סרטון חדש של BFME:II -Create a Hero

bigbird123

New member
סרטון חדש של BFME:II -Create a Hero

סרטון\ראיון של האפשרות החדשה ליצירת "גיבור" משלכם במשחק מרובה משתתפים (וגם ב Single Player) מוסברות בו הרבה אפשרויות, וזה נראה שווה מאוד יש שתי גירסאות: 223MB - High Resolution 59.2MB - Low Resolution שתיהן בפורמט .mov - שהוא Quicktime תהנו
 

Berethor

New member
זה אחד השיפורים...

המשמעותיים ביותר במשחק..סוף סוף אפשר לעצב דמות...איך שאתה רואה את עצמך בME(יותר נכון איך הייתה רוצה)..למה אני בספק שמישהו יבחר הוביט למרות הכוח הרב שלהם
...חח אבל מי יודע..אוליי במשחק להוביט ובן אדם יש אותו כוח פציעה..חחח ואז נראה הוביט שהורג במכה טרול..והיריב לא מבין מאיפו הוביט הרג בדם קר חצי מצבאו ולפני שהוא מספיק לעשות משהו בנושא ההוביט הרצחני ולא מוצא אותו בגלל הגודל..כול פעם מפספס עם הסמן של העכבר..ואז ההוביט הרצחני מכה מספר מכות בבסיס וזה מתמוטט והמשחק ניגמר בניצחון מוחץ של צבא הפלך(שכולל רק דמות של הוביט רצחני וקטן במיוחד..) על מורדור
 

bigbird123

New member
אגב..

איאווין יכולה להרוג את הנאזגולים ואת המלך המכשף בלי בעיה במשחק, שלא כמו אחרים בו
 

Berethor

New member
טוב לזה לפחות...

יש סיבה..עם זה אכן נכון..לי אישת לא יצא להפגיש בנהם ולראות מי יותר חזר במשחק...אבל בסרט מרי עזר ודקר אותו מאחור..ככה שהמלך המכושף רחוק מלהיות חלש מאיאווין...זה שוב מוכיח למה גם במשחק ההוביטים הרצחנים הם החזקים ביותר
,דווקה עם גלום לא היו הוגנים במשחק הקודם(BFME) ולא נתנו לא אפילו תאפשרות לתקוף..שלא לדבר על כוחות כמו-זריקת ארנבות על האוייב,לנשוך אוייבים ולדמיין שהם סטק עסיסי,לשגע את פרודו(פועל רק נגד פרודו),וכמובן הכוח המסטר שאפשר לקבל רק ברמע 10..הכוח לסרב לציפס שסם מכין..
 

juggernaut

New member
מה מסופר במשחק הזה?

הם כל הזמן ממשיכים לטחון את ההמשך כזה. לדחות את הסוף. חבל שטולקין לא הוציא עוד איזה המשך ישיר לסדרת הספרים. זה היה מספק לפיטר ג'קסון קצת חומר.
 

Y. Welis

New member
מי זה הם? כבר אין הרבה קשר בין

המשחק לספרים. זה יותר כמו מו"ד על בסיס הארץ התיכונה, וכאלה יש רבים.
 

juggernaut

New member
כמו הEU של סטאר וורס?

אני מדבר על JK וקוטור וכאלה. ובכלל הם יכולים לעשות את זה? מ בחינה חוקית הם קיבלו את כל הזכויות של שרה"ט?
 

Y. Welis

New member
אפילו עוד פחות, כי העבר ידוע הרבה

יותר (מהנספחים ועוד מקורות) ביקום הזה, כך שלא ניתן להמציא דברים שלא קרו ולומר שזה היה.
 

juggernaut

New member
אבל משך ההמשך לBFME

הוא בא אחריו לא? וכתוב שהאלפים יקחו במשחק הזה תפקיד מפתח. במלחמה הזאת. אבל אחרי כל השמדת הטבעת וזה..האלפים עוזבים את הארץ התיכונה, לא?
 

Y. Welis

New member
הבנתי שהם ניסו לחזור לעבר

אבל הכל כתוב וידוע ובחלקים מתואר לפרטי-פרטים. הצעד הנכון היה לקחת את אחת העלילות הקיימות (למשל מלחמת האזרחים בגונדור בתקופת אלדאקאר, או כובש אומבאר והמזרח שלפניו, או המלחמות בארנור נגד המלך-המכשף) ולבנות את המשחק סביבה. אבל זה כנראה היה לבקש יותר מדי.
 

Berethor

New member
אני לא מבין איזה יופי אתה מוצא ב...

תקופת מלחמת האזרחים בגונדור...,בני גונדור ..אחים הורגים זה בזה..והאוייבים שמסביב חוגגים, הייתה תקופה כזאת גם עצלנו..בתקופת התנ"ך...בין ישראל ליהודה גם נילחמו זה בזה פעמיים לא מעטות וגם בתקופת המצור על ירושליים על ידי הרומאים..שאחים הרגו זה בזה בתוך העיר..ולרומאים לא נשאר אלה רק לחכות ושכול מי שיכול ללחם נגדם מת איש על ידי רעו..והם נכנסו ושרפו תעיר ובית המקדש,וגם המתיחיות שיש עכשיו בארץ בין אחים..מראים שיש להזהר מזה גם היום!,מלחמת אזרחים זה המלחמה הרעה מכולן! אח הורג אח והאוייב ישמח..,אחים צריכים ללחם באותו צד של שדה הקרב נגד האוייבים הבאים עלנו להשמידנו..כולנו באותה סירה! והנשק צריך להיות מופנה לכוון הנכון(של האוייב ולא של אח)! והמגנים לכוון הנכון!..ובקשר לבוגדים ומחביבי האוייב זה כבר סיפור אחר..(של הוצאה להורג).
 

Y. Welis

New member
אין קשר ליופי - זה משחק

וככל שהוא מעניין יותר ומגוון. באשר למתיחות, התשובה היא סובלנות.
 

Berethor

New member
אני לא חושב כך...

להרבה משחקים יש רעיון שעומד מאחור..משחקי מחשב כבר מזמן לא פקמן..והם כבר הופכים לממש סרט שאתה משחק בוא תפקיד זה או אחר..ככה שמחק זה מזמן לא רק סתם משחק,ובאשר למתיחות,התשובה היא לדעת מי האוייב. (לא לחפש אוייבים ובו בזמן לא לברוח מקרבות שצריכים ללחם.."כול הדרכים שעברתה בשממה הובילו אותך למלחמה..אז תן לה לקרות!",סבלנים אפשר עד גבול מסויים..ותלויי עם מי..עם אחים צריך כמה שיותר,עם אוייב(זה מצב שונה לגמרי!) צריך לדעת עד איפו אתה מוכן לסבול ועד כמה אתה מוכן לסבול עד שתבין שצריך לפעול בכול הכוח להביס אותו! עם אוייב מה שלא הולך בכוח הולך ביותר כוח! ולפעמיים רק בתבוסה סופית של האוייב! (אוייב כדוגמת מורדור,מדינות הציר,ומדינות הטירור),יש אוייבים שאין טעם לדבר איתם..המילים שלהם זה רעל וההבטחות שקריות וחסרות ערך..הם ימשיכו בתוכניות שלהם..והדרך היחידה לעצור אותם היא התאספות של בני ברית..אומץ רב,כוח ומלחמה עיקשת חסרת פשרות נגדם! אלה עם רוצים להיות עבדים שלהם ולקבל על עצמנו את רצונם האפל. המלחמה היא לא תמיד בגרוע מכול!!!
 

Y. Welis

New member
אני מניח שאחרי שתשתתף במלחמה

דעתך תשתנה. אולי אם גם תאבד יד או רגל (או שתיים יחד) גם תחשוב אחרת.
 

Berethor

New member
תאמין לי...

גם עם הייתי מאבד תראש דעתי הייתה נשארת כזאת!!,אני יודע שמלחמה זה לא דבר טוב..אבל במקרים ואוייבים(מורדור,מדינות הציר,מדינות הטרור) שכבר ציינתי אין דרך אחרת!!! אין מצב שהייתי הופך לחובב מוסלמים/מחבלים! והייתי מעדיף לאכל על ידי הקניבלים חתיכה חתיכה מאשר להפוך לבוגד שפל או לתת להם לפגוע ולפוצץ בבני עמי ובני הברית..ולהמשיך בתוכניות שלהם בלי שהייתי עושה דבר וחצי דבר ..שביכולתי כדי למנוע את האסונות!!!..אתה כנראה לא מכיר אותי בכלל עם אתה חושב שאני מפחד מפציעות/איבוד איברים ומוות(ובטח לא פחד למות למען מטרה נעלה)..רק מישהו אחד אני ירא ממנו וזה היושב למעלה!והדברים שאני חושש מהם זה השפלה שלי ושל בני עמי ושלטון של האיסלם על העולם המערב/השפויי!...ולסיכום-"בשלום"* עם רוצחים/שדים/חלאות/מחבלים/בהמות אפשר לאבד הרבה יותר מרגל או יד(גם את זה אנשים באבדים"בתקופה של "שלום" באוטובוסים..בלי יכולת להגן על עצמם..כצאן לטבח)..אפשר לאבד חרותו של עם שלם ואף של עמים רבים!... *"שלום"-של צד אחד שחושב שיש שלום ולא מגונן על עצמו ועל כן האוייב יכול לפגוע בוא ואף לתכנן מתקפות יותר קשות ולבצען..וגם אז אותו צד ימשיך לחשוב שהוא בשלום.
 

Y. Welis

New member
נראה לי שאיבוד ראש יהיה התחלה טובה

וזה סוף הדיון. תודה.
 
למעלה