sharpantie
New member
סקר חוות דעת
חברות ומוסדות שונים נוהגים לפנות ללקוחות בבקשה לענות על שאלון חוות דעת.
'' מה דעתך על השרות שקיבלת'' או משהו בסיגנון דומה.
יש כאלה ששולחים שאלון באינטרנט ויש שמוסרים טופס ידני ( משרד נסיעות לדוגמא).
יש לי הרגשה שהרבה מקרים הסקר הזה הוא סתמי ושום דבר לא משתנה בעקבותיו.
כלומר גם אם רוב הלקוחות יכתבו שהשרות גרוע, המוצר באיכות ירודה ושרות הלקוחות מתיחס בזילזול ללקוח, החברה לא באמת מתיחסת ופועלת לשיפור השרות.
אני כותב את הדברים מתוך תחושת בטן ולא מתוך ידע או הכרת הנושא.
מעניין לדעת מה חושבים אנשי השירות שבין הגולשים על הנושא הזה.
חברות ומוסדות שונים נוהגים לפנות ללקוחות בבקשה לענות על שאלון חוות דעת.
'' מה דעתך על השרות שקיבלת'' או משהו בסיגנון דומה.
יש כאלה ששולחים שאלון באינטרנט ויש שמוסרים טופס ידני ( משרד נסיעות לדוגמא).
יש לי הרגשה שהרבה מקרים הסקר הזה הוא סתמי ושום דבר לא משתנה בעקבותיו.
כלומר גם אם רוב הלקוחות יכתבו שהשרות גרוע, המוצר באיכות ירודה ושרות הלקוחות מתיחס בזילזול ללקוח, החברה לא באמת מתיחסת ופועלת לשיפור השרות.
אני כותב את הדברים מתוך תחושת בטן ולא מתוך ידע או הכרת הנושא.
מעניין לדעת מה חושבים אנשי השירות שבין הגולשים על הנושא הזה.