עבודה חדשה של שימור לקוחות.. עזרה!!

קמוש1

New member
עבודה חדשה של שימור לקוחות.. עזרה!!

יש לי ראיון שבוע הבא לתפקיד של שימור לקוחות..
אני יודעת שהתפקיד הוא לא פשוט זה להתמודד עם לקוחות קשים בעיקר לשכנע אותם להישאר בחברה.
תמיד התרחקתי מכל העבודות הללו,כי ידעתי שזה לא פשוט וצריך הרבה כושר שכנוע
אין לי בכלל! ניסיון בזה... אבל אני מאוד רוצה את העבודה כי מדובר במקום עבודה שאני כבר המון זמן להיכנס אליו, התנאים יהייו מאוד טאבים והשכר ממש טוב..
היום כל מקום עבודה אומר להתמודד גם עם לקוחות לא קלים וכןאנ רוה לנסות להתמודד עם סוג העבודה הזה...

לאלו שנותנתי שירות בתחום הזה.. יש לכם טיפים לתת לי??בראיון אמרו שיתנו לי סימולציות כמו מקרים מסויימים של לקוחות לא מרוצים וכנראה אני צטרך לדעת איך לתמודד איתם..
אז רציתי אולי.. באמת .. איך מתמודדים.. מה אומרים? איך פונים...
אשמח לכל עזרה או טיפים בנושא..

תודה מראש!
 
ברוכה הבאה לפורום


שימור לקוחות אכן נתפס בעיני רבים כניג'וס ומעבר לכך, אבל בפועל - לא כל הלקוחות איתם תתמודדי יהיו קשים, יש רבים שמגיעים לשימור לקוחות מתוך רצון לשפר תנאים וברגע שתדעי איך לקרוא אותם נכון ולהבין מה הם באמת רוצים, יהיה לך הרבה יותר קל.

תנסי לחשוב על עצמך בסיטואציות אותן יציגו לך בראיון, תחשבי איך את היית מרגישה במקום אותו לקוח ומה היה מרצה אותך.
 

קמוש1

New member
תודה רבה...

אכן חשבתי על הדברים...ואני באמת מנסה לחשוב איך אני בתור לקוחה אהייה מרוצה
אך עדיין יש כמה דברים בראיון שיעשו לי סימולציות ... שאני לא יודעת איך לגשת אליהם..
אשמח אם מישהו יוכל לעזור לי בזהה..
אם יש לקוח לא מרוצה ... מה אני יכולה להגיד לו?? איך מתחילים??
 
למעלה