סתם תהייות והגיגים
נמאס לי. נמאס לי מהתגובה הבנאלית הזאת!
נמאס לי מחוסר הניסיון להבין.
יותר מידי פעמים יצא לי לדבר עם אנשים שונים, סטודנטים שלומדים איתי, חברים, משפחה, על הרצון שלי להגיע בסופו של דבר להוראה וחינוך.
ותמיד אותה תגובה- למה?
למה שאני "אבזבז" את היכולות שלי על מערכת לא מתפקדת, למה לי להיות מורה ולהרוויח מעט במקום להיות איש הייטק מצליח, או מדען, או חוקר.
אני חכם מידי בשביל להיות מורה, אני מוכשר מידי, "עם הראש שלך תהייה חוקר".
זה מה שהם אומרים לי. יותר מידי אנשים אומרים לי את השטות הזאת!
איך הם לא רואים שאם מערכת החינוך לא מתפקדת, אז צריך לתקן אותה!
איך אנשים לא רואים שהתיקון הזה לעולם לא יתחיל מהראש, כי שם הכל פוליטיקה. השינוי הזה יתחיל רק אם מספיק צעירים, שלא רואים בחינוך בזבוז של היכולות שלהם, שלא רואים בהוראה מקצוע מבזה למי שהם, שחושבים ש"עתיד" זה משהו שמגיע לכולם ולא רק ליחידי סגולה, רק אם מספיק מאיתנו, יגיעו למערכת הזאת ויתקנו אותה מלמטה.
אני לא מבוזבז! אני מושקע! מושקע בעתיד של כולנו, בעתיד של ילדים שהיום הם תלמידים בכיתה ב'-ד', לומדים את לוח הכפל, לומדים חילוק ארוך וגאוגרפיה. בהם אני מושקע, כי כשאני אגיע ללמד את הגיל שאני רוצה, הם יפגשו אותי שם.
אז תפסיקו לשאול אותי שאלות מעצבנות על זה!
נמאס לי. נמאס לי מהתגובה הבנאלית הזאת!
נמאס לי מחוסר הניסיון להבין.
יותר מידי פעמים יצא לי לדבר עם אנשים שונים, סטודנטים שלומדים איתי, חברים, משפחה, על הרצון שלי להגיע בסופו של דבר להוראה וחינוך.
ותמיד אותה תגובה- למה?
למה שאני "אבזבז" את היכולות שלי על מערכת לא מתפקדת, למה לי להיות מורה ולהרוויח מעט במקום להיות איש הייטק מצליח, או מדען, או חוקר.
אני חכם מידי בשביל להיות מורה, אני מוכשר מידי, "עם הראש שלך תהייה חוקר".
זה מה שהם אומרים לי. יותר מידי אנשים אומרים לי את השטות הזאת!
איך הם לא רואים שאם מערכת החינוך לא מתפקדת, אז צריך לתקן אותה!
איך אנשים לא רואים שהתיקון הזה לעולם לא יתחיל מהראש, כי שם הכל פוליטיקה. השינוי הזה יתחיל רק אם מספיק צעירים, שלא רואים בחינוך בזבוז של היכולות שלהם, שלא רואים בהוראה מקצוע מבזה למי שהם, שחושבים ש"עתיד" זה משהו שמגיע לכולם ולא רק ליחידי סגולה, רק אם מספיק מאיתנו, יגיעו למערכת הזאת ויתקנו אותה מלמטה.
אני לא מבוזבז! אני מושקע! מושקע בעתיד של כולנו, בעתיד של ילדים שהיום הם תלמידים בכיתה ב'-ד', לומדים את לוח הכפל, לומדים חילוק ארוך וגאוגרפיה. בהם אני מושקע, כי כשאני אגיע ללמד את הגיל שאני רוצה, הם יפגשו אותי שם.
אז תפסיקו לשאול אותי שאלות מעצבנות על זה!