עבודה חדשה

tzionkr

New member
עבודה חדשה

היי חברים
מצורפות הדמיות חדשות
תהנו
יום טוב
 

galrt

New member
יפה אבל

הייתי משנה שני דברים:
1. על רצפת העץ הייתי שם REFLECTION MAP עם שחור לגמרי איפה שיש חריצים - ההפך מפת ה BUMP שלך. כיוון שמפת ה BUMP שלך לא חדה מאד, יש BEVEL על החיתוכים, שזה טוב אבל זה גורם להכל להשתקף ואתה נשאר ללא חריצים שחורים שאתה צריך. לכן הייתי לוקח את המפה הזאת ואו עושה ל SHARPEN או פשוט מייצר מפה חדשה מתאימה עם קווים שחורים חדים לחריצים וזה הייתי מוסיף כמסיכה למפט ההשתקפות של העץ כדי לקבל חריצים שחורים.
2. התאורה שנכנסת מהחלונות, אני לא בטוח אבל מנחש שזה נובע מ או IBL או ENVIRONMENT MAP (אותו דבר פשוט לא יודע במה אתה משתמש) אפור\לבן לגמרי או OVERCAST SKY - או שאתה משתמש ב AREA LIGHTS \ PORTALS בחלונות שהם אותה עוצמה\תאורה. בכל אופן מה שקורה שמשני צידי החדר נכנס אותו כמות של אור שזה לא הגיוני, אפשר לראות על הספות את אותה עוצמה. אין כיווניות, רק אם באמת השמיים לגמרי אפורים..לגמרי ולא רואים שום שמש שום צל, זה יקרה. אבל אם זה יקרה לא תקבל כל כך הרבה אור נשרף ו FALOFF שיש לך מהחלון, זה נראה כמו אור יום אור שמש או שמש שקופצת בין ביניים\שמיים ברנדר שלך. וכמות אור כזאת לא הגיונות שתהיה אחידה משני כיוונים שונים מבחוץ. שלא נדבר על זה שהבניינים בחוץ היו צריכים לקבל אותה מכת שמש מכיוון מסויים כדי להתאים לחלונות, כיוון שהם די OVERCAST אני מניח שאתה משתמש במפת IBL אחידה שמאירה הכל ולכן הבניינים נראים ככה ללא כיוון אור מסויים (שאני הייתי משנה). צריך להיות כיוון כל שהוא, אפילו אם יש עננים העננים שמלפני השמש יהיו יותר חזקים\שרופים ויראו כיווניות של אור בסצנה שלך.
 

galrt

New member
התקרה

כשאני מסתכל שוב על התקרה היא נראית עם אותה עוצמה של אור מסביב ועל הרצפה, מה ששוב גורם לי לחשוב שזה דווקא AREA LIGHTS או PORTALS ממפה אחידה מבחוץ.
זה גם לא כל כך הגיוני מאותה סיבה שציינתי מקודם. אור נכנס בכיוון מסוים, אומנם אור קופץ מכל מיני כיוונים בחוץ אבל זה אף פעם לא יהיה עוצמה אחידה מכל כיוון מבחוץ (מה ש AREA LIGHT בחלון שטוח יעשה). במיוחד שיש ביננים בחוץ הרבה יותר חלשים עם כמות האור שיש עליהם.
תחשוב על זה אור צריך להגיע מאין שהוא, אם יש כל כך הרבה אור שנכנס מהחלון שפוגע גם בתקרה, זה אור ששהגיע מהשמש פגע בבניין שרואים דרך החלון ואז נכנס בחלון, זאת אומרת שהבניין צריך להיות שרוף כמו\יותר מהספה השרופה בתוך החדר.
או, אם אתה רוצה להשאיר את הבניין בחוץ ככה (שהגיוני אם השמש מאחריו ולא פוגעת בצד שאנחנו רואים) צריך לשנות את כיוון האור\מקור האור בחלונות, להרבה יותר כיווני עם צל חד יותר ממקור אור כמו SUNLIGHT חיצוני עם זווית שתגרום להרבה יותר אור על הרצפה וצד מסויים בחדר מאשר התקרה והצד השני של החדר שבו השמש לא פוגעת.
 

lirenum

New member
עבודה מעולה!

יש לי הרבה שאלות לגביה כמו באיזה רנדר הישתמשת ומה שינית בהגדרות של הרנדר..

ובאיזה חומרים הישתמשת למשל..

אולי תעשה tutorial תמונות קצר
?
 

tzionkr

New member
קודם כל תודה רבה

אני עובד על cinema4D
ומרנדר בויריי
לגבי טוטריאל אני אשמח לעשות, פשוט אני קצת קצר בזמן כרגע
אני מקווה שזה יצא, ב״ה
בכל מקרה, אם יש לך שאלות, שוט
אני מקווה שאוכל לעזור
יום טוב
 

VrayGuy

New member
ואו כל הכבוד!

ואו עבודה ממש ממש יפה! כל הכבוד.
אני ממש מעריץ עבודות ברמה כזאת שנעשו בסינמה, אני אישית עברתי למקס בגלל שלא מצאתי מדריכים לוירי וסינמה, או להדמיות בסינמה.. היה לי נורא קשה להתקדם.
אגב ביקרתי גם באתר שלך, עבודות מרשימות מאוד.. הכל שם סינמה? אתה עובד לבד?
 

tzionkr

New member
תודה גבר

כן אחי, פרילאנס
כל העבודות נעשו בסינמה + ויריי
ראיתי ששלחת לי מייל, אני אגיב בהקדם
יום טוב ושוב תודה
 

VrayGuy

New member
בבקשה

כן שלחתי לך מייל, מצטער על החפירה אבל זה פשוט מעניין אותי מאוד התחום הזה ואיך להתקדם בו וכו'..
 
למעלה