עבודה חדשה של שימור לקוחות.. עזרה!!
יש לי ראיון שבוע הבא לתפקיד של שימור לקוחות..
אני יודעת שהתפקיד הוא לא פשוט זה להתמודד עם לקוחות קשים בעיקר לשכנע אותם להישאר בחברה.
תמיד התרחקתי מכל העבודות הללו,כי ידעתי שזה לא פשוט וצריך הרבה כושר שכנוע
אין לי בכלל! ניסיון בזה... אבל אני מאוד רוצה את העבודה כי מדובר במקום עבודה שאני כבר המון זמן להיכנס אליו, התנאים יהייו מאוד טאבים והשכר ממש טוב..
היום כל מקום עבודה אומר להתמודד גם עם לקוחות לא קלים וכןאנ רוה לנסות להתמודד עם סוג העבודה הזה...
לאלו שנותנתי שירות בתחום הזה.. יש לכם טיפים לתת לי??בראיון אמרו שיתנו לי סימולציות כמו מקרים מסויימים של לקוחות לא מרוצים וכנראה אני צטרך לדעת איך לתמודד איתם..
אז רציתי אולי.. באמת .. איך מתמודדים.. מה אומרים? איך פונים...
אשמח לכל עזרה או טיפים בנושא..
תודה מראש!
יש לי ראיון שבוע הבא לתפקיד של שימור לקוחות..
אני יודעת שהתפקיד הוא לא פשוט זה להתמודד עם לקוחות קשים בעיקר לשכנע אותם להישאר בחברה.
תמיד התרחקתי מכל העבודות הללו,כי ידעתי שזה לא פשוט וצריך הרבה כושר שכנוע
אין לי בכלל! ניסיון בזה... אבל אני מאוד רוצה את העבודה כי מדובר במקום עבודה שאני כבר המון זמן להיכנס אליו, התנאים יהייו מאוד טאבים והשכר ממש טוב..
היום כל מקום עבודה אומר להתמודד גם עם לקוחות לא קלים וכןאנ רוה לנסות להתמודד עם סוג העבודה הזה...
לאלו שנותנתי שירות בתחום הזה.. יש לכם טיפים לתת לי??בראיון אמרו שיתנו לי סימולציות כמו מקרים מסויימים של לקוחות לא מרוצים וכנראה אני צטרך לדעת איך לתמודד איתם..
אז רציתי אולי.. באמת .. איך מתמודדים.. מה אומרים? איך פונים...
אשמח לכל עזרה או טיפים בנושא..
תודה מראש!