עבודה אחרונה שלי...

PANDORA9

New member
עבודה אחרונה שלי...

רציתי לשאול אני דיי חדש בכל העסק אם ישנם אנשים בפורום שעובדים עםcinema 4d ואם כן רציתי לדעת כיצד ניתן להתאים שלושה חומרים(צבעים)שונים לאותה יחידה מבלי להשתמש ב-displacemnt mapping תודה מקווה שתאהבו את העבודה.
 

eldarinn

New member
כן אהבתי את העבודה

למרות שאני חושב שעינים ריאליסטיות פחות מתאימות פה, הייתי הולך בכיוון של עיניים מאותו החומר לשמור על אותנטיות. אגב למה התמונה על הצד?
 

urib8

New member
אם הבנתי נכון אתה מתכוון...

לעירבוב של שלושה חומרים על מודל אחת? אם כך הדבר, הבט בבקשה על התמונה המצורפת, מה שאתה רואה זאת ספרה, עם חומר מתכתי דומה לאלומיניום, ספרה מס' 2 עם חומר של אבנים בלבד, הספרה מס' 3, עם שילוב של שני החומרים על אותו ספרה, כתוצאה מכך התקבל, חומר חדש, בגלל החומר הדומיננטי של האבנים, וההשפעה של המתכת נוצר חומר, שמזכיר קצת קרחון, שים לב! תג הטקטורה במנהל החומרים האחרון, חייב להיות מופעל- עם האופציה mix texture לחוץ. אני מאוד שמח שאתה עובד על סינימה, היא פשוט תוכנה מדהימה וקלה להפליא.
 

PANDORA9

New member
תודה לימדת אותי משהוא חדש למרות...

שהתכוונתי פשוט נגיד יצרתי פנים מספרה ואני מעוניין לצבוע את השפתים נגיד באדום ואת שאר הפנים בצבע גוף כיצד ניתן לעשות זאת מבלי להשתמש בmapping פשוט תכניקה להלבשת חומר מסוים על אזור מסוים.... ואגב גם אני מאוד אוהב את התוכנה על אף שאני דיי חדש בשימוש בה הספקתי ללמוד חלקים בסיסיים דיי מהר...יש לי עוד הרבה ללמוד...אבל אני חושב שאני בדרך הנכונה.
 

urib8

New member
הא... עכשיו הבנתי,

אתה רוצה לצייר על mash מסויים, ok פה זה כבר סיפור אחר, לזה אתה תזדקק למודול תוכנה, BodyPaint 3D גם של חברת מקסון, שם השמיים הם הגבול! באדי-פיינט היא בעצם הפוטושופ של תלת המימד, היא כל כך מוצלחת, שאפילו פיתחו אותה עבור מאיה, סופט-אימג', לייטוואב. גלוש לאתר של מקסון, יש שם דמו להורדה של באדי-פיינט.
 

LeonardoDV

New member
הערה קטנה.

בתוספת למה שנכתב, הגדרת שקיפות לטקסטורה המישנית תגרום גם לצבעים של הטקסטורות להיתערבב. בדוגמה של אורי רואים בעצם שרק ה Bump במישנית משפיעה על הטקסטורה הראשית.
 

ALIO

New member
למה אתה רוצה לצבוע את השפתיים?

הרי זו מסכה? בכל מקרה Bodypaint 3d זו אופציה מצויינת, ועונה לבקשתך. אבל יש עוד דרך לבצע את זה, אך עם פונקציית Mapping נוספת. אתה יכול להיכנס למצב תצוגה של פוליגונים, לבחור רק את הפוליגונים של השפתיים, לעלות לתפריטים שלמעלה, שם תבחר בבחירת Selection, ורד עם העכבר לפקודה Set Selection.ליד האיקון של החומר של האובייקט שלך מופיע עכשיו משולש אדום, תלחצ עליו ותשנה את שם הSelection למשהו אחר, נניח Lips. עכשיו אתה יכול להלביש על האובייקט חומר כרצונך, רק תקפיד לתת לחומר החדש את שם הSelection שנתת לו לפניכן. והינה יש לך שפתיים עם חומר אחר. אני מצרף תמונה להמחשה, שתוכל ללמוד ולהבין למה התכוונתי. תעקוב תמונה אחר תמונה, ותבין. גם אני שמח שעברת לCinema 4D ושיש יותר ויותר אנשים שמבינים את הפוטנציאל של התוכנה הגדולה הזאת.
 

ALIO

New member
תמונה מספר שמונה

גם אם לא התכוונת בדיוק לזה, אני בטוח שלמדת משהו חשוב
 

PANDORA9

New member
תודה זה מה שהתכוונתי

עזרת לי מאוד אגב יש לי bodypaint אני פשוט לא יודע איך להשתמש בזה.או להיכנס לזה אבל שוב תודה על תשומת הלב.
 

ALIO

New member
דרך אגב

יש Shaders נהדרים של Darktree שעובדים מצויין עם ה-Cinema 4d. לצערי הרב יש אבל רק גרסה של PC, מאחר ו Darktree מראש היה בנוי על פלטפורמה זאת.
 

urib8

New member
ALIO סוף סוף חזרת הבייתה לסינימה,

האם השיטה שלך להלביש טקסטורה על פוליגונים בודדים, לא עושה בעיות באנימציה? אני מתכוון לדוגמא: אם יש כדור עם טקסטורה- והטקסטורה שמולבשת על פוליגונים בודדים כמו בדוגמא שלך, מתנהגת בהתאם לאנימציה?
 
למעלה