עבודה בנס טכנולוגיות

avishai201

New member
עבודה בנס טכנולוגיות

שלום רב
יש לי ראיון לחברת נס טכנולוגיות לתפקיד של בדיקות ידניות וסופיות בחברת אפלייד מטריאלס ברחובות. השכר הוא 9-10 וצריך לחתום על חוזה ל-3 שנים. כמו כן אני מהנדס אלקטרוניקה במקצועי.
האם התפקיד כדאי?
האם אפשר להתקדם בתפקיד הזה?
אשמח לעצות נוספות.

תודה
 

choo

Active member
האם התפקיד כדאי? תלוי במטרותייך

&nbsp
אמור לנו לאן אתה מעוניין להגיע בעתיד, במה בדיוק כרוך התפקיד, ומה בדיוק אומר "חוזה ל-3 שנים" (אתה מחויב לחברה לשלוש שנים? מה אם אתה רוצה לעזוב לפני תום ה-3 שנים? החברה מחוייבת גם היא אלייך לשלוש שנים? האם השכר ישאר אותו שכר במשך 3 שנים, או שהוא עשוי להשתנות עם הזמן?)
&nbsp
בנוסף, האם התפקיד הזה הוא מסוג התפקידים שאליהם כיוונת כשחיפשת עבודה? אם כן - מה הסיבות לכך שאתה מתלבט? אם לא - מה הרקע האקדמי (סוג מוסד לימודים, ממוצע סיום תואר) והמקצועי שלך, וכמה זמן אתה מחפש עבודה, האם אתה מגיע להרבה ראיונות או מעט?
&nbsp
עם מידע כזה, יהיה יותר קל לעזור לך להבין "האם כדאי" לך
 

avishai201

New member
לא כיוונתי לסוג ..

מסוים של עבודה. למדתי הנדסת חשמל בהתמחות זרם חזק אבל אני רוצה לעבור לתחום ההייטק(יותר מעניין), ולא מצאתי משהו אחר. (למדתי בHIT ממוצע 80ׂׂ ).
חשבתי שזה משרה טובה להתחיל עם התחום הזה.
 

user32

Well-known member
מנהל
תשובות

האם התפקיד כדאי? לדעתי בשבילך התשובה היא לא. אני מאמין שאתה מסוגל להרבה יותר וזה מבלי להכיר אותך ורק על סמך הדברים שכתבת פה (השכלתך וכו').

האם אפשר להתקדם? כמעט בלתי אפשרי. נס היא חברה גדולה ויש כל מיני חטיבות ותפקידים אבל ספציפית במסלול שתיארת מדובר בכוח אדם נטו ובתפקיד המדובר הסיכוי להתקדם לאנשהו שואף לאפס. לא בכדי הם מחתימים חוזה מפוקפק ל3 שנים.

אם אתה רוצה לעבור לתחום התוכנה אני ממליץ לך ללמוד (עצמאית) את אחת הסביבות הנפוצות ולנסות למצוא משרת פיתוח למתחילים. באותה הזדמנות מומלץ להשלים קצת חומר תיאורטי של מדעי המחשב. לא יודע מה מלמדים בחשמל בHIT אבל אני מכיר בוגר מתכנת אחד, כיום ר"צ שלא רק שהוא אחד החזקים שפגשתי הוא גם מקבל הכרה עולמית בצורה של פניות של חברות מאוד ידועות שרוצות ייעוץ ממנו בגלל שכמה ספריות אופן סורס שהוא כתב הפכו לנחשקות ומובילות בתחומן. הוא גם חזק בתיאוריה (חלק מהספריות הן אופטימיזציות ושיפור ביצועים לטכנולוגיות קיימות).

בהצלחה
 

selalerer

New member
השלוש שנים זו נורה אדומה

גם אם ההתחייבות הזו מתאימה לך, היא אומרת משהו על החברה והמשרה שמחתימים אותך אליה. זה מראה חוסר אמון ביכולת שלהם לשמור אותך מרוצה ושהם אוהבים להחזיק מקל מעל ראשם של העובדים שלהם.
 

בן100

New member
למיטב ידיעתי

ההתחייבות ל-3 שנים אינה חוקית.
&nbsp
אם אתה רוצה תשובה מסודרת יותר - לך לייעוץ משפטי (עניין של 400-2000 שקל) ותקבל תשובה מסודרת. אם הדבר חשוב לך - תעשה את ההוצאה הכספית.
 
למעלה