יש גרועים וגרועים יותר
הישיר הראשון הוא מהגרועים יותר. אני לקוח שלהם מהראשונים, כאשר הם יצאו לאוויר עולם,לאחר שהייתי לקוח סניף עסקים חשמונאים. מנהל שם כמה חשבונות ו ובנק אחר גם כמה חשבונות. נכון שתלוי מי הלקוח ועד כמה הוא זקוק לחסדי הבנק.- לשמחתי אני לא זקוק להם מלבד לקבל שרותים שעליהם כמו בכל בנק בישראל משלמים עמלות שהם שוד לאור היום ומכיוון שהישיר הראשון הוא השלוחה של בנק לאומי העמלות בניקוי ההחזר של 20% הם כמו של בנק אחר שאתה מנהל את הדו- שיח ישירות עם מנהל הסניף. אלא, שבישיר הראשון הגעתי למסקנה שלא ניתן לעבוד בצורה יעילה, על כל דבר שחורג מהספר מעבירים אותך ממענה אחד לשני, עד שלבסוף אולי בעוד יום מקבלים תשובה שאם היא לא מקובלת עליך הפרוצדורה חוזרת על עצמה. אי אפשר לנהל עסק איתם, הם מסורבלים ולא עומדים בדרישות השוק המהיר. נכון-לנהול חשבון פרטי ללא פעילות רבה אולי הם יכולים לספק את הדרישות. אני בחרתי בלדעת עם מי אני מדבר, שיהיה לי שם ואחראי לסיכומים, שיהיה לי ממי לדרוש הסברים. אין תחליף להכרות אישית. ומניסיוני, מסדרים הכל באינטרנט,כולל ניהול השקעות, לא הולך לבנק אפילו פעם בחודש, אבל כשצריך יש עם מי לדבר ומייד.