סקר תודעת שרות בבנקים ברעננה...

סקר תודעת שרות בבנקים ברעננה...

תוכלו לספר מניסיונכם את השירות שאתם/ן מקבלות/ים? סניפי לאומי, מזרחי, ברקליס, איגוד, פועלים, דיסקונט (שעחתי מישהו?). מה זה שירות טוב עבורכם/ן בכל הנוגע לבנק?
 

ATAF151

New member
כולם זוועתיים

אישית התנסתי בלאומי, פועלים ודיסקונט. יש תורים, הפקידים מאוד לא מקצועיים, ביום שישי סגור. הכי טוב בישיר הראשון, שם מקסימום מחכים כמה דקות בתור בטלפון ולא פיזית, ובאמת לא צריך להגיע לסניפים (יש להם שירות שליחויות) וגם אם הם שודדים בעמלות, לפחות מוחזרים 20% מהם בסוף השנה.
 

ימאנזה

New member
עזבתי את הישיר הראשון מזמן

הסיבות העיקריות היו שנותני השרות הם אנונימיים בפועל גם אם מזדהים בשם. הלקוח מדבר עם מי שעונה ומי שעונה זה אף פעם לא מי שענה או שיענה. כמו כן אין להם היכרות עם החשבון או הלקוח ולרוב גם אין להם סמכויות- לפחות לא לראשון בשרשרת - זה שעונה.כתוצאה מכך נוצר סרבול ובזבוז זמן. היום היתרון שהיה להם פעם בכך שניתן היה לסדר עניינים בשלט רחוק, כבר איננו היות ויש אפשרויות רבות לסדר עניינים בתקשורת אינטרנט עם הבנקים.
 

סבתא9

New member
כשאתה עשיר כל בנק נהדר

יבואו לקראתכם בכל, כשאתה במצוקה כל שהיא, זמנית, או עקב פיטורין, הבנק הופך להיות נושא אכזר , כך שאין משמעות לדעתי לסוג הבנק ונוחות הכורסאות,זה כמו בבריאות, כאשר אתה בריא, כל קופת חולים היא טובה. בקיצור עדיף להיות עשיר , בריא, ויפה.
 

ATAF151

New member
זה לא מדויק

גם כשאתה מבוסס (ואני לא מדבר עם מולטי מיליונר), אתה עדיין צריך לפעמים להגיע לסניף ולהמתין המון בתור ולחכות להפרעות הטלפוניות בזמן הביקור, ולסבול מהשעות המצומצמות של פתיחת הסניפים וכו.
 

ATAF151

New member
אני לא מסכים

מהתרשמותי, נותני השירותים הלא אנונימיים בבנקים הינם ברמה נמוכה מאוד, וגם אם יש מישהו טוב, אז הוא מקודם לסניף אחר לאחר כשנה. בנוסף הם בדרך כלל מוצפים בטלפונים וקשה לדבר עם מישהו דקה אחת ברצף, בישיר הראשון הם מדברים איתך ללא הפרעות טלפוניות. גם כאשר בישיר מעבירים אותך למישהו בכיר יותר, אז באמת צריך לחכות שוב בטלפון אבל זה עדיף על מעבר בבנק מפקיד לפקיד שמחייב המתנות ארוכות מאוד או אפילו להגיע מספר פעמים. השירותים שניתנים באינטרנט ובטלפון הינם נמוכים בהרבה מאשר בישיר ובמקרים רבים הם אומרים שצריך לפנות לסניף. ובנוסף כשעוברים דירה אין כל צורך בכלל להתעסק עם מעבר סניף.
 

טיזיו

New member
יש גרועים וגרועים יותר

הישיר הראשון הוא מהגרועים יותר. אני לקוח שלהם מהראשונים, כאשר הם יצאו לאוויר עולם,לאחר שהייתי לקוח סניף עסקים חשמונאים. מנהל שם כמה חשבונות ו ובנק אחר גם כמה חשבונות. נכון שתלוי מי הלקוח ועד כמה הוא זקוק לחסדי הבנק.- לשמחתי אני לא זקוק להם מלבד לקבל שרותים שעליהם כמו בכל בנק בישראל משלמים עמלות שהם שוד לאור היום ומכיוון שהישיר הראשון הוא השלוחה של בנק לאומי העמלות בניקוי ההחזר של 20% הם כמו של בנק אחר שאתה מנהל את הדו- שיח ישירות עם מנהל הסניף. אלא, שבישיר הראשון הגעתי למסקנה שלא ניתן לעבוד בצורה יעילה, על כל דבר שחורג מהספר מעבירים אותך ממענה אחד לשני, עד שלבסוף אולי בעוד יום מקבלים תשובה שאם היא לא מקובלת עליך הפרוצדורה חוזרת על עצמה. אי אפשר לנהל עסק איתם, הם מסורבלים ולא עומדים בדרישות השוק המהיר. נכון-לנהול חשבון פרטי ללא פעילות רבה אולי הם יכולים לספק את הדרישות. אני בחרתי בלדעת עם מי אני מדבר, שיהיה לי שם ואחראי לסיכומים, שיהיה לי ממי לדרוש הסברים. אין תחליף להכרות אישית. ומניסיוני, מסדרים הכל באינטרנט,כולל ניהול השקעות, לא הולך לבנק אפילו פעם בחודש, אבל כשצריך יש עם מי לדבר ומייד.
 

ATAF151

New member
דוגמא פשוטה להפקדת פק"מ

בוא נדבר למשל על פעולה פשוטה של הפקדת כסף בפק"מ. דרך האינטרנט, בישיר הראשון נותנים ריביות הרבה יותר גבוהות משאר הבנקים וכמובן יש לך גם אפשרות להתקשר ולהתמקח על הריבית. בבנק אחר כדי לקבל ריבית גבוהה אתה צריך או לבוא פיזית לבנק ולהתמקח, או אם יש לך בנקאי פרטי אישי ואתה מצליח אחרי כמה שעות להשיג אותו בטלפון והוא לא בחופשה בדיוק, אז אפשר להתמקח איתו ולקבל את הריבית הגבוהה. וגם לגבי העמלות, גם בישיר יש בהחלט אפשרות טלפונית להורדות מאוד משמעותיות של העמלות (כמובן כמו בכל בנק בתלות ברצון שלהם בך), אבל בנוסף אתה מקבל 20% החזר גם אם אתה הלקוח הכי לא רצוי בעיניהם. דווקא בבנקים רגילים אין ממש פיקוח ואם מנהל הסניף/מנהל ההשקעות עצבני מאיזושהי סיבה, הוא יכול לתת לך יחס גרוע מאוד ולעומת זאת בישיר אף אחד לא יעז להתנהג לא יפה כי הכל מוקלט ומפוקח.
 
אתה קורא מהרהורי ליבי

כי העלתי את השאלה בתסכול רב כי הפקידה יצאה לחופש ושכחה לבצע לי איזו פעולה, הסניף לא ניתן להשגה, באתי, חיכיתי שעה כדי לשמוע שהיות והפקידה "שלי" בחופש, שאמתין לשובה.... ומה עם הכסף שלי בינתיים?
ועוד דבר - ניסיתם להשיג את ישראכארט בטלפון? אתמול חיכיתי 20 דקות ו- 54 שניות עד שענה לי מישהו.
 

HayaBee

New member
הבינלאומי הראשון.....נשמט

זה הבנק עמו אני עובדת מזה 27 שנותי ברעננה, קיבלתי יחס אישי בדרך כלל באו לקראתי והיו מאוד קשובים והשרות היה מעולה, אין לי טענות. אני עובדת בשנים האחרונות דרך האינטרנט ופונה לסניף רק בשעה שנוצר צורך מיוחד. מפריע לי שהסניף סכור ביום שישי.
 
מתנדבת לספר

שאת הבינלאומי נטשנו וכמוני עוד שלושה שאני מכירה- היחס שם פשוט לא יפה וצריכים לעבור שם קורס בדיפלומטיה ושירות לקוחות דחוף. במיוחד יש שם אחד בתפקיד די גבוה ולא אציין את שמו שהוא פשוט אנטיפט כשר. עברתי ללאומי ומאז אני מרוצה- כל כך נחמדים והצוות של החשבון שלי פשוט 10!!! אם משהו לא נראה להם ישר הם מתקשרים ולא עושים שטויות על דעת עצמם.... מייעצים לי כל פעם שאני צריכה ובאמת שכולם שם 10 (חוץ מאיזו טלרית שבקושי מזיזה את עצמה) שירות טוב עבורי זה שכשאני צריכה את הבנק הם יהיו שם בשבילי ולא רק כשהם רוצים לגבות כסף.
 
היה לנו פעם חשבון ועד גן בפועלים

פתאום ראינו שחוזרים צ'קים ויש לנו עמלות של עשרות שקלים על כל צ'ק. בררנו. מסתבר שהם דוחים כל צ'ק שכתוב עליו נניח "ואד גן X" במקום "ועד". בנק הפועלים לוחם בשגיאות הכתיב של הורים שעלו לארץ מהתפוצות (ודוחה על הסף דיסלקטים). ההתנהגות שלהם בנושא היתה כ"כ מכוערת אז, שזה ממש לא עושה חשק. בסוף הסדרנו את הנושא עתידית (כתבנו בגב הצ'קים "נא לשים חותמת זיכינו") אבל זה לא החזיר לנו את העמלות שהפסדנו. הכי מצחיק היה שאחרי שנה או שנתיים היה איזה דוח חניה שלא שילמתי בזמן (לא ידעתי עליו בכלל - משהו מ- 95), ויום אחד אני מקבלת מכתב רשום מעיריית תל אביב, שהם מעקלים לי את החשבון שמעולם לא היה לי אישית בבנק הפועלים (חשבון הועד נסגר מסמן ורק השם שלי נשאר במאגרי האח הגדול)
 
מחסור בכסף בכספומט מזרחי

תמיד אבל תמיד חסר כסף בכספומט של מזרחי - טפחות רעננה. זה מעצבן מאוד, במיוחד בהתחשב בעובדה שעל משיכת כספים מבנקים אחרים לוקחים עמלה בסך 5 שקלים!!! אני חושבת שזו ממש אבל ממש חוצפה.
 
למעלה