סרטון חובה על מחלמת ה LOUDNESS - אלבום BAD של ג'קסון

EB10000

New member
סרטון חובה על מחלמת ה LOUDNESS - אלבום BAD של ג'קסון

שלום

מומחה מטעם המגזין STEREOPHILE ששימש כעד במשפט מנהל ק'ווינסי ג'ונס נגד חברת סוני והעזבון של מייקל ג'קסון בנוגע לשוחרר גרסת אלבום BAD25 שסוני הרסו עי דחיסה של הסאונד. הוא מסביר על כל הפרטים שקל מאד לפספס אם מאזינים לגרסה דחוסה או דרך מערכת שמע לא איכותית מספיק.

ללא ספק גרם לי להאזין שוב לכל האלבום BAD שיש לי על גבי דיסק מקורי משנת 1988. יש לציין שלצערי הצלילים החבויים שהוא מתאר אני מצליח לשמוע בלי קושי עם האוזניות HD800 אבל לא עם הרמקולים 260F של קליפש...

זה רק גרם לי להבין שזו הייתה טעות לרכוש את הזבל הזה...

מומלץ מאד לצפות עד הסוף:

https://www.youtube.com/watch?v=6qHvOaUYwWQ
 
האם ה-YPAO לא מצליח לזקק את הסאוד ולהציף את הצלילים?

שלום
לא שאני חושב שרמקול ב-500$ הוא עילוי, אך תוסיף להם את האקוסטיקה של החדר ואת רעשי הרקע שיש לך שם (והאוזניות מבודדות) ותגלה שזה לא רק ה-260F של קליפש.
למשל היצירה:
Yamamoto Tsuyoshi Trio* ‎– Midnight Sugar המצוי ברצועה ה-2 בדיסק הסמינר ה-1, מוצע גם ב-SACD:
https://www.discogs.com/Tsuyoshi-Yamamoto-Trio-Midnight-Sugar/release/4657896.
בחדרי בקנדה שמעתי הבדל מהותי ברמת הפרטים בגירסת ה-SACD לעומת הדיסק הרגיל (24K זהב). במערכת של חברי בארץ, עם רמקולים והגברה יקרים פי כמה, כולל נגן מאוד איכותי - לא שומעים את הפרטים.
ויש לו את 2 הדיסקים: רגיל ו-SACD והנגן שלו הוא SACD.

ברם, אם אני עוקב אחר התפתחות המערכת אצלך, השיקולים והרכישות, אתה מתרחק מהמטרה, במקום להתקרב.
 

EB10000

New member
איזה ציוד יש לך כרגע?

אני מנחש שקולנוע ביתי זה לא הקטע שלך, מכאן שבחירת הציוד היא הרבה יותר פשוטה. אני שומע מוסיקה וצופה וסרטים באותו חדר עבודה (על הסלון האשה והילדים השטלתו). מאמין שרסיבר כמו ה A2070 יכול להשמע לא רע גם במוסיקה אם ישמש כמגבר בלבד. מעניין לדעת אילו רמקולים, מגבר ומקור יש לך? האם אתה בכלל מסופק מהם? רשמת שיש לך איזו דגם ישן של קליפש. חברה אודיופילית זו בטוח לא, כי לא נראה לי ששופרים נחשבים למשהו אודיופילי.
 
בבקשה

שלום
http://www.hifimusic.co.il/מיכאל-לנג-המערכת-t7140.html

הגישה שלי היתה לשמור על ה-Core של מע' דו ערוצית טובה, ועל זה להוסיף את ה-5.1 של ה-ק"ב, שבין הייתר שימש גם כציוד להשמיע SACD רב ערוצי.

במקרה שלי, הרסיבר ק"ב, משמש כמגבר לערוץ סנטר והאחוריים, כקדם, וכמפענח לק"ב. להבדיל מה-YPAO שב-YAMAHA, ברסיבר של DENON ניתן
להקשיב לדו ערוצי עם סאב (סינון וחלוקה ברסיבר) והמע' כיול אינה כ"כ דומיננתית. זה בעיקר להשוות עצמה.
בעבר, היה לי קדם של SONY דגם Sony TA-E2000 ESD
https://www.youtube.com/watch?v=Z4S-XBibFRs
גם עם DSP ן-EQ פרמטרי, של 1/9 אוקטבה! וכל מיני יכולות שגיליתי שהן צעצוע מיותר. תמיד העדפתי לשמוע ב-PURE DIRECT. לצערי, באותה תקופה גם הנגן (CDP-X505ES) וגם הקדם הכילו ממירי DAC מאותו סוג, והם לא היו טובים במיוחד...הדבר תוקן כאשר עברתי ל-DENON.
 

EB10000

New member
אין בעיה להקשיב בסטריאו עם סאב, הבעיה היא במצב PURE עם סאב

גם בדנון שמתבסס על אודיסי זה לא ניתן. במצב PURE AUDIO אצלך הסאב מושבת.
 
לא נראה לי

שלום
https://www.audiogeneral.com/Electronics/avr3808ci_m.pdf
(הרסיבר הוא DENON-AVR3808CI, ולא כפי שנרשם בטעות 03).
ראה עמוד 41 - לא כתוב שהסאב מתייתר.
אני לא יכול לבדוק כרגע בשלי אבל אצל חברי, 4310 עושה את העבודה ולכן גם שלי.
זה אגב המצב שבו שמעתי מוזיקה 100% מהזמן. לא נכנסתי מעולם ל-EQ או כל
פעילות אחרת של DSP. ותאמין או לא, זה נשמע מצויין.
ואגב, ההבדל בין PURE ובין רגיל לא מהותי. גם יש מצב שלישי שמכבה את התצוגה כדי למנוע "רעשים". זה מוכר טוב ולא עושה כלום.
 
למעלה