סקס והנעל הגדולה

סקס והנעל הגדולה

יש איזו סברה שנשים מחפשות סקס עם גבוהים, משהו בעניין שימור החומר (ילודה רבותיי). האם זה נכון או שגם אנשים קצרים זוכים ? נכון שכולם בסוף עושים את זה (ילודה רבותיי) אבל מהן ההעדפות ?
 

החולם

New member
בתור...

אחד עם 190 ס``מ גובה ונעליים מספר 49,אני מאוד מקווה שאת צודקת...
 

החולם

New member
נאוה,נאוה,נאוה...

מת על השם הזה...עניין של נוסטלגיה. מעניין,אותה נאוה,לה שמורה פינה חמה איפשהוא ליד המסתם המיטרלי העליון,כשנשאלה ע``י מאן דהיא מה בדיוק היא מוצאת בכותב שורות אלה,ענתה-אהה...אאהה...אוהוהו...טוב הוא גבוה!! האמת שדי נעלבתי,מה? זהו? אין רגיש,ספונטני,חוש הומור,מנשק עשר...נאדה? כלום? רק עכשיו,השאלה שהעלת לזיון אההה....סליחה לדיון,הצליחה להרגיע אותי! סוף סוף הבנתי! קחי נשיקה קטנה על קצה האף.
 
מעניין ליד המסתם האאורטלי

מלבד עניין הגובה, יש לך עוד סיבה להתנחם במה שנאוה המיתולוגית שלך אמרה, שהרי הווה ידוע, ששם ליד המסתם האאורטלי, או החדר השמאלי לצורך העניין, אין פרשנויות ואם היא לא מצאה מה להגיד מלבד גבוה, סימן שהיא לא חשבה על זה והרי באהבה לא חושבים.
 

moshe626

New member
מי שרוצה גבוה ....

זו הדרך שלה לומר שהיא רוצה מישהו עם איבר מין גדול ולהישאר צנועה וחסודה. כמובן כשהיא יוצאת מתוך הנחה שאברי הגוף פרופורציונאליים באורח שווה בין כל איברי הגוף גבר גבוה - רגליים ארוכות > ידיים ארוכות > כנראה שגם האיבר שלו ארוך נשים .....
 

rigshi

New member
גבוה או נמוך

שלום נאוה שאלה לענין אני גבוה 185 ובהיר עיניים, כתפיים רחבות וישבן קטן ומוצק. גם נשמה לא חסרה והרבה רגש ויכולת הקשבה. ובכל זאת- זה קורה לכל האחרים, שום דבר מיוחד לא אצלי. מה הוא הסברך
 
למעלה