סרטי אוירובטיקה
הנה כמה סרטים קצרים של אוירובטיקה שאני מבצע באקסטרה 300L (מטוס, לא סימולטור) 1: הצילום הוא מראש הטייס (הצמדתי את המצלמה למצח... נראתי כמו חייזר) ולכן יש לכאורה "עצירות" במהלך (כי הראש שלי זז תוך כדי תנועת המטוס לעקוב למשל אחרי האופק) 2. זאת תמונה של לופ דומה (זה לא אותו הלופ - זה טייק אחר באותו המקום והשעה) כאשר רואים את הפנים המכוערות שלי וכיצד אני סופג את ה G. המצלמה ממוקמת קצת הצידה ועל העוקם. הלופ דווקא היה די ישר. 3. גילגולים באנך, עד מצב של עצירה והמשך כאשר המטוס מחליק כלפי מטה - נקרא TORQUE ROLL. זה לא ביצוע מרהיב (בין היתר כי זה לא היה בכח מנוע מלא) אבל זה עדין מרשים לראות את הרצפה מסתובבת כאשר המטוס באנך ואחרון חביב: כאן מראה SNAP ROLL או "גלגול חטף" ב 45 מעלות כלפי מעלה. אחרי ה SNAP רואים גם חצי רוף וירידה למצב אופקי (למעשה חצי שמינה קובנית הפוכה). אפשר לראות את הפרש המהירות והאנרגיה/אלימות בין SNAP לבין ROLL ... מקווה שתהנו. וכן, זה אמיתי ממטוס אמיתי, בהרצליה, פסי הרכבת שליד יקום, צולם עם פנטקס דיגיטלית. עוד פרטים כבר הופיעו בפורום "תעופה קלה".
הנה כמה סרטים קצרים של אוירובטיקה שאני מבצע באקסטרה 300L (מטוס, לא סימולטור) 1: הצילום הוא מראש הטייס (הצמדתי את המצלמה למצח... נראתי כמו חייזר) ולכן יש לכאורה "עצירות" במהלך (כי הראש שלי זז תוך כדי תנועת המטוס לעקוב למשל אחרי האופק) 2. זאת תמונה של לופ דומה (זה לא אותו הלופ - זה טייק אחר באותו המקום והשעה) כאשר רואים את הפנים המכוערות שלי וכיצד אני סופג את ה G. המצלמה ממוקמת קצת הצידה ועל העוקם. הלופ דווקא היה די ישר. 3. גילגולים באנך, עד מצב של עצירה והמשך כאשר המטוס מחליק כלפי מטה - נקרא TORQUE ROLL. זה לא ביצוע מרהיב (בין היתר כי זה לא היה בכח מנוע מלא) אבל זה עדין מרשים לראות את הרצפה מסתובבת כאשר המטוס באנך ואחרון חביב: כאן מראה SNAP ROLL או "גלגול חטף" ב 45 מעלות כלפי מעלה. אחרי ה SNAP רואים גם חצי רוף וירידה למצב אופקי (למעשה חצי שמינה קובנית הפוכה). אפשר לראות את הפרש המהירות והאנרגיה/אלימות בין SNAP לבין ROLL ... מקווה שתהנו. וכן, זה אמיתי ממטוס אמיתי, בהרצליה, פסי הרכבת שליד יקום, צולם עם פנטקס דיגיטלית. עוד פרטים כבר הופיעו בפורום "תעופה קלה".