סרטים גאים

pinoki

New member
סרטים גאים../images/Emo34.gif

מישהו מכיר סרטים שהם על לסביות כמו: ג´יה בכיכובה של אנג´לינה ג´ולי או בנים אינם בוכים
 

מורן א

New member
כמה וכמה

אם הקירות האלה יכלו לדבר 2 יותר טוב משוקולד אבודות והוזות יצורים שמימיים גו פיש אמה ויגואר למה הם ולא אני Clair of the moon ויש עוד....
 

Maple85

New member
הנה כמה...../images/Emo39.gif

אבודות והוזותLOST AND DELIRIOUS בימוי: לאה פול שחקניות: מישה ברטון (מאוס), ג´סיקה פאייר (טורי), פייפר פיראבו (פאולי) שנה : 2001 שפה: אנגלית זמן: 103 דקות סיפור התמודדותן של שלוש צעירות שותפות לחדר בפנימיית בנות. בין פולי וטורי מתפתחת מערכת יחסים הנשמרת בסוד בין שלוש השותפות. הסיפור מתמקד בבעיותיהן האישיות של כל אחת עם המשפחה, הבית וההתבגרות. איימה ויגוארAIMEE & JAGUAR בימוי: מקס פייברבוק שחקניות: מריה שרדר (יגואר), ג´וליאן קוהלר (איימי) שנה: 1999 שפה: גרמנית זמן: 125 דקות סיפור אמיתי על אהבה בין יהודיה לגרמניה בזמן מלחמת העולם השניה בגרמניה. על רקע הקשיים, הפחדים והשקרים צומחת לה אהבה גדולה בין פליס ללילי. יצירת מופת. אם הקירות יכלו לדבר2IF THESE WALLS COULD TALK 2 בימוי: ג´יין אנדרסון (סיפור ראשון), מרת´ה קולידג´ (סיפור שני), אנה היץ´ (סיפור שלישי) שחקניות: מריאן סלדס (אבי), ואנסה רדגרייב (אדית´) קלואי סביגני (אמי), מישל וויליאמס (לינדה), אלן דג´נרס (קטל), שרון סטון (פראן) שנה: 2000 שפה: אנגלית זמן: 96 דקות שלושה סיפורים קצרים, כל אחד בתקופה שונה, על מערכת יחסים לסבית ועל ההתקדמות שחלה במשך השנים במאבק הפמיניסטי. מתוך הסרטים האלו ראיתי את אבודות והוזות ואת אם הקירות יכלו לדבר2. אני אישית, לא אהבתי את אם הקירות יכלו לדבר2, די שיעמם אותי. את אבודות והוזות מאוד אהבתי ואני מאוד ממליצה עליו. ***את כל התקצירים העתקתי מהאתר לסבוס***
 

1Shir

New member
"נשיקת הפרפר"

דרך אגב, לא נראה לי ש"בנים אינם בוכים" הוא על לסבית, זה לא על טרנסג´סדר או משהו בסגנון???
 
הסרט המדהים "חבצלות"

שודר פעם ביס פלוס - סרט מופלא שבבסיסו אהבה כמעט בלתי אפשרית בין שני פרחי כמורה. כל מילה שלי תקלקל את ההנאה מכיוון שהסרט ערוך בצורה מפתיעה מאד, מיוחדת וחדשה. הצילומים נפלאים ובכלל זה סרט שהוא חוויה אמיתית. אז מי שמצליח לשיג אותו - שווה את כל מאמץ. אני כבר ביקשתי מיס לשדר שוב אבל בינתיים...כלום.
 
סרט נוסף...

שם הסרט: "מיוחדת במינה". סרט משעשע מאד שנותן מבט ציני על כל מי שחושב שאפשר לשנות נטיה מינית באמצעות טיפול. בני נוער, הומואים ולסביות, נשלחים ע"י הוריהם העשירים למרכז המציע שינוי נטיה מינית ל"סטרייטיות" באמצעות טיפול בן חמישה שלבים. כל הבנות בורוד, כל הבנים בכחול...מנהלת המרכז מטורפת על כל הראש והן שלה..איך לא...גיי. ומה באמת קורה כששים לסביות צעירות באותו חדר? או צעירים גאים שרק רוצים אהבה? בערך ההפך ממה שהתכוונו במרכז הזה... סרט מדליק לגמרי, ראיתי אותו פעמיים ונהניתי מכל רגע.
 

pinoki

New member
איפה אני יכולה למצוא את הסרט זה?

הוא בטלויזיה????
 
טוב... יש לי מה להוסיף!

1. האמת על ג´יין. סיפור על מתבגרת שמגלה שהיא לסבית... אבל ההורים שלה (אמא בעיקר) לא מוכנה לקבל את העובדה.... 2. פרסיליה מלכת המדבר. זה חמוד.... זה מצחיק.... זה על טרנסקסואלים אגב... וזה חמווווד, אז.... למה לא?
 

מורן א

New member
ב- yes

שודר בעבר ב-yes מספר פעמים. צריך לעקוב אחר לוח השידורים ולקוות שישודר שוב.
 

מורן א

New member
יוסי וג´אגר

בתאריך ה- 24/11 ברצועת השידורים ראשון בדרמה בערוץ 3, בשעה 21:00 יוקרן הסרט יוסי וג´אגר. מי שעוד לא ראה, מומלץ בחום.
 
למעלה