עבודה מהבית

אבי364

New member
שלום
אני עובד מהבית מזה כחצי שנה.
יש לי בעיות באינטרנט. אני לקוח של חברת הוט ומתגורר בפתח תקווה.
ניסיתי להשתמש בשירות הלקוחות שלהם אך הם לא הצליחו לעזור לי.
האם גם אתם סובלים מהאטה בעבודה ? ירידה בהספק ? מה ניתן לעשות ?
אני מפחד לעבוד במשרד כי יש לי מחלות רקע ואני חושש מהקורונה.
 

BravoMan

Active member
הייתי לקוח של הוט בשירות הכבלים שלהם לפני יותר מעשור. הממיר שלהם הגיע למצב שהיה כל הזמן נתקע, וגם אחרי חודש שרדפתי אחריהם הם סרבו להחליף אותו.
אז עברתי ל-yes ומאז אני לא מתקרב להוט בשום שירות, לא סלולר, לא אינטרנט, ולא כבלים.
אני נמצא באינטרנט של בזק, על חבילה עתיקה של 15MB, ואני עדיין מצליח לגשת למשרד ב-RemoteDesktop ולרוב גם לקיים בלי בעיה שיחות ב-ZOOM או TEAMS בלי בעיה.

מציע לך בחום להחליף ספק וכמה שיותר מהר! ותוודא להתנתק בזהירות ולשמור ניירת, כי יצא לי לקרוא כתבות על הוט שהתנפלה ללקוחות שהתנתקו בטענה שהם חייבים כסף.
 

choo

Active member
שקול לעבור לשימוש בתשתית אינטרנט מבוססת ADSL, ולא דרך הכבלים.
 

user32

Well-known member
מנהל
סליחה על השאלה אבל עם כל הספקיות שיש בארץ, לא עדיף לך לעבור? גם אם זה 20 ש"ח יותר לחודש. ואתה באיזור המרכז, אפשר להניח שיש תשתיות פייבר אצלכם שזה בכלל שדרוג מטורף.
 

אבי364

New member
אין לנו באיזור סיבים אופטיים. הלכתי על הוט שיש להם 500 מגה ולא חסכתי בכסף ואני משלם 150 שח בחודש לספק + תשתית. אם אני אלך לחברות אחרות אני משער שזה יהיה 100 מגה בלבד והאינטרנט יהיה יותר איטי
 

choo

Active member
אין לנו באיזור סיבים אופטיים. הלכתי על הוט שיש להם 500 מגה ולא חסכתי בכסף ואני משלם 150 שח בחודש לספק + תשתית. אם אני אלך לחברות אחרות אני משער שזה יהיה 100 מגה בלבד והאינטרנט יהיה יותר איטי
אמור לי, אתה ליצן? "יש" לך שירות שלא עובד כמו שצריך והספקית לא מצליחה (לאורך זמן?) לפתור את הבעיות, ואתה נדבק אליו "כי הוא אמור להיות הכי מהיר"?
 
למעלה