סקר כבישים ראויים לרכיבה- נסיון שני

אילון22

New member
סקר כבישים ראויים לרכיבה- נסיון שני

מתוך 160 כניסות לא קיבלתי מאף אחד התייחסות לטבלה המצורפת.
אנו כעת במהלך משמעותי מול נתיבי ישראל (מ.ע.צ לשעבר) - הם זקוקים למידע הזה!
אנא שלחו אלי [email protected] את הטבלה המצורפת עם התוספות שלכם (חסר מידע בעיקר על צפון ודרום)
 

ItsikH

Member
עמך הסליחה, אני כותב אבל חייב לבדוק כל כביש לצורך כך
 

אילון22

New member
קח את הזמן


 

nachshon4

New member
אני מנסה להבין מה מטרת הניר

בכנות, לא לגמרי ברור לי. האם מדובר בקידום שיפוץ שוליים היכן שזה נדרש?
אם כן, אין טעם לכתוב בכלל על כבישים בלי שוליים?

אסביר למה אני אומר זאת.
בגלל שאני מעמיקם, אני רוכב הרבה בסיבוב של אלונה. בחלקו יש שוליים (מרגבים עד הפניה לכיוון אביאל מכביש בנימינה-ג. עדה, ובהמשך עד סיבוב המוות), בחלקו אין שוליים. באופן אישי אני מרגיש הרבה יותר בטוח בקטע שאין בו שוליים, משום ששם ברור לנהגים שאני רוכב בנתיב, הם מתייחסים אלי כמו אל כל כלי רכב, מאיטים כשמתקרבים אלי מאחור ועוקפים באופן סביר. באזור שיש בו שוליים הנהגים פשוט לא סופרים אותך, נוהגים כמו בכל מדינת ישראל כמו מטורפים, וההרגשה הרבה פחות בטוחה, כי SMS או משחק ברדיו שלהם יכולים לגמור לך את החיים. בנוסף, היות והשוליים שם לא קונסיסטנטיים (בחלקם מלאים באבנים, מפגעים, הרוחב משתנה תדירות לכדי 0 שוליים), זה מחייב לעלות ולרדת מהשוליים. אבל לנהג זה לא משנה, כי כשיש שוליים אז מבחינתו אתה חוצפן אם אתה עולה על הנתיב.

כנ"ל כשאני רוכב לבית אורן: על כביש 4 אני מרגיש פחות בטוח (למרות שבמידה פחותה מהסעיף הקודם) מאשר העליה לבית אורן, למרות שבעליה אין שוליים.

ואני חוזר על כן לנקודת הפתיחה: מה מטרת הנייר?
אשמח לשתף פעולה.
 

נטע88

New member
בהצלחה!

אשרי המאמין שיש מישהו במשרד התחבורה או במשרד כלשהו שבאמת אכפת לו מרוכבי האופניים!!!
אפילו מתן וילנאי כשהיה שר והיה רוכב עם מאבטח אחריו(אולי עדיין רוכב.)
לא דאג לנו...
אז מי ידאג???
 
למעלה