סקר לבנות

סקר לבנות

שלום, אני פעם ראשונה כאן. אני תלמידת עיצוב גרפי ובמסגרת שיעורי זהות מותגית אני עושה עבודה על המותג Careline כי זה מה שאני משתמשת בו בבית. המוצר שאני עובדת עליו נקרא oilfree והוא בעצם סדרת מוצרים הכוללים תרחיץ פנים, מי פנים, ג'ל שקוף לייבוש פצעונים (לבוקר), תמיסה מרוכזת לייבוש פצעונים (לערב) ותחליב לחות. כל המוצרים הם ללא שומנים לבעלות עור שמנוני הנוטה לפתח פצעוני כמוני. העבודה שלי מתרכזת בכך שאני צריכה למצוא שני מתחרים מקבילים לסדרת המוצרים שלי (לא חייב לכלול את כל המוצרים, אבל שהמוצרים מתאימים לבעלות עור שמנוני). אני צריכה שאלה שמשתמשים בסדרה שלי ובמוצרים של המתחרים יענו לי על השאלות: עיצוב המוצר 1.מה מדבר אליי בעיצוב מוצר? 2. מה מרגש בעיצוב מוצר? 3. מה מעניין בעיצוב המוצר? 4.מה מושך אותי בעיצוב המוצר? 5.מה מרגיז אותי בעיצוב המוצר? 6. מה דוחה אותי בעיצוב המוצר? הסיפור של המוצר 1.מה מדבר אליי בסיפור המוצר? 2. מה מרגש בסיפור המוצר? 3. מה מעניין בסיפור המוצר? 4.מה מושך אותי בסיפור המוצר? 5.מה מרגיז אותי בסיפור המוצר? 6. מה דוחה אותי בסיפור המוצר? אני אתחיל בשביל לתת לכן איזה שהו מושג כללי... הסיפור של המוצר 1.מה מדבר אליי בסיפור המוצר? הם פונים לבנות בגילי (24) שיש להן עור שומני. 2. מה מרגש בסיפור המוצר? שהם לא עושים ניסויים בבעלי חיים. 3. מה מעניין בסיפור המוצר? שיש לו אתר אינפורמטיבי מאוד 4.מה מושך אותי בסיפור המוצר? שתמיד יש להם מבצעים 1+1 5.מה מרגיז אותי בסיפור המוצר? כלום 6. מה דוחה אותי בסיפור המוצר? כלום עיצוב המוצר 1.מה מדבר אליי בעיצוב מוצר? הצבעים כחול תורכיז (מרגיע) וכתום (ממריץ) נותנים לי את ההרגשה שאני רק צריכה לשים את התחליב או משהו אחר מהסדרה על הפנים ולהמשיך בענייני. שזה פשוט וקל לטפח את הפנים. 2. מה מרגש בעיצוב מוצר? שיש את כל האינפורמציה על המוצר עצמו ולא רק השם או המותג שלו. 3. מה מעניין בעיצוב המוצר? שהוא פונה לבנות צעירות או כאלה שיש להן בעיה עם שומניות בעור ומציע להן לטפל בבעיה הזו. 4.מה מושך אותי בעיצוב המוצר? הצבעים 5.מה מרגיז אותי בעיצוב המוצר? כלום 6. מה דוחה אותי בעיצוב המוצר? כלום תודה לכל מי שקרא את המגילה עד עכשיו... אני אודה לכם אם תתייחסו לזה כמה דקות. שיהיה סוף שבוע טוב.
 

Leftie

New member
תשובות ../images/Emo13.gif

יש לי את המי פנים והלחות של הסדרה, קניתי אותם לפני שנתיים כשהחלטתי להתחיל לטפל בעור השמן והבעייתי שלי. זו הסדרה הראשונה שהשתמשתי בה (בלי יותר מדי הצלחה), והשאריות יושבות עדיין אצלי בארון. עיצוב המוצר 1. מה מדבר אליי בעיצוב מוצר? העיצוב משדר ניקיון 2. מה מרגש בעיצוב מוצר? שום דבר מרגש במיוחד 3. מה מעניין בעיצוב המוצר? בקבוקון שקוף! אפשר לראות בדיוק כמה תחליב נשאר לך. חבל שלא הרבה חברות עושות ככה. 4. מה מושך אותי בעיצוב המוצר? אהבתי את הבקבוקון של הלחות, הוא חמוד, שקוף, ועשוי זכוכית. אני בכלל נמשכת יותר לבקבוקונים מאשר לשפורפרות, הם נותנים הרגשה של מוצר סולידי יותר. 5. מה מרגיז אותי בעיצוב המוצר? הריח. הוא משעמם, ריח של סתם קרם/מי פנים. לא דוחה כמו המוצרים של קליניק, אבל גם לא מדהים כמו של אסתי לאודר. 6. מה דוחה אותי בעיצוב המוצר? שום דבר הסיפור של המוצר 1. מה מדבר אליי בסיפור המוצר? יש הסבר לעניין בעברית על מה המוצר עושה, ההסבר על גוף המוצר ולא על מדבקה שמסתירה את הרכיבים, כמו למשל על הבקבוק מי פנים של קליניק, שיש לי. מהמוצרים אצלי, רק לקרליין ולוריאל יש את התכונה הזו. 2. מה מרגש בסיפור המוצר? הוא מבטיח להעלים את הפצעונים! 3. מה מעניין בסיפור המוצר? שום דבר 4. מה מושך אותי בסיפור המוצר? המחיר. זו אחת הסדרות הזולות יותר 5. מה מרגיז אותי בסיפור המוצר? הבקבוק של מי פנים מתגאה ב40% אלכוהול שיש שם. אלכוהול מגרה עור שמן וממש לא טוב עבורו, עובדה שבזמנו לצערי לא ידעתי, אבל נעשתה ברורה עם הזמן. הלחות מבטיחה קלילות, וזה לא ממש נכון, הקרם כבד בהשוואה ללוריאל או אסתי לאודר. 6. מה דוחה אותי בסיפור המוצר? שום דבר
 
למעלה