סקר מי בעד מי נגד????

Super Chuly

New member
ולי נשבר כבר כבר מ...

כאלה שלא יודעים להביע דעה בצורה דמוקרטית, רק בצורה גסה ושלא נאמר- פרימיטיבית... ואם אנחנו כבר מדברים- אז גם נמאס לי מכאלה שחושבים שהם אלוהים ומרשים לעצמם להרוג אנשים באוטובוס רק בגלל שהם יכולים ורק בגלל הדעה שלהם, ונשבר לי כבר גם מאנשים פורעי חוק שממיסים את הדמוקרטיה הגם ככה שבירה במדינה הזאת על ידי אלימות... אבל אני סתם שמאלנית, לא? מי אני שאדבר? ליהי
 

ba r2 0 1 0

New member
כן לא יודע מה עבר לא בראש!

ממש מעשה נורא! לדעתי הוא היה כבר ממש מתוסכל אבל! בתור דתי נתנו לו לפנות את המתנחלים והוא לא רצה וביקש מהצבא שייקח ממנו את הנשק וגם המשפחה ביקשו שיקחו ממנו את הנשק ולא הקשיבו להם....... מה שכן צריך להבין שהם לא כולם כאלה! אלה הקיצוניים ביותר! תחשבי על האנשים המסכנים האלה ששלחו אותם לשם הם ביססו שם תחיים שלהם ומעיפים אותם לאיזה קראווילה מצוקמקת.... הם אפילו מסכימים לפעמים לעבור בשקט למרות שמאוד קשה להם להיפרד אפילו מהגינות שהם גידלו בבתים שלהם.... והם אומרים שיש אנשים מהשומרון (שבכלל לא מפנים אותם) שפשוט נדחפו להם למאבק ועושים את מה שהם עושים..... אז תמיד צריך לחשוב גם על הרוב ולא רק על מה שעושים הקיצוניים (שזה דברים נוראיים לפעמים דרך אגב.....!)
 

Super Chuly

New member
תשובה...

אני מבינה את מצוקת התושבים של ההתנחלויות, אך עליהם להבין שאנחנו חיים במדינה דמוקרטית, ששלטונה נבחר על ידי העם, ולכן החלטות הממשל מייצגות את בחירת הרוב, ואפילו אם זה לא מדוייק, מי שיפר את הבסיס הזה, למעשה יפורר לחתיכות את הדמוקרטיה במדינה, ולי לא כל כך מתחשק כרגע לעבור לדיקטטורה, לכן, אני בעד הבעת דעה, גם אם היא מנוגדת לשלי- אבל אך ורק בדרכים מתורבתות, לא על ידי אלימות. ליהי :)
 
זה ממש מרגיז אותי

שהמילה "שמאלני" נאמרת ככינוי גנאי שמאלני יפה נפש.. כמה פעמים שמעתי את זה.. ממתי יפה נפש זה משהו רע? אם אני יתחיל להגיד מה יש לי להגיד על הימנים והמתנחלים.. יצא ספר שלם , אבל אני לא יעשה את זה כי בניגוד אליכם.. אני יודע לכבד אנשים שהדעות שלהם לא זהות לשלי.
 

Super Chuly

New member
../images/Emo6.gif איזו הזדהות!

גאוני! מתאימה לי התמונה הזאת! ליהי :)
 
לפני כמה ימים.. איזה מתנחל

עם סרטים כתומים , עמד בצומת וחילק סרטים כתומים.. אני בתור תומך התנתקות , שמתי סרט כחול על המראה הקדמית בתוך האוטו לא משהו בולט מדי.. הפעיל הימני התקרב לאוטו , שאל אם אני רוצה סרט כתום , סירבתי בנימוס ונהיה אור ירוק והתכוונתי לנסוע.. הוא החליט , בלי לשאול אותי , להכניס לי יד לאוטו לקחת את הסרט הכחול ושם סרט כתום.. והוא אומר לי.. אתה לא נראה שמאלני אח שלי.. אפילו לא התווכחתי , שמתי גז והעפתי את הכתום שלו מהחלון. זה פשוט גועל נפש .
 

ba r2 0 1 0

New member
אי אפשר לפי אדם אחד לקבוע

איך נראית קבוצה שלמה! זה באמת לא יפה אבל מה שהוא עשה...
 

Shugyman

New member
מה אתם לוקחים ברצינות

סתם שמתי את זה בצחוק כי חשבתי שזו תמונה מצחיקה. עם כל הססמאות של התתנחלים האלו ("יהודי לא מגרש יהודי"(הוא רק מזיז אותו קצת-תנו לערבים לעשות זאת) ו"אחי אל תגרש אותי" וכו...). נמאס מכל ההפגות והסרטים שתולים בכל צומת וגשר שמכערים את הכביש. שכל אחד ישאר בדעה שלו וזהו.
 
למעלה