ביפן ששוחרר על ידי זמרת סולו. עם 7 שירים גלויים כבר (מההסינגלים) מתוך 8 שירים בכל המיני-אלבום למרות שרק טראק הבונוס לא היה גלוי לפני שהמיני-אלבום שוחרר המיני-אלבום מכר 1,062,297 עותקים. המיני-אלבום הזה הוא אכן מיני-אלבום אבל יש לו מלא מה להציע. האלבום יצא ב - 2 פורמטים, CD only ו - CD + DVD. לכל 7 השירים מהסינגלים יש קליפים ובסוף הדי וי די אפשר לראות קטעים מההופעה של איומי ~A Museum ~30th single collection live משנת 2003 שהייתה לכבוד זה שלאיומי היו 30 סינגלים באותו הזמן. המיני-אלבום הזה הגיע למקום הראשון במצעדים היומיים והשבועיים של אוריקון, ובין כל אלבומי הסטודיו של כל האמנים האחרים ששיחררו אלבומים באותה השנה המיני-אלבום הגיע למקום החמישי במצעדים השנתיים ל 2003. פירוט על הטראקים של המיני-אלבום יגיעו מיד, נא להמתין בבקשה.
 

ayumi3000

New member
01 - ANGEL'S SONG

מילים: ayumi hamasaki לחן: Tetsuya Yukumi אתה יודע שהשיר נוגע בך ישר שאתה שומע אותו. גיטרה חשמלית פותחת את השיר אך לא חזק מדיי עם הלחן היפה, ואז הקול המתוק והחמוד של איומי מתחיל להשמע . השיר הזה נותן לקול של איומי כוח גם לגעת בקהל הצעיר עם הקול החמוד, וגם לקהל המבוגר לעלות חיוך על הפנים.
 

ayumi3000

New member
02 - Greatful days

מילים: ayumi hamasaki לחן: BOUNCEBACK את השיר פותחים קולות תופים ואז הלהלהלה המגניב שאי אפשר בלעדיו של איומי ומאין שירה מסיבתית כזאת. שיר שממש עושה חשק לרקוד עם חברים! השם של השיר ומשמעות השיר מציינית הכרת תודה על כל הימים הנפלאים והמוערכים שיש בחיינו, כאילו שאין מחר.
 

ayumi3000

New member
03 - Because of You

מילים: ayumi hamasaki לחן: BOUNCEBACK הפתיחה המדהימה פותחת עם פסנתר ואז גם נוסף הכינור והם נכנסים לקולות הגיטרה ואיומי שמתחילה לשיר. משמעות השיר היא על אנשים רעים שמשתמשים בך ואז זורקים אותך ממש כמו מסטיק ובכלל לא אכפת להם ממך או ממה שזה גרם לך ומתייחסים אליך כמו אל זבל. שיר שטוב להזין לו מתי שאתה כועס או לשמוע משהו חזק עם כל הגיטרות החשמליות בשיר ובל נשכח את התופים. זה יגרום לכל הארס שנשאר לצאת ממך. שיר בלדה רוקרי פנטסטי שהוא בין השירים הכי בולטים באלבום.
 

ayumi3000

New member
04 - ourselves

מילים: ayumi hamasaki לחן: BOUNCEBACK שיר שמשמעותו היא שתהיה רק עצמך ושלא תהיה דו-פרצופי. הקול השולט מבחינת חוזק של איומי בשיר גורם לרעיון השיר שהוא להיות עצמינו להשמע חשוב. שיר שאפשר לצעוק למישהו אם הוא לא באמת כמו מי שהוא באמת. בקליפ אפשר לראות שאיומי משחקת את זאת שהיא לא עצמה ושיש הרבה סודות אפלים שהיא שומרת שאהובה לא יכול להבין. משמעות השיר אף גם קשורה לאלבום שלה A BEST שאיומי לא רצתה להוציא אותו אבל היא הייתה מוכרחה ולכן יש בקליפ את תמונת האלבום עם קישקושים אדומים עליו שזה מראה שזה לא בא מעצמה אבל הייתה חייבת לשחרר את האלבום הזה (במקרה הזה חברת התקליטים לחצה עליה).
 

ayumi3000

New member
05 - ~HANABI ~episode II

מילים: ayumi hamasaki לחן: CREA (ayumi hamasaki) + DAI עוד שיר רוקרי שהוא המשך לשיר HANABI של איומי מהאלבום RAINBOW במשמעות השיר והמילים. הקול העוצמתי של איומי מראה שהשיר הזה נורא רגיש. השיר הזה הוא כמה בלדה רק שהוא עוצמתי ורוקרי שמראה שוני בין HANABI שהיה בלדה לשיר הזה שהוא רוקרי ועוצמתי. HANABI ביפנית למי שלא יודע זה זיקוקים. חלק ממשמעות השיר היא שמישהו אהוב יכול להאבד לאהובו כמו הזיקוקים שמתפוצצים גבוה בשמיים. בפיזמון מלווים אותה 2 הגיטריסטים של איומי בהופעות עם ה YEAH YEAH WOW. בקליפ רואים את הכאב והבכי של איומי ושמסתכלים עליה בא לך גם לבכות מרוב התרגשות והזדהות.
 

ayumi3000

New member
06 - No way to say

מילים: ayumi hamasaki לחן: BOUNCEBACK הבלדה הזאת ניצחה בהמון פרסים. בלדה רגשית מדהימה עם מילים שנראים קרובים ללב. פתיחה מצויינת ואז הקול המתקתק של איומי מתחיל להשמע. שיר שאם אתה רוצה לקבל כוח נפשי, אתה שומע אותו ואיומי סוחפת אותך למקום מושלג ומרגיע, אך מוציא רגשות.
 

ayumi3000

New member
07 - forgiveness

מילים: ayumi hamasaki לחן: CREA (ayumi hamasaki) + DAI שיר עם הרבה מחשבה בתוכו. הקול של איומי בתוך הלחן העדין זורם בצורה מדהימה לאורך השיר. הקול השקט של איומי כמו מאין לחישות עדינות שבפיזמון נהיה מאוד עוצמתי גורם לשיר להשמע מאוד מקצועי מבחינת ווקאלית. השיר מביע בדיוק כמו שמו ומשמעותו - סלחנות.
 

ayumi3000

New member
08-~Memorial address ~take2 version

BONUS TRACK מילים: ayumi hamasaki לחן: Tetsuya Yukumi השיר הזה הוא טראק בונוס. אחד מהשירים הכי מדהימים גם מבחינת מילים ומשמעות וגם מבחינת לחן. למעשה זה טראק הבונוס הכי טוב ששמעתי עד היום, הוא גם שיר אורגינלי ולא מיקס/רמיקס או משהו כזה. הקול של איומי בתחילת השיר נשמע כאילו שהיא קרובה להגיע למצב של בכי. פעם הייתה שמועה שהשיר מוקדש לסבתא שלה שבעצם שהיא הכי גידלה אותה יותר מאמא שלה ושהיא מתה ביום שאיומי הקליטה את הסינגל הראשון שלה, אבל זאת הייתה רק שמועה. הדבר הנכון הוא שהשיר מוקדש לאביה של איומי שעזב את אמה ואותה שאיומי הייתה בת 4 והיא לא שמעה ממנו מאז, לא לפני הרבה זמן מהתאריך שהאלבום הזה יצא נמסר לה שאביה נפטר. השיר מדבר על זה שאביה כבר הלך ושהיא גדלה הוא לא היה איתה או שם בשבילה. ויש קטע בשיר שנשמע כמו "מה אכפת לי ממך אם אף פעם לא היית שם בשבילי ולא היה אכפת לך ממני" אבל בפיזמון החוזר זה כאילו מתבטל. עד אמצע השיר יש את הפסנתר שעושה התחלה רגועה לשיר ובאמצע השיר מתחילים עם יצירת המופת של הגיטרות עם הקול המדהים, הפנטסטי והעוצמתי של איומי. שיר שבא לך לצעוק ולבכות איתו ולעודד כאלה שיכולים להיות "בנעליים של איומי" שקרה להם את אותו המקרה. חובה לראות את ההופעה החיה של השיר הזה ב – ARENA TOUR 2003-2004 A של איומי, כשתראה את הביצוע תרגיש הרבה צביטות בלב. בחוברת המילים של האלבום יש תמונה שאיומי שוכבת ולידה מראה ושאיומי כתבה עם אודם על המראה 4 מספרים, יש שמועות שהמספרים האלה מייצגים את היום שאביה נפטר ב – 30 ליוני. =תמונת עטיפת האלבום מצורפת=
 

ayumi3000

New member
לסיכום

אחד ה(מיני) אלבומים שמביעים הרבה רגשות טובים וגם הרבה רגשות מאוד מאוד עצובים גם יחד. לא פלא שלמיני-אלבום הזה הייתה הצלחה ענקית, באמת מגיע לאיומי! למרות ש - 4 שירים היו גלויים מהסינגלים והשלושה השירים האחרים שהיו גלויים מקליפים (ורק אחד לא היה גלוי הטראק בונוס) למיני-אלבום בהחלט הייתה הצלחה וגם הצלחה שבהחלט מגיעה לו. זה אחד האלבומים שאני הכי אוהב לשמוע בזמן שיש לי התפרצות רגשות, אלבום פשוט מדהים!!! כל השירים נכתבו על ידי איומי ו 2 מהם הולחנו על ידיה בעזרת DAI. בסך הכל מיני-אלבום מדהים מכל הבחינות וגם כל הקליפים של השירים הנמצאים בו. מקווה שתהנו ושתקשיבו לו ולאיומי!
 

SuLeRu

New member
ואיי איזה סקירה מדהימה!!

חולה על האלבום הזה ואת כול השירים שבו (טוב כמה מהם לא ממש...) אני מה זה אובת ת'שיר Memorial address הוא כזה יפה איך שההתחלה רגועה כזאת ואז מתחיל להיות קיצבי ומהיר. וכן קראתי באתר אחד שהיא שרה על אביה שעזב אותה ואיך שהיא כועסת עליו וכו'... מסכנה... בקיצור סקירה
 

nadav1232

New member
ושוב אני חוזר - סקירה ממש מעולהה!!!

זה אלבום עצוב, שמח הכל... אפילו שיש בו 8 שירים הוא מושלם ^___^
 
למעלה