סקר: מה אתן עושות כש...

niya

New member
סקר: מה אתן עושות כש...

קניתם משהו ובלבישה הראשונה משהו נקרע/נפרם בבגד? מתקנות לבד? מחזירות לחנות? כותבות מכתב זועם לרשת/בעלי החנות? משהו אחר???

אתמול קניתי למתוקי כובע, במדידה בבית הפונפון פשוט נתלש, וזה לא שהתעסקנו איתו בכוח
- אני חוזרת לחנות היום!!!
 

@יעל@

New member
קרה לי!

פעמיים עם בגדים של רנואר:

פעם אחת קניתי מהם חצאית ובבית שמתי לב שהיא מלוכלכת (והיא גם הייתה קצת רחבה במותן) אז החזרתי
פעם קניתי מהם סריג לבן ובבית שמתי לב שהוא מלוכלך בצבע אדום (כמו שנשפך צבע בכביסה)
הלכתי ממש יום אחרי אז המוכרות זכרו אותי והחליפו לי בלי בעיה.

טוב זה לכלוך ולא קרע. לא יודעת מה הייתי עושה אם היה נקרע לי בגד...
 

niya

New member
מרגיז!

לי קרה שקניתי בגד, וכשמדדתי בבית ראיתי שהוא לא משהו עלי.

אחרי שבועיים חזרתי לחנות, והסכימו לזכות אותי, אבל סכום הזיכוי היה פחות ממה ששילמתי כי על הבגד היתה הנחה. התרגזתי ולא החזרתי... אז היתה לי פחות מודעות לצרכנות נבונה ופשוט תרמתי אותו בסוף, חדש עם הטיקט...
[
 

@יעל@

New member
זה אולי דבר שטוב בקניות באינטרנט.

את מודדת בבית את הבגד לבד, בלי לחץ על הראש, יכולה לבדוק את הבגד מכל הכיוונים ולהחליט אם הוא מתאים או לא.

אני אלופה בלמדוד את הבגד בבית ולהתחרט על שקניתי אותו....
 

niya

New member
מצד שני...

עד שהבגד מגיע, את כבר שוכחת למה קנית אותו. חסרון נוסף הוא עלות המשלוח של ההחזרה, שגם אם הוא נמוך, זה עדיים מתווסף לעלות של בגל שלא קנית בסוף. גם הצורך להגיע במיוחד לדואר, ותוך פרק זמן קצר יחסית, כדי לשלוח חזרה מעצבן

שלא תביני אותי לא נכון, אני קונה באינטרנט (בעיקר חזיות...) אבל יש לזה לא מעט חסרונות
 

ronirotbert

New member
קרה גם לי!

קרה לי כמה פעמים עם בגדים של פול אנד בר! מאז אני כבר לא קונה שם
 
למעלה