סקר חוות דעת

sharpantie

New member
סקר חוות דעת

חברות ומוסדות שונים נוהגים לפנות ללקוחות בבקשה לענות על שאלון חוות דעת.
'' מה דעתך על השרות שקיבלת'' או משהו בסיגנון דומה.
יש כאלה ששולחים שאלון באינטרנט ויש שמוסרים טופס ידני ( משרד נסיעות לדוגמא).
יש לי הרגשה שהרבה מקרים הסקר הזה הוא סתמי ושום דבר לא משתנה בעקבותיו.
כלומר גם אם רוב הלקוחות יכתבו שהשרות גרוע, המוצר באיכות ירודה ושרות הלקוחות מתיחס בזילזול ללקוח, החברה לא באמת מתיחסת ופועלת לשיפור השרות.
אני כותב את הדברים מתוך תחושת בטן ולא מתוך ידע או הכרת הנושא.
מעניין לדעת מה חושבים אנשי השירות שבין הגולשים על הנושא הזה.
 

nofi1456

New member
תכלס....אתה די צודק

קודם כל, כלקוחה ברור לי במיליון אחוז שחלק גדול מהמשובים שאני ממלאת (או עונה פרונטאלית) הולכים לפח.
וכנותנת שירות? אני יכולה לאשר את זה.
 
אני מסכימה עם זה ומעבר לכך

בחלק מהמקרים התחושה היא שמתמקדים בדברים לא רלוונטיים ומתעלמים מהדברים החשובים באמת. לפחות פעם אחת קרה גם שהנציגה שביצעה משוב טלפוני העדיפה לענות במקומי על השאלות ולעוות את התשובות שלי, כך שלא היה שום קשר בין מה שאמרתי לבין מה שהיא טענה שהיה, וכשהערתי לה על זה היא הגיבה מאוד לא טוב.
&nbsp
&nbsp
 
למעלה