עבודה בתהליך.

המידול בסדר גמור.

רק מספר דברים שצריך לקחת בחשבון: 1. כמובן הרקע - אם אתה מציג את הפרויקט הזה בצורה כזאת אתה חייב לקחת בחשבון את הצורה שבה אתה משלב את הרקע עם האלמנטים המידוליים שלך כשברור שהעין צריכה להתרכז במודל שלך (אני מנסה לאמר שאתה לא יכול למדל עוד בתים כרקע). כרגע זה נראה מודל טוב שתקוע באמצע כלום. יש הרבה דרכים לעשות את זה כמו למשל להציג את זה כמודל אמיתי על שולחן, או לחילופין כאילו זה יוצא מתוך נייר הסקיצה שלך. דוגמה יפה יש לך בסטודיו aiko (הסטודיו של מני היסלנרד ויאיר אלוני) תחפש את park aseret. 2. השילוב של "צילום" תקריב עם עדשה רחבה, נותן לך עיוות אלכסוני של העצמים. יש אנשים שאוהבים את זה ויש כאלה שממש לא, אם זה ללקוח אז תברר את זה מראש. הרעיון של הדמיות הוא לדמות מציאות ואני מניח שהבינים לא מתרחבים ככל שעולים למעלה. בעיניי גם ברמת המבע הקולנועי שלו זה לא נכון. זה אמנם יוצא מעניין אבל זה לא מוכר (מלשון מכירה). 3. טקסטורות - יש לאן להשתפר. במיוחד בתחום של הדשא, תנשא להשתמש במפת displace. ובחלק ממודלי הגדרות טקסטורת האבנים נקטעת בצור שהיא קצת לא הגיונית, ישרה מדי. זה משהו שברמה המעשית הוא בלתי אפשרי (בשביל לחפות על טעויות בגדלי גדרות בנאים שמים עוד אבן שטוחה קטנה שמכסה על התפר. 4. תאורה - סך הכל זה נראה בסדר חוץ מאיזה high key ששורף לך את הגגות. תחליש אותו אות תנסה ליצור ריג תאורה אחיד יותר.
 

3d zine

New member
תודה רבה בומס על ההסבר וסבלנות

אבל התמונה הזאת הוצאה בכוונה באיכות נמוכה. כדי לקבל אישור מהאדריכלית לתיקונים ושינויים. בשר לדשא אתה צודק צריך לשחק איתו עוד קצת. וההשמיה הולכת להיות סרטון . בהמשך אני אשלח התקדמות שלי עם העבודה ואולי אם יהיה אפשרי לינק לסרטון
 
למעלה