ס*מקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקק

limorpimor

New member
ס*מקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקק

למה?למה זה מגיע לי? אני שעתיים וחצי על הקו עם חברת הטללפון הקוי שלנו, בגלל טעות שלהם! מה הקטע שלכם יא סתומים?עשיתם טעות למה אני צריכה לחכות מאה שנה על הקו כדיי שתתמצלו, תקנו ותתנו פיצוי, כל פקיד יותר טמבל מהשני ומעבירים אותי מאחד לאחד כאילו אני איזה סיגריה בקומזיץ של תנועת נוער, וואט דה הל? ואחרכך מתפלאים למה יש לי חרדה לעמוד מול אנשים,אם הם כאלו סתומים בטלפון איך הם במציאות, אבל באמת עכשיו, מה הייתם עושים במצב כזה?
 

CostanzaG

New member
מבקש מנהל ודורש פיצוי על הזמן שהמתנתי

אם זאת בעיה שלהם, ואני ממתין יותר משעתיים (120 דקות!), אני לא אעבור על זה בשתיקה, יש אתרים לצרכנות הוגנת שיכולים לעזור לך.
 
ראשית....

אני חושבת שזה המון זמן, אך דרושה סבלנות אולי יש להם אתר שאפשר לכתוב להם והם חוזרים.... וזה לא קל אבל צריך להיות פחות בוטה..... הרי את לא מכירה את כולם וזה קצת כללי.... אני כן בעד להתלונן, בטח יש מחלקת תלונות, שימור לקוחות וכו'... לא בטוחה שזה יעזור אבל לנסות תמיד אפשר. אחלה יום ורגוע
מקסי
 
אכן מעצבן

זה ככה למרבית הצער בכול החברות שבהן נותנים שירות,המתנה מרובה ותמיד נופלים על פקיד אחד, ואז מתחילה סאגה של להסביר מחדש את הכול! בהחלט אני מבינה את הכעס והעצבים , אני לא חושבת שהפקידים הם "סתומים" אלא בטח פשוט עובדים קשה מידי ועבור פחות מידי כסף,כל המצב הזה מזכיר את הפרסומת עם דביר בנדק של הבנקאות ההיברידית,שרואים אנשים משתגעים מההמתנה למענה או לקבלת מענה לפניה שלהם! בסופו של דבר חשוב לזכור שאנחנו הלקוחות והכוח בידיים שלנו,כך שאם לא התייחסו לפנייתך בכבוד הראוי כפי שגם נכתב לך את יכולה תמיד לפנות לארכאות גבוהות יותר!
 
למעלה