סקר TIM קובע:
..."עוד נבדקו בסקר TIM הנוכחי הרגלי הגלישה ברשתות חברתיות: מהבדיקה עולה כי 39% מכלל הגולשים בגילאי 13 ומעלה רשומים כיום ברשתות חברתיות. מדירוג הרשתות עולה כי במקום הראשון - כאשר המודעות היא בלתי נעזרת (כלומר בפני הנשאלים לא מצוינים שמות רשתות) - ניצבת פייסבוק, עם חשיפה של 26.3% מקרב הגולשים. אחריה חבר'ה עם 13.9%, מקושרים עם 9.6% ומייספייס עם 7.6%. כאשר ניתנו לגולשים אפשרויות בחירה (מודעות נעזרת), היה שיעור החשיפה לפייסבוק 46.4%, חבר'ה 45.6%, מקושרים 33.3% ומייספייס 26.9%. לא מדובר במספר החברים הרשומים (בעלי פרופיל), אלא במספר הגולשים המכירים את הרשת. כמו כן, את הפערים בחשיפה בין המודעות הנעזרת ללא-נעזרת ניתן להסביר בין היתר בכך שלא כל הנשאלים בהכרח יודעים לשייך את פייסבוק או את מקושרים להגדרה רשת חברתית. כאשר התבקשו הגולשים לציין באילו רשתות הם חברים היתה התוצאה פייסבוק 17.8%, חבר'ה 15.5%, מקושרים 10.6% ומייספייס 3.2%. כפי שפורסם בשבוע שעבר, שיעור הרשומים (בעלי פרופיל) ברשת חברתית הינו דומה בקרב גברים ונשים (כ-39% בכל מגדר). שיעור הרשומים ברשתות עולה ככל שהגולשים צעירים יותר, ומתרכז בעיקר בקבוצות הגיל 29-13, אולם התופעה קיימת גם בקרב גולשים בגילאי 50 ומעלה, כאשר כרבע מתוכם (27%) מדווחים על רישום פרופיל אישי ברשת חברתית כלשהי. באשר לאתרי סחר עולה כי וואלה שופס ממשיכה להוביל את התחום בפער ניכר עם חשיפה של 17.1% בקרב הגולשים, אחריה אולסייל עם 7.3%, פי 1000 (6.4%) וגט איט (3.4). בקטגוריית המסרים המיידיים שולטת MSN מסנג'ר, עם חשיפה של 39.5%, אחריה ICQ עם 29.7% ויאהו מסנג'ר עם 3.1%. סקר TIM נערך בדצמבר 2007 בקרב מדגם של 1,298 משתמשי אינטרנט בגילאי 13 ומעלה, מקרב האוכלוסיה היהודית. השאלה בסקר היא שאלת חשיפה, כאשר כל נשאל התבקש לציין אם ומתי הייתה הפעם האחרונה בה ביקר בכל אחד מן האתרים שצוינו בפניו. האתרים הנמדדים הם אתרים מסחריים שעולים על 2% באזכור בבדיקת חשיפה בלתי נעזרת, ועוברים את רף ה-10% בבדיקת חשיפה שבועית נעזרת. ..." מתוך http://hitech.themarker.com/tmc/article.jhtml?ElementId=mc20080108_5453&layer=hightech&layer2=coupon&layer3=technology
..."עוד נבדקו בסקר TIM הנוכחי הרגלי הגלישה ברשתות חברתיות: מהבדיקה עולה כי 39% מכלל הגולשים בגילאי 13 ומעלה רשומים כיום ברשתות חברתיות. מדירוג הרשתות עולה כי במקום הראשון - כאשר המודעות היא בלתי נעזרת (כלומר בפני הנשאלים לא מצוינים שמות רשתות) - ניצבת פייסבוק, עם חשיפה של 26.3% מקרב הגולשים. אחריה חבר'ה עם 13.9%, מקושרים עם 9.6% ומייספייס עם 7.6%. כאשר ניתנו לגולשים אפשרויות בחירה (מודעות נעזרת), היה שיעור החשיפה לפייסבוק 46.4%, חבר'ה 45.6%, מקושרים 33.3% ומייספייס 26.9%. לא מדובר במספר החברים הרשומים (בעלי פרופיל), אלא במספר הגולשים המכירים את הרשת. כמו כן, את הפערים בחשיפה בין המודעות הנעזרת ללא-נעזרת ניתן להסביר בין היתר בכך שלא כל הנשאלים בהכרח יודעים לשייך את פייסבוק או את מקושרים להגדרה רשת חברתית. כאשר התבקשו הגולשים לציין באילו רשתות הם חברים היתה התוצאה פייסבוק 17.8%, חבר'ה 15.5%, מקושרים 10.6% ומייספייס 3.2%. כפי שפורסם בשבוע שעבר, שיעור הרשומים (בעלי פרופיל) ברשת חברתית הינו דומה בקרב גברים ונשים (כ-39% בכל מגדר). שיעור הרשומים ברשתות עולה ככל שהגולשים צעירים יותר, ומתרכז בעיקר בקבוצות הגיל 29-13, אולם התופעה קיימת גם בקרב גולשים בגילאי 50 ומעלה, כאשר כרבע מתוכם (27%) מדווחים על רישום פרופיל אישי ברשת חברתית כלשהי. באשר לאתרי סחר עולה כי וואלה שופס ממשיכה להוביל את התחום בפער ניכר עם חשיפה של 17.1% בקרב הגולשים, אחריה אולסייל עם 7.3%, פי 1000 (6.4%) וגט איט (3.4). בקטגוריית המסרים המיידיים שולטת MSN מסנג'ר, עם חשיפה של 39.5%, אחריה ICQ עם 29.7% ויאהו מסנג'ר עם 3.1%. סקר TIM נערך בדצמבר 2007 בקרב מדגם של 1,298 משתמשי אינטרנט בגילאי 13 ומעלה, מקרב האוכלוסיה היהודית. השאלה בסקר היא שאלת חשיפה, כאשר כל נשאל התבקש לציין אם ומתי הייתה הפעם האחרונה בה ביקר בכל אחד מן האתרים שצוינו בפניו. האתרים הנמדדים הם אתרים מסחריים שעולים על 2% באזכור בבדיקת חשיפה בלתי נעזרת, ועוברים את רף ה-10% בבדיקת חשיפה שבועית נעזרת. ..." מתוך http://hitech.themarker.com/tmc/article.jhtml?ElementId=mc20080108_5453&layer=hightech&layer2=coupon&layer3=technology