סקס פושר עם אשתי

סקס פושר עם אשתי

שלום לכולם,
אני חדש פה, ומעוניין לשמוע את חוות דעתכם בנושא הבא:
אשתי ואני כבר 16 שנים ביחד. יש לנו 3 ילדים נהדרים (10, 7 ו-4.5). שנינו כבר לא קמים בלילות, משתדלים שיהיה פנאי עצמי וזוגי, וחיים את החיים.
לפני כשלוש שנים, בעקבות נסיעה ראשונה שלנו לבד לחו"ל מאז הילדים, אשתי עברה משבר זוגיות, אשר נסוב סביב ההבנה שלה שהיא מרגישה זרה איתי, ומשם זה המשיך לכיוון הזמן והאנרגיות שאני משקיע בבית, וכו' וכו'. אני מוכרח לומר שלא הייתי תמיד זמין. החיים העמוסים השאירו מעט פנאי, ולא תמיד העדפתי לבלות אותו עם אשתי. חשוב לציין שיש לי הרבה חברים, ולה לא כל כך. בכל אופן, ניסיתי לפייס בכל דרך. לשוחח איתה, לתת לה את הספייס שלה ועוד. היא במקביל החליטה למצות יותר את החיים, וללמוד לתואר השני אותו תמיד רצתה (החלטה שמאוד שמחתי איתה). הייתה תקופה מאוד קשה, אשר במהלכה כמעט ועזבתי את הבית (כבר יצרתי קשר עם עו"ד וחיפשתי דירות). באותה תקופה כמעט ולא היה סקס, ובפעמים שכן היה, היא כאילו עשתה לי טובה, נתנה לי לחדור, לגמור וזהו. שום אנטימיות. במהלך השנים הללו ניהלנו את הבית, גידלנו ילדים, נסענו איתם לחופשות בארץ ובחו"ל, אבל בינינו, נדה. ניסינו לשכנע אחד את השנייה ואחת את השני בטיפול זוגי, כל אחד בזמן שלו, ותמיד אחד הצדדים סירב. בסוף, החלטתי, בעצתו של חבר, ללכת לטיפול זוגי לבד, בתקווה שהיא תבין שאני רציני ותצטרף. זה לא קרה. בסופו של דבר הבשיל הזמן של שנינו, והלכנו יחד לטיפול זוגי שהיה מאוד מוצלח. חזר הקשר, חזרו החיוכים, אווירה נעימה בבית, ורק דבר אחד לא חזר כמו שצריך, הסקס. תדירות הסקס ירדה מאוד. היא אומנם יותר גבוהה מהתקופה הרעה, אבל ביחס לתקופות טובות לפני כן, ממש ירדה (נניח במקרה הטוב פעם בשבוע, 10 ימים). יותר גרוע מתדירות הסקס, זה איכותו. אין שום משחק מקדים, פעולות שהיו לגיטימיות וחלק מהרפרטואר הזוגי שלנו, נעלמו לחלוטין בגלל שלטענתה זה לא עושה לה את זה יותר. היא לא מוכנה שארד לה יותר, יורדת לי אולי פעם בחודשיים, היא לא מוכנה שאפילו אתקרב לרקטום, היא פשוט נכנסת למיטה, שואלת אם בא לי "לדפוק" אותה, מיד מתיישבת עלי, גומרת, נותנת לי לגמור בדוגי (בדר"כ) וזהו. בערך 5 דקות הכל כולל הכל. ניסיתי לדבר איתה מספר פעמים, אבל היא כל הזמן חושבת שאני מתלונן וזה דיי נמאס לה לשמוע. אני מצידי, כבר לא יוזם סקס. אני פשוט לא נהנה ממנו יותר, ואני רק בן 40
. הפסקתי גם להעיר, כי אני לא רוצה להישמע קוטר, ומבין שזה משפיע על הזוגיות, ואין לי רצון להפר את שלום הבית. כבר הגעתי למצב שבו אני דוחה אותה בטענות שונות ומשונות, מעדיף לחכות בסלון עד שתרדם, יוצא לרכיבה לילית, בקיצור הכל כדי להימנע מזה. עכשיו, זה לא שאני לא רוצה, אלה זו הדרך שלי להראות (אחרי שניסיתי לדבר) שאני פשוט לא מרוצה. מוצא את עצמי מאונן בוקר, צהריים וערב, סופר מתוסכל, וחושב ברצינות על בגידה.
מה עושים?
 
סקס פושר עם אשתי

תספר לה שקיבלת משימה מהמטפלת שלך
להיות ביחד ולשחק את המשחק הבא:

כל אחד בתורו שואל 2 שאלות
1 איך תרצי/ה שאגע בך 3 דקות
2 איך תרצי/ה לגעת בי 3 דקות
ויש איסור חדירה ואיסור נגיעה בכלל במקומות האינטימיים

אפשר לחזור על השאלות ולהמשיך במשחק

בהצלחה
ספר איך היה(-;
 
למעלה